Diskuze

Autofotka týdne: První auta značky Google startují. Nepotřebují řidiče

Google podepsal smlouvu o spolupráci s koncernem FCA při vývoji autonomních aut v květnu 2016. Jak budou vypadat prototypy aut bez řidiče v podání nově vytvořené společnosti Waymo, tak bylo víceméně jasné. Na světě už jsou první fotky Chrysleru Pacifica se speciální výzbrojí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane majiteli vozidla, proč došlo k nehodě způsobeném Vaším vozidlem ? Řídící jednotka právě prováděla aktualizaci systému a nestačila zabrzdit ☺

0 0
možnosti

P59e17t90r 86M33a55j34e49r

2. 1. 2017 18:58

Po dlouhé době zrovna sedím ve vlaku (Pendolino) a můžu říct, že mě to baví víc než řídit:-).

Já bych do takového auta šel:-)

4 0
možnosti
Foto

Rád si takové auto koupím. Konečně se budu moci cítit jako topmanager. Stejné pocity zažívám s robotickým vysavačem.

0 0
možnosti
Foto

Na vlastní riziko.

0 1
možnosti
Foto

Patřím ještě ke generaci, kterou bavilo řídit. I když je to čím dál tím méně možné. Ale než autonomním autem, kde budu muset stejně plnit funkci kontrolora zodpovědného tak jako tak za vše, co automat podojí, pojedu raději vlakem.

2 0
možnosti

No nikdo vás nenutí si to kupovat. Ostatně to v prvních generacích stejnak bude nekřesťansky drahé. Na stáří se třeba bude hodit ;-)

3 0
možnosti

Připadá mi srandovní, jak se mnozí těší, až nebudou muset řídit ;-D To si ještě hodně dlouho počkáte. Než se vyřeší legislativní problémy (zodpovědnost za všechny druhy škod), morální problémy (viz http://moralmachine.mit.edu/ ), technické a organizační problémy (pohyb autonomních vozidel mezi těmi řízenými člověkem, cyklisty, chodci atd) uplynou ještě mnohá desetiletí - při vší úctě k rychlosti technického pokroku si myslím, že potrvá nejméně 20 let, než budou plně autonomní vozidla jezdit aspoň po dálnicích ve _všech_ meteorologických podmínkách.

4 3
možnosti

To si klidně myslete, ale podle mne se toho ještě dožiju. A za 20 let? to bude doprava vypadat úplně jinak než si dovedeme představit. Vývoj se každým rokem stále zrychluje. To co trvalo dřív 5 let dnes vyvynou za 2 roky. Viz nové auto. Dřív vývoj trval 5 let, dnes mají nový model auta vyvynutý a připravený pro výrobu za kolik? Za rok, maximálně za 2 roky!

2 0
možnosti

Co mi to logo.. Aha! Weyland-Yutani :-)))

2 0
možnosti

;-D místo airbagu facehugger? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Napsal jsem to před tím a napíši to i teď. Spojení Androidu a Fiatu je přímo smrtící ;-D

1 0
možnosti

Pokud nepůjde stát autonomnímu řízení naproti např tvorbou legislativy , tras apod tak to budou mít vyvojáři teoreticky hotové ale prakticky nepoužitelné . Pokud by existovaly koridory kde by mohly pouze autonomní auta tak by to mohlo být téměř bezkolizní , ovšem kdo by ty koridory stavěl , když není dost autonomních aut a obráceně kdo by je ve velkém vyráběl když jejich provoz nedefinuje legislativa .....prostě klasický začarovaný kruh .

0 2
možnosti

P94e57t89r 57B53á85č16a

1. 1. 2017 19:50

Nejsme schopni dostavet ani dalnice co jsou v planu x let a pudeme stavet zvlastni koridory pro tyhle kramy co chce hrstka tech co neumi jezdit, skvely napad ;-D

5 0
možnosti

Už aby vyšel zákon o zákazu řízení auta člověkem, když vymizí všichni ty magoři které potkávám denně na silnici, tak se budu cítit mnohem bezpečněji.

5 5
možnosti

P41e72t28r 22B38á97č13a

1. 1. 2017 18:25

Uz aby vysel zakon o psani blabolu do diskuzi :-P

0 3
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...