Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Yeti se v pátek dozví cenu, sami prodejci jsou zvědaví

aktualizováno 
Prodej největší novinky Škody první poloviny letošního roku odstartuje v první půli června. Cenu yetiho prozatím neznají ani prodejci, automobilka ji oficiálně oznámí v pátek na autosalonu v Brně.

Škoda Yeti | foto: Škoda Auto

Novou škodovku, která je připravená na výlety do terénu, prozatím nekoupíte. Prodejci už mají dokonce prodejní programy a vědí, že zpočátku budou prodávat pouze lépe vybavené, a tedy dražší verze, cenu se ale ani nepokoušejí odhadovat.

Oslovení prodejci říkají, že mají mnoho protichůdných informací, takže jsou sami zvědaví, jakou cenu automobilka nastaví.

Podle předběžných informací by měl ceník pátého modelu Škodovky začínat pod částkou 400 tisíc korun. Více o ceně yetiho čtěte ZDE

kolik za yetiho

Jaká bude základní cena Škody Yeti? Tipujte v anketě

Výroba yetiho jede už od 12. května. K objednání bude až po brněnském autosalonu. Automobilka o zahájení výroby dlouho mlžila, původně se odhadovalo, že prodej yetiho odstartuje až po celozávodní dovolené začátkem srpna.

Zpočátku bude nová škoda ke koupi pouze ve dvou vyšších ze čtyř úrovní výbavy. Prozatím půjde také pořídit pouze yetiho ve verzi 4 x 4. Levnější a jednodušší verze s pohonem pouze předních kol dorazí do prodeje později.

Omezená bude zpočátku i nabídka motorů. Novou škodovku bude možné pořídit pouze s benzinovým motorem 1,8 TSI (118 kW) nebo s turbodieselovým dvoulitrem v nejvyšší výkonové verzi se 125 kilowatty. Později ještě přibudou další motory: benzinový 1,2 TSI (77 kW) pro verzi s pohonem předních kol a dvoulitrové turbodiesely ve výkonových verzích 103 a 81 kW.

První vozy by měly být k dodání začátkem července, dealeři mají prý dostat předváděcí auta o něco dříve, ovšem pouze ke statické prezentaci. Svézt se s nimi půjde až v červenci.

Při objednání nového yetiho do výroby by čekací lhůta podle prodejců měla být dva až dva a půl měsíce.

Autor:


Témata: Škoda, Škoda Yeti


Nejčtenější

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.