Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Z testu již plynou první zkušenosti

aktualizováno 
* Není jednoduché najít na zdejším trhu ojetin kvalitní starší vůz menšího objemu a nižších provozních nákladů v ceně kolem sta tisíc korun.
* Není jednoduché najít na zdejším trhu ojetin kvalitní starší vůz menšího objemu a nižších provozních nákladů v ceně kolem sta tisíc korun. * U vozu zmíněné cenové kategorie je důležitější skutečný technický stav než rok výroby. * Osvědčuje se nákup v bazaru s jistou tradicí a technickým zázemím. * Je vhodné mít finanční rezervu do výše zhruba 20 procent kupní ceny ojetiny. * Za prozíravé považují odborníci přinejmenším výměnu motorového oleje s filtrem a rozvodového řemene spolu s kontrolou brzd bezprostředně po koupi levnějšího staršího automobilu.* Služby značkových servisů jsou sice důkladné a kvalifikované, ale vzhledem k pořizovací ceně nejčastěji kupovaných ojetin také poměrně drahé. Většina motoristů zřejmě bude u ojetin v ceně do sta tisíc korun využívat neznačkové firmy a lacinější díly z druhovýroby. Značkový servis je ovšem nezbytný v případě potřeby speciální techniky, třeba diagnostického počítače a podobně. * Minulostí už zřejmě jsou fronty na policejních dopravních inspektorátech při vyřizování formalit kolem automobilů.
Autor:




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.