Diskuze
Za motor běžící naprázdno plánují v Londýně mastné pokuty
Děkujeme za pochopení.
dalnice
displeje
Ono by nejvíce pomohlo, pokud by se alespoň na velkých křižovatkách zavedly displeje s ukazatelem, kolik času zbývá do zelené. Rád bych motor vypnul, ale pak skočí zelená a než sáhnu po klíčkách, už na mě někdo troubí. A být pořád ve stresu, oči na semaforu, ruce a nohy připravené ke startu - to raději nechám motor běžet. Nebo jednodušeji - delší prodlevu mezi žlutou a zelenou, aby si všichni nastartovali. Jenže jak by dopadli spěchálkové, co i teď vlítnou do křižovatky ještě před zelenou. ..
Antonín, topič
Hmm,
tak nevím, jak ostatní, ale tak nějak proto, že nejsem ničí osobní řidič si nedokážu představit, že bych musel čekat půl hodiny či snad déle v autě.
Josef.K
Rok od roku horší
Za chvíli zakážou uplně všechno levičáci eurobolševický. Kde je demokracie a svoboda??
Falewick
Re: Rok od roku horší
Dávám Anglánovi rok, maximálně dva...
Rambo-x
Za motor běžící naprázdno plánují v Londýně mastné pokuty
Tak to snad závisí na člověku jakou má inteligenci a nechce si pálit benál zbytečně ne,každý normální člověk motor když stojí déle než 20 vteřin vypne automaticky,(samozřejmě kromě čekání na křižovatce,i když tam už to začíná řešit systém start-stop)nebo se pletu,nedokážu si představit že kdybych na někoho čekal se spuštěným motorem a pálil si benálek
mak1_re
Re: Za motor běžící naprázdno plánují v Londýně mastné pokuty
jasně - když máš v zimě zamrzlá a zevnitř opocená skla, tak vypneš motor, že ?
vlmach
Za motor běžící naprázdno plánují v Londýně mastné pokuty
Velice rozumné.U nás by toto měli urychleně zavést.
Olds
Re: Za motor běžící naprázdno plánují v Londýně mastné pokuty
Souhlasím, někteří lemplové nechávají běžet motor naprázdno spoustu minut.
Depik30
Jistě, pane starosto
25 000 dobíjecích stanic zřejmě nebude možné realizovat vzhledem k důsledku nevyváženosti a nedostatku vládních a obecních financí, i když stojí plně na straně ekologie. Bylo by tedy možné zřídit mezirezortní komisi která by posoudila vliv elektromobilů na prostředí, ovšem zřízení této komise by bylo natoli nákladné, že by nezbyly peníze na výstavbu výše uvedených stanic ... čili... jistě, pane starosto
LevP
Boris
Podpora vice cyklistu na silnicich dopadla tak, ze z bus lane se stala cyklodraha a autobusy uz radsi jezdi v pruhu s ostatnima autama. Nez si brat na krk to ze nejakyho talenta na kole sejme. Protoze nekteri cyklisti vubec netusi jak se na silnicich maji chovat
A semafory to je taky vec, hlavne takle ve 3 rano je chutovka cekat na to az nekdo prejde, takze vsechny smery stoji a ceka se jestli se nejaky duch neukaze. To same se deje i pres den, protoze clovek je tvor netrpelivy a prejde kdy se mu zachce, pak opet vsechny smery cekaji na cervenou ackoliv zadny chodec siroko daleko neni. A jeste se mi libi jak Boris vymyslel dat odpocivani (videl sem to na
Holborn) kolik minut zbyva do uplne cervene pro chodce. Realita je takova ze
to nekoho nestresuje kolik vterin je do konce.
Věnceslav-Kolo
Do dvou let se v Anglii do města autem nikdo nedostane
A já jsem tomu rád.
pilinazlenina
jak dlouho ještě si lidi v Londýně nechají kálet na hlavu?
Nebo už tam mají tak vymytý mozky že nástup komunismu je už nevratný?
pppqqq
Máte na mysli kálení automobilistů na hlavy neautomobilistů
nebo opačně?
bugr
inteligentní člověk se chová inteligentně
a pro blby je nařízení. Za chvíli bude nařízení na každou lidskou činnost, opravdu humus .-(
Olds
Re: inteligentní člověk se chová inteligentně
Bohužel, když to ty blby nenapadne samotné vypnout motor, nic jiného nezbývá.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...
Prodej rodinného domu 200 m2, pozemek 310 m2
Olšany u Prostějova, okres Prostějov
3 990 000 Kč