Diskuze
Yaris Turbo: trpaslík na steroidech
Děkujeme za pochopení.
JuraCRD
Dobrý, ale málo placatý...
Asi jsem ze staré školy, ale pod pojmem sportovní auto si představím placatý kupé, ne takovouhle cihlu postavenou na výšku. Ona jízda v autě je hodně o pocitu a řídit nadupanou dodávku, no nic moc. Chce to položený sedadla, hlavou leštit čalounění na střeše a koukat ven skrz pořádně sklopený okno. Osobně kdybych na to měl, tak se vykašlu na všechny tyhle sériovky a koupím pořádnej americkej pětilitr (třeba starší Camaro, Corvetu), nebo aspoň třílitr turbo (Nissan 300ZX, Toyota Supra,..) a pak bych všem vytuněnejm naftovejm kamnům ukázal . No nic, sedám na kolo a jedu domůPRAGUE BB
Prague Bed and Breakfast - Accommodation in Prague centre
Hellebrand
napřed se v hodnoceném autě projeďte
Vážení kolegové, než začnete cokoliv do podobných rubik psát,tak se v těch autech nejdříve projeďte.Vždyť 80 % zdejších příspěvků jsou absolutní blábolyGogo
:(
Pri poslednim presednuti z P306 do Yarise jsem malem skoncil ve skarpe. Proste sem se jentaktak vesel do zatacky. Jel sem ji jako obvykle. S P306 se to rozhodne neda nazvat otrou jizdou ta - vypada jinak (ne 70km/h ale 100kmh -vyzkouseno) proste normalni prujezd. Stavet sportaka na takovyhle potvore...brrrMilan
Re: Tak ty píšeš největší hovadinu, co jsem tu k tomu článku viděl.
Anti Yaris
To je vtip ne?
Jarda
Re: Právě že jsi buzna!
max fratzek
cooper rulez
"Ten pocit dostávat se před lidi ve velkých limuzínách malým Yarisem....to musí být super!!!" - to je take blbost, staci nejaky kopecek, a jednou-tak tezke auto (2t) urcite nebude timto plivatkem pokoreno. Pokud je to treba limu, motor 2,5 - 3 nebo nejaky Turbo, v rychlosti pres 100. Zrychleni 0-100 neni vse.Petr B.
Re: Je vidět, že si takové auto nikdy neřídil
říkáš blbosti. 110kW, 200 Nm na auto, které váží sotva tunu je obrovská síla a 2,5 tunové limuzíny asi opravdu v mrštnosti a dynamice nemají šanci! Ať žije Yaris!!!:-)Ďábel
nechápu
jak někdo může do takového auta vlézt. Je to sice o fajn jízdě, ale mám se moc rád na to, abych přišel o nohy v případě havárie, nebo rovnou o krk. Tahle auta nemají deformační zóny a jsou prostě k ničemu. Je to ale volba každého, jestli do toho vleze nebo ne. Miluji rychlou jízdu a řádně si jí užívám, ale pár dní v roce za slunečného počasí s patřičným autem. Jinak jezdím zcela nudným Golfem . Rozhodně tenhle segment nebrat.Lowrider
Re:
Chápu tě ďáble, jezdíš golfem kterej papá naftu a všechny okolní auta jsou sračky, shnilotiny a životu nebezpečné mrdky, co? Jel jsi někdy (i obyčejným) yarisem? Víš my máme ve firmě dva, jeden před faceliftem a ten druhý po faceliftu, oba jsou to litrové čtyřválce a můžu ti říct, že to jsou do města nejideálnější auta do města, dá se jet za 4,9 l/100 km (lehká noha) ale i za 11 litrů. Věř mi, jel jsem s tim autem dokonce 178 km/h a mám v něj plnou důvěru.. Ale tvého golfa ti neberu (kadle kadle kadle kadle)Zdenda
trpaslíci
Je hodně tvz. nadupaných trpaslíků a všichni mají svoje kouzlo. Při koupi takového auta člověk nemůže porovnávat cenu s užitnou hodnotou nebo něco jiného, takový autíčko si člověk koupí zkrátka jen tak pro radost (když na to má). U toyoty oceňuju turbo na benzínovém motoru. Kdysi před lety jsem jezdil v Renault 5 alpine turbo, takže vím o čem je řeč. Jako auto na řádění bych tuhle toyotu bral hned, ale vzhledem k tomu že teď už mám rodinu, tak osobně potřebuju něco většího. Závěrem se dá říct jedině: ber nebo nech bejt !!!Honza
Proc
To uz je lepsi trochu si priplatit a koupit si BMW 320 za 800 tisic, nebo Alfu 147 2.0l za 700 tisic.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...