Diskuze

Yaris Turbo: trpaslík na steroidech

hodnocení iDNES 4,5/5 Toyota Yaris už dávno není jen malý automobil, který útočí na city něžného pohlaví. Po prodejním úspěchu, kterého tento model dosáhl, se konstruktéři japonské automobilky odhodlali vytvořit i verzi určenou především pro mužskou část populace. Výsledkem jejich snažení je velmi emotivní Yaris Turbo. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Crewer

12. 1. 2009 15:51
Kdo mi pomůže s Phaetonem V10 TDI

;-(;-(;-(

0 0
možnosti

JuraCRD

8. 9. 2004 15:34
Dobrý, ale málo placatý...
Asi jsem ze staré školy, ale pod pojmem sportovní auto si představím placatý kupé, ne takovouhle cihlu postavenou na výšku. Ona jízda v autě je hodně o pocitu a řídit nadupanou dodávku, no nic moc. Chce to položený sedadla, hlavou leštit čalounění na střeše a koukat ven skrz pořádně sklopený okno. Osobně kdybych na to měl, tak se vykašlu na všechny tyhle sériovky a koupím pořádnej americkej pětilitr (třeba starší Camaro, Corvetu), nebo aspoň třílitr turbo (Nissan 300ZX, Toyota Supra,..)  a pak bych všem vytuněnejm naftovejm kamnům ukázal . No nic, sedám na kolo a jedu domů
0 0
možnosti

PRAGUE BB

30. 8. 2004 23:53
Prague Bed and Breakfast - Accommodation in Prague centre
http://www.prague-bed-and-breakfast.com/" target="_blank" rel="nofollow">Prague Bed and Breakfast - Accommodation in Prague centre
 
0 0
možnosti

Hellebrand

26. 8. 2004 6:02
napřed se v hodnoceném autě projeďte
Vážení kolegové, než začnete cokoliv do podobných rubik psát,tak se v těch autech nejdříve projeďte.Vždyť 80 % zdejších příspěvků jsou absolutní bláboly
0 0
možnosti

Gogo

20. 8. 2004 18:43
:(
Pri poslednim presednuti z P306 do Yarise jsem malem skoncil ve skarpe. Proste sem se jentaktak vesel do zatacky. Jel sem ji jako obvykle. S P306 se to rozhodne neda nazvat otrou jizdou ta - vypada jinak (ne 70km/h ale 100kmh -vyzkouseno) proste normalni prujezd. Stavet sportaka na takovyhle potvore...brrr
0 0
možnosti

Milan

2. 9. 2004 11:55
Re: Tak ty píšeš největší hovadinu, co jsem tu k tomu článku viděl.
Peugeoty mají nesmyslně měkké podvozky, o 306 ani nemluvě. Shodou okolností mám zkušenosti jak s Yarisem, tak s 306 a je to naprosto obráceně. 306 lítá ze strany do strany, nová 307 je také prekérní. Yaris nepatří mezi špičku v segmentu s podvozkem, ale je rozhodně lepší než Peugeoty!!!!
A Yaris Turbo musí být fakt žrádlo!!!:-)
0 0
možnosti

Anti Yaris

20. 8. 2004 16:06
To je vtip ne?
No hmmmm, 700.000,-Kč za Yarise he he he špatný vtip ne? Připlatim 50.000,-Kč a mám novýho trojkovýho bavora a ještě v dieselu. Yaris
 
Jo a nejsem teplej abych jezdil Yarisem.
0 0
možnosti

Jarda

2. 9. 2004 11:58
Re: Právě že jsi buzna!
BMW mají chudáci bez názoru..... jen kopírují. A ten, kdo má BMW ojeté je většinou tmavší pleti:-)
Toto by mohla být pikoška, Yaris Turbo, jen tak dál.
0 0
možnosti

max fratzek

18. 8. 2004 10:26
cooper rulez
"Ten pocit dostávat se před lidi ve velkých limuzínách malým Yarisem....to musí být super!!!" - to je take blbost, staci nejaky kopecek, a jednou-tak tezke auto (2t) urcite nebude timto plivatkem pokoreno. Pokud je to treba limu, motor 2,5 - 3 nebo nejaky Turbo, v rychlosti pres 100. Zrychleni 0-100 neni vse.
0 0
možnosti

Petr B.

19. 8. 2004 8:21
Re: Je vidět, že si takové auto nikdy neřídil
říkáš blbosti. 110kW, 200 Nm na auto, které váží sotva  tunu je obrovská síla a 2,5 tunové limuzíny asi opravdu v mrštnosti a dynamice nemají šanci! Ať žije Yaris!!!:-)
0 0
možnosti

Ďábel

17. 8. 2004 15:09
nechápu
jak někdo může do takového auta vlézt. Je to sice o fajn jízdě, ale mám se moc rád na to, abych přišel o nohy v případě havárie, nebo rovnou o krk. Tahle auta nemají deformační zóny a jsou prostě k ničemu. Je to ale volba každého, jestli do toho vleze nebo ne. Miluji rychlou jízdu a řádně si jí užívám, ale pár dní v roce za slunečného počasí s patřičným autem. Jinak jezdím zcela nudným Golfem . Rozhodně tenhle segment nebrat.
0 0
možnosti

Lowrider

18. 8. 2004 14:14
Re:
Chápu tě ďáble, jezdíš golfem kterej papá naftu a všechny okolní auta jsou sračky, shnilotiny a životu nebezpečné mrdky, co? Jel jsi někdy (i obyčejným) yarisem? Víš my máme ve firmě dva, jeden před faceliftem a ten druhý po faceliftu, oba jsou to  litrové čtyřválce a můžu ti říct, že to jsou do města nejideálnější auta do města, dá se jet za 4,9 l/100 km (lehká noha) ale i za 11 litrů. Věř mi, jel jsem s tim autem dokonce 178 km/h a mám v něj plnou důvěru.. Ale tvého golfa ti neberu (kadle kadle kadle kadle)
0 0
možnosti

Zdenda

17. 8. 2004 14:05
trpaslíci
Je hodně tvz. nadupaných trpaslíků a všichni mají svoje kouzlo. Při koupi takového auta člověk nemůže porovnávat cenu s užitnou hodnotou nebo něco jiného, takový autíčko si člověk koupí zkrátka jen tak pro radost (když na to má). U toyoty oceňuju turbo na benzínovém motoru. Kdysi před lety jsem jezdil v Renault 5 alpine turbo, takže vím o čem je řeč. Jako auto na řádění bych tuhle toyotu bral hned, ale vzhledem k tomu že teď už mám rodinu, tak osobně potřebuju něco většího. Závěrem se dá říct jedině: ber nebo nech bejt !!!
0 0
možnosti

Honza

17. 8. 2004 13:50
Proc
To uz je lepsi trochu si priplatit a koupit si BMW 320 za 800 tisic, nebo Alfu 147 2.0l za 700 tisic.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!