Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Za cenu nového malého auta je větší ojetina

aktualizováno 
-
Motorista, který uvažuje o koupi jetého osobního auta v ceně nejlevnějšího tuzemského vozu, může mít značné sebevědomí a velké požadavky. "To znamená, že může chtít vskutku kvalitní ojetinu - automobil koupený jako nový v tuzemsku, nehavarovaný a dobře udržovaný," říká Tomáš Pánek, šéf nákupu AAA Auto Praha, největšího bazaru v zemi. Rudolf Mudra, majitel karlovarského autobazaru, který má jednu z nejdelších tradic v západních Čechách, souhlasí a doplňuje, že zmíněná cenová kategorie dovoluje žádat auto nejen zmíněných vlastností, ale také s pečlivě a poctivě vedenou servisní knížkou, z níž bude zřejmé, jak se m u jeho majitel věnoval a jaké jsou skutečné kilometry na kontě vozu. Dobré je, když prodávající může předložit věrohodné, v datech a průběžně najetých kilometrech odpovídající doklady a účty o případných opravách. "Za perspektivní považuji dva tři roky starý jetý vůz s maximálně stovkou tisíc kilometrů," doplňuje Rudolf Mudra. "U normálně užívaného automobilu se zmíněnými kilometry by měly být měněny zpravidla jen brzdové destičky, pneumatiky a možná výfuk."

Přehled osobních automobilů v ceně kolem 230 tisíc korun

typ rok výroby

Audi 100 2.5 TDI 1994
BMW 318i 1994
BMW 525 TDS 1994
Citroën Xantia 1.9 TD 1997
Honda Civic 1.5i 1997
Honda Accord 2.0i 1996
Hyunday Sonata 2.0i 1997
Chrysler Voyager 3.0 6V 1995
Chevrolet Camaro 3.8 6V 1994
Fiat Marea 1.9 TD Weekend 1997
Ford Escort 1.4i 1998
Ford Mondeo 1.8 TD kombi 1995
Ford Scorpio 2.0 kombi 1996
Mazda 323 F 1.5i 1997
Mazda 626 2.0 D - Comprex 1996
Mazda Xedos 2.0i 1993
Mercedes 124 250 TD 1992
Peugeot 206 1.2 (3 dv.) 1999
Renault Clio 1.9 D 1999
Seat Toledo 1.6 1998
Škoda Octavia 1.6 1996
Toyota Corolla 1.6 (3 dv.) 1998
Toyota Yaris 12 (3 dv.) 1999
Volkswagen Golf 1.9 TDI 1996
Volkswagen Passat 1.9 TD 1995

Pramen: AAA AUTO PRAHA

Autor:




Nejčtenější

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.