Diskuze

Z Mladé Boleslavi posílají milostné dopisy věrným škodovákům

Stále oblíbenější způsob přímého oslovování zákazníků zvolila pro svou nejčerstvější kampaň pro český trh mladoboleslavská automobilka. Guerillová reklama v podání Škody spočívá ve velkých milostných psaních, která nacházejí od pondělního večera pověšená na zrcátkách majitelé starších škodovek. Nabídka na fabii je tak nejnižší v historii: 183 tisíc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavlikrumbur

27. 8. 2011 16:53
poznámečka

Nejdřív seznam mých aut, abych nebyl za škodo-fila: 1. VW Polo r.v. 1990, dostal jsem ho od táty v roce 1995. 2. VW Passat r.v. 1991, benzín 1.8 atmosféra, koupil jsem ho v roce 1998. 3. Škoda Fabia 1.2 47 kW kombi r.v. 2003 koupeno nové. 4. Nissan Almera r.v. 1996, dostal jsem ho od strejdy v roce 2006. 5. Škoda Fabia 1.4 50 kW, r.v. 2001 - koupeno od kamaráda ojeté. Na všech jsem najel víc než 50.000 km, jen ta poslední fabka je teprve pár dní v garáži. Tak a teď k věci. 1. Řeči o nepoužitelnosti HTP jsou fakt kecy - ten motor co jsem měl byl i na kombík úplně v pohodě, pocitově stejnej jak ta 1.8 v Passatu či 1.4 v Almeře. To ten 1.4 je horší - žere hodně a jede fakt dědkovsky. Almera je auto aut - pravej japonec z Japonska, za pět let co ho mám se jednou podělali stěrače (vyskočila jakási tyčka) jinak nic, vůbec nic. Motor v Almeře úplnej úžas, ale Fabia je bytelnější auto a má lepší převodovku (ne že by v Almeře byla špatná, ale ve Fabce je skvělá). Fabia má svoje mouchy.

0 0
možnosti

pavlikrumbur

27. 8. 2011 16:54
Re: poznámečka

Ale je to dost bytelné auto s dobrým podvozkem, výbornou převodovkou a vcelku solidní bezpečností i spolehlivostí. Samozřejmě o sto, dvěstě či pět set tisíc koupíte úplně jiná auta, ale ve své kategorii jde o vcelku přijatelnou volbu.

0 0
možnosti

TVK

25. 8. 2011 23:08
Pěkná akce, ALE

Realita je ale spíš taková, že Fabka a Roomster jsou adepty na prodejní propadáky, Oktávka se dělá už 7 let, svá nejlepší léta má daleko za sebou a na novou si ještě tak 2 roky počkáme, a Yeti se Supem nejsou auta pro širokou veřejnost.

Takže dnes škodovka v Česku nemá jinou možnost jak prodat auta do privátního sektoru, než jít cestou (pro ni) dumpingových cen , protože proti inovující konkurenci prostě už nemá nic moc co nabídnout.

0 0
možnosti

marilane

28. 8. 2011 17:05
Re: Pěkná akce, ALE

A co má říkat třeba takový SAAB.

0 0
možnosti

tmf

25. 8. 2011 22:16
a co yeti

nechci prťavky

0 0
možnosti

a_j_a

24. 8. 2011 17:28
tak to se bát nemusím...

vyznávám heslo "ŠKODA - SIMPLY NEVER" ;-D.

