Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Z Mladé Boleslavi posílají milostné dopisy věrným škodovákům

aktualizováno 
Stále oblíbenější způsob přímého oslovování zákazníků zvolila pro svou nejčerstvější kampaň pro český trh mladoboleslavská automobilka. Guerillová reklama v podání Škody spočívá ve velkých milostných psaních, která nacházejí od pondělního večera pověšená na zrcátkách majitelé starších škodovek. Nabídka na fabii je tak nejnižší v historii: 183 tisíc.

Škoda Fabia Monte carlo | foto: Škoda Auto

"V první fázi takto oslovíme pětadvacet tisíc majitelů škodovek," vysvětluje šéf českého zastoupení Škody Petr Pečenka netradiční, překvapivou a přesně cílenou reklamu. Automobilka se totiž rozhodla oslovit své věrné. "Je to unikátní akce, která nemá v Česku obdoby," popisuje Vítek Pelc z tiskového oddělení značky.

Automobilky se obvykle snaží odloudit zákazníky jiným značkám. Škodovka se ale rozhodla využít své unikátní pozice v Česku. Těm, kteří mají doma škodovku starší deseti let sleví při nákupu nové fabie nebo roomsteru  v jakémkoliv provedení se všemi motory 40 tisíc při platbě za hotové, nebo 60 při sjednání leasingu. "V Česku je registrováno 4,5 milionu aut, z toho 1,8 milionu škodovek," vypočítává Petr Pečenka. "Víc než 1,1 milionu z nich je starších deseti let," dodává. Škoda vidí v takových zákaznících velký potenciál. "Zaslouží si lepší přístup, je to taková odměna za loajalitu značce," vysvětluje Pečenka.

Akce se netýká akčních modelů, ale platí i pro speciální verze jako Fabia Monte Carlo, scouty, greenliny i praktiky. Nejlevnější fabia (Classic 1,2 HTP/44 kW) tak bude za 182 900 Kč při platbě za hotové, kombi vyjde o 15 tisíc dráž a nejlevnější roomster bude za 230 tisíc. Při nákupu na úvěr odečtou ještě dalších 20 000 Kč. "Všechny modely mají navíc zdarma prodlouženou záruku na čtyři roky, nebo do ujetí 60 000 km," popisuje Pečenka.

Akce má probíhat do konce letošního roku, podmínkou je, že majitel staré škodovky musí kupovat nové auto jako soukromá osoba, stačí předložit technický průkaz. "Musí být také půl roku vlastníkem starého vozidla. Výhoda je přenosná v rámci rodiny," popisuje Petr Pečenka. "Otec tak může koupit třeba novou fabii synovi."

"Zároveň nabídneme stejnou slevu třeba těm, kteří jezdí už dlouhé roky škodovkou a pravidelně ji obměňují, takže by se na stáří deseti let u svého vozu nedostali," slibuje zástupce automobilky.

"Tato akce není šrotovné, staré auto zákazníkovi necháme," upozorňuje Vítek Pelc. Automobilka ale dodává, že chce svou akcí také pomoci omladit český vozový park. "Aktuálně je průměrné stáří automobilů na českých silnicích téměř 14 let, přičemž skoro dvě třetiny vozů jsou starší 10 let," vypočítává Petr Pečenka. Právě majitele takových aut chce značka akcí oslovit. Staré stodvacítky a favority jsou dnes kvůli desetitisícovému ekologickému poplatku za převod starého vozu vlastně neprodejné.

Výměna starého auta začne být ještě aktuálnější, pokud ministerstvo životního prostředí prosadí posun hranice stáří vozu pro placení ekologického poplatku už na auta vyrobená před rokem 2006 (dnes 2000).

Akce zatím probíhá do konce roku, Petr Pečenka prozrazuje, že se ještě v průběhu může rozšířit. "Budeme vývoj sledovat a možná ji upravíme," slibuje těm, kterým jsou malé škodovky těsné a rádi by třeba octavii.

Autor:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.