Diskuze
Otec Trabantu: Co jsme měli dělat, když jsme neměli plech?
Děkujeme za pochopení.
R34u75d40o98l89f 37K97l50o43u32č76e27k
Trabant je jednoduché levné auto. Jednou jedeme z Varů a přestane táhnout, nejede. Otevřu kapotu, mrknu na zapalování a ejhle, jak u motorky. Utáhnout dva povolené šroubky kladívka a jede se dál. U dnešních autíček v takovém případě můžete solit za asistenci, odtah a servis, závada v elektronice...
J71i76ř36í 80B89o17č35e95k
keine Butter, keine sahne, aber hoch di rote Fahne....
K37a50r62e48l 94W78a68t13z80k11o
Spousta lidí haní Trabanty, ale uvědomte si že NDRáci s nimi projezdili celou Evropu a tahali za nima obytňáky.
P38e30t15r 67N89o28v84o41t52n81y
A to je důkaz, že je to dobré auto ?
Panebože, jak bagatelizovat tu příšernou hospodářskou trapnost tehdejšího RVHP
KAŽDÉ auto z NSR bylo 100 x lepší než z NDR a kdo v NDR měl auto z NSR, tak byl předmětem závisti, pokud vůbec někdo z NSR měl trabanta, tak byl pro smích ( a také popotahován kvůli emisím)
M51i77c22h35a54l 22S30e11d79m54í55k
Bez Trabantu by byla čeština ochuzena o poetické výrazy "pryskyřník pádivý" nebo "rozzuřený vysavač".
R75a84d97e82k 23H91l14a20d68í94k
Teda to video o řízení trabanta vypadá strašně složitě, to bych asi nezvlád....
Z68d42e93n55ě21k 13T85r18u95t58n64o52v53s59k38ý
že jo.... se divím, že jsem to s pouhou průmyslovkou zvládl.... ovládání je tak složité, že by to snad ani profesor nezvládl....
T36o92m81a57s 66V32r36l55i47k
"Přitom si mě tehdejší ministr pro výrobu strojů a automobilů, Rudi Georgi, zavolal, že prý musím něco udělat s nedostatkem aut na trhu,“-"Zajiste, zruste komunismus."-mela byt ma odpoved.
J53i29r69i 17K14r92c36k41a
Když jsem byl malý.měli jsme doma auto zn.Horch.Řadový dvanáctiválec,kabrio,8 míst.Jezdilo to na stlačený dřevoplyn.Asi v roce 1963 skončila výroba dřevoplynu atak nebylo na co jezdit.protože to žralo 30 na 100.JK
J22i55ř18í 78S41c98h10w26a25c70h
stačilo na to přidělat vlastní generátor dřevoplynu a jezdit na dřevěná polínka, jako za války....
R58o96m35a33n 41K47o54z86e97l
Trabantem jsem jako malý musel jezdit, a hrůza, nikdy jsem to ani nepokládal za auto. Chápu, že konstruktér už nemohl ovlivnit, že se to vyrábělo tak dlouho a že se to ve fabrice tak odbývalo. Ve Světě motorů byla spousta článků a rad, jak to aspoň trochu autu přiblížit, když tomu v továrně moc nedali.
A31n61t12o71n42í86n 55S11e90b42e77r13a
Auto které nemá karoserii z plechu před 50 roky byl geniální tah. Bežné auta vám zrezli do pěti let při intenziním používání.
Až v posledních letech se např škoda dostalal na takovou úroveň, že jsem po 10 letech schopni prodat ojetinu bez koroze karoserie. Je tam nějaká trojí ochrama. Pozink, chemie a kupa laku + metla.
J12i31ř32í 39Z96ý50k58a
kupa laku? Když si to změříte, tak se dnes nanáší cirka o 50% méně laku než před nějakými 10-15lety. Po prvním šetrném umytí vypadá ten lak jak na 15 leté ojetině.
Za zvýšenou koroziodolností stojí kvalita plechů, správné svařování, kvalitnější tmely kryjící sváry a také to chemické ošetření.
A co se týče Škodovky ... v tomto zaostávala tak o 10 let za těmi nejlepšími.
J93a92n 80U41l50m
Kde jsou ty časy, kdy jsem koupil Trabanta i s papírama za 100 korun.
Dneska jich moc pod 10.000 neni
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...