náhledy
Konstruktérům od Yamahy se stále ještě daří vybalancovat požadavky úředníků na minimální emise a zároveň nabídnout zákazníkům solidní výkon v podání vzduchem chlazených motorů V-Twin.
Autor: Yamaha
Zajímavostí je elektrický parkovací pojezd "Sure Park", který funguje jako zpátečka, ale poslouží i pro pomalou jízdu dopředu, takže pro výjezd před garáž nemusíte startovat motor.
Autor: Yamaha
Mohutné světlomety zajistí v provozu dostatek pozornosti a respektu.
Autor: Yamaha
Design zadní části ukazuje, že baggery už berou boční kufry jako nedílnou součást konstrukce.
Autor: Yamaha
Eluder je sice navržený jako spíše jednomístná verze Venture, ale po vybavení opěrkou poslouží i jako dvoumístný cesťák.
Autor: Yamaha
Vzduchem chlazený motor doplněný finálním převodem pomocí ozubeného řemenu sice obvykle znamená úsporu hmotnosti, přesto odstrojený Eluder váží 397 kg.
Autor: Yamaha
Mohutné světlomety zajistí v provozu dostatek pozornosti a respektu.
Autor: Yamaha
Osvědčený vzduchem a olejem chlazený dvouválec s úhlem 48 stupňů má zdvihový objem 1854 a relativně nízký kompresní poměr 9,5:1.
Autor: Yamaha
Desítky ovladačů už připomínají spíš kokpit letadla než motorku.
Autor: Yamaha
Infotainment s reproduktory a 7palcovým barevným displejem uprostřed přístrojovky kromě Bluetooth komunikace umí i hlasové příkazy či dotykové ovládání.
Autor: Yamaha
Design jasně ukazuje, že je to stroj laděný pro Ameriku.
Autor: Yamaha
Design vypadá hodně futuristicky, ale zároveň si vypůjčuje i něco z historie, podobné křivky měla i Yamaha Venture vyráběná před čtvrt stoletím.
Autor: Yamaha
Vzduchem chlazený motor doplněný finálním převodem pomocí ozubeného řemenu sice obvykle znamená úsporu hmotnosti, přesto Venture váží 435 kg provozní hmotnosti.
Autor: Yamaha
Vzduchem chlazený motor doplněný finálním převodem pomocí ozubeného řemenu sice obvykle znamená úsporu hmotnosti, přesto Venture váží 435 kg provozní hmotnosti.
Autor: Yamaha
Mohutné světlomety v provozu zajistí dostatek pozornosti a respektu.
Autor: Yamaha
Desítky ovladačů už připomínají spíš kokpit letadla než motorku.
Autor: Yamaha
Točivý moment bude impozantních 171 Nm. Vibrace odstíní dvojice vyvažovacích hřídelí a elektronické vstřikování s možností nastavení dvou režimů - uhlazeného cestovního a razantnějšího sportovního.
Autor: Yamaha
Zavazadlové prostory už se dají srovnávat s objemem kufru menších automobilů, celkem je k dispozici přes 170 L prostoru.
Autor: Yamaha
Celý motocykl je pořádně rozkročený do šířky, kromě bočních průduchů ho rozšiřují ještě zajímavé boční výstupky, které motorku podrží v případě pádu.
Autor: Yamaha
Infotainment s reproduktory a 7palcovým barevným displejem uprostřed přístrojovky kromě Bluetooth komunikace umí i hlasové příkazy či dotykové ovládání.
Autor: Yamaha
Osvědčený vzduchem a olejem chlazený dvouválec s úhlem 48 stupňů má zdvihový objem 1854 a relativně nízký kompresní poměr 9,5:1.
Autor: Yamaha
Základní styl jasně ukazuje, že je to stroj laděný pro Ameriku.
Autor: Yamaha
Design vypadá hodně futuristicky, ale zároveň si vypůjčuje i něco z historie, podobné křivky měla i Yamaha Venture vyráběná před čtvrtstoletím.
Autor: Yamaha
Boční profil obřího cesťáku nechává vyniknout odkrytému dvouválci do V o zdvihovém objemu 1854 ccm.
Autor: Yamaha