4 0
možnosti

ČSLA

24. 8. 2011 21:14
Re: tak to se bát nemusím...

v jste prostě PAŠÁKR^

0 0
možnosti

Škubi

24. 8. 2011 16:17
Tak

čekám liebesbrief ;-)

0 0
možnosti

Darik H

24. 8. 2011 16:15
Hmmmmm

Ono se to da vnimat take jinak: ....... "Proc bych  si mel kupovat neco, co muze mit soused od vedle o 40 tis levnejsi jenom proto, ze mu pred barakem stoji stara Skodovka?!? "    :o)

2 0
možnosti

Škubi

24. 8. 2011 17:35
Re: Hmmmmm

Protože Ferrari Enzo si mohli koupit jen věrní zákazníci značky, kteří vlastnili F40 nebo F50...! ;-);-D

1 0
možnosti

Falewick

24. 8. 2011 12:21
fábie a roomster

Tak na tyhle dvě auta konkrétně není žádná sleva dost dobrá. Škoda obecně je koupitelná jenom s přimhouřenýma očima se zvláštními akcemi, které jsou z této akce právě vyloučeny. Takže pouze základní varianty výbavy, které nikdo nekupuje, protože jsou jednak dražší než "magic" a "tsi start", ale taky jim chybí pakety s "extra výbavou", která je je jinde v ceně. Zkusil jsem zadat Fabii TSI 63kW .. v této akci je za 223tis bez klimy, 2 airbagy a ceny za dovybavení jsou klasicky Škodovácké.

0 0
možnosti

jamjes

24. 8. 2011 11:13
akce jako Brno !

jezdím v OII a zatoužil jsem po nové OII tour - v podstatě jsem chtěl stejný auto, jen fungl nový. Četl jsem akci "Octavia II nejlevnější v historii za 225 000,- Kč !" sedl jsem k netu a k mému zklamání jsem nikde v autosalonech nenašel Octavii II Tour Plus, na kterou se akce vztahuje. Tak jsem vlezl na stránky škoda-auto a spustil konfigurátor, naklikal jsem všechno co mám v současné OII (už jsem si na to zvykl a chci to stejné) - konkrétně: metalická barva, motor 1,6 benzin, manualní klimatizace, okna v elektrice, výškově nastavitelné sedadlo řidiče i spolujezdce, tažný, litá kola,  mlhovky, plus nějaké další drobnosti a výsledná cena 386.000,- Kč. S rozdílem 141tis jsem fakt nepočítal. Tahle akce fakt pro mě není!  Jediný poznatek z akce je zklamání, neboť jako výbavu uvádět: rezervní kolo, páté dveře, kola na plechových discích, stínítka,.....  mi přijde ubohý. Když si přece kupuju JAKÝKOLIV auto, tak předpokládám, že bude mít kola, sedadla, dveře, atp. nebo snad ne?

1 0
možnosti

chechtin

24. 8. 2011 11:57
Re: akce jako Brno !

Zkusenost od konkurence ze stejneho koncernu. Tempomat, mlhovky, vyhrivana a el. otacena zrcatka za 9 000 Kc. Skoda, 9 500 Kc tempomat, 4 500 Kc mlhovky a na ta zrcatka uz jsem se ani nedival a vypnul konfigurator.  Jednalo se o auto, ktere je primym konkurentem Fabie. Ale at si kazdy koupi, co uzna za vhodne.

0 0
možnosti

MSG

24. 8. 2011 9:56
Hm, tak jsem včera čuměl, co to visí na autech na půlce..

.. sídliště. Ale smůla, šel jsem do Forda. Zvažoval jsem Octu II tour, ale dokupovat zadní stěrač a boční lišty v autě za 300.000Kč... sorry, ale proč mi škoda mermomocí sugeruje, že jsem socka když ji chci dát vydělat?

No a 1.2HTP v té super nabídce... to je stejně motor na nic. Horší než 1.3MPI ve felicii. A to je další slabina škody - nemá dlouhodobě motory - buď nestojí za nic (žerou jak žigul - většina benzínů) nebo jsou sice dobré, ale drahé (TDI, FSI).

1 0
možnosti

5x zabanovany Pusher

24. 8. 2011 10:46
Re: Hm, tak jsem včera čuměl, co to visí na autech na půlce..

2.0 TFSI 147kw je super motor. Ale holt za kvlaitu a vykon se musi priplatit.

0 0
možnosti

mutant

24. 8. 2011 9:21
zatím žádný

milostnný dopis nepřišel;-(

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...