Na černočerné první fotce toho moc nevidíme. Kromě ní automobilka alespoň prozradila, že kódové označení nového modelu je XM a v dubnu odstartuje jeho prodej na korejském trhu.
Nové sorento přichází s velkou změnou, kterou ale asi nepřivítají ortodoxní milovníci jízdy terénem. Sorento totiž přišlo o klasický rám, který zaručuje odolnost auta při otloukání v terénu. Z "rámovky" se tak stává typické SUV se samonosnou karoserií a pohonem 4 x 4.
Nový model bude v Koreji nabízen s trojicí motorů. Zcela nový turbodieselový motor 2,2 CRDi řady R, který pochází z vlastního vývoje automobilky, nabídne výkon 200 koní a bude k mání s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. Motor splňuje emisní limity Euro 5. Dále bude v nabídce benzinový motor o objemu 2,4 litru a 2,7litr s možností pohonu na LPG.
"V evropských zemích, včetně České republiky, bude nová generace modelu Sorento představena v druhé polovině letošního roku," uvádí české zastoupení automobilky.