Diskuze
Střídáte v zácpách pruhy? Jen je zhoršujete
Děkujeme za pochopení.
L66a58d25a 46N42o50v54a61k
že zhoršuju pruhy mě nezajímá.., z dlouhodobého hlediska mám ověřené, že při chytrém střídání pruhů můžu být rychlejší... Mimochodem neni nad to nestřídat pruhy, abych je nezhoršoval a trčet v pruhu, který musí například uvolnit prostor pro zipující řidiče a tím je zákonitě pomalejší... Na pár kilometrech v takovém pruhu je to sakra znát....
P20a48v97e45l 76P34o11s74p84í60š54i48l
A presne o tom je ten clanek.
L62u78d34v85í14k 11G12a12j40d54o57š20í78k
Jen by mě zajímalo, jaká je bezpečná vzdálenost mezi vozidly, která stojí.
I16v72a65n 15K12o80p36t83a
Měl by jste vidět i vozovku. Tedy nechat si místo na případně manévrování.
T98o56m68á65š 14Z82e80m13a89n
A víte co je daleko horší než kličkování v koloně?
Vynucené kličkovaní dané tím, že průběžné pruhy se mění na odbočovací.
To je daleko horší mor silnic než nějaký kličkující taxikář.
P39e82t24r 33K19n22ě83b13o37r78t
Už dávno jsem zjistil, že ať vjedu do jakýhokoliv pruhu, tak ten jede pomaleji.
R82o32m31a64n 90V86í65c70e60n44e69c
Jeden z Murphyho zákonů.
B82ě79l27a 63H62o32r64á29k10o27v30á
V každé koloně je někdo první a dělá špunt.
Když je tam 80, tak někdo začne asi schválně zpomalovat, protože proč by jinak často jela kolona 30 kdyby bylo volno.
J98a50n 24N73o95v55a95c60e80k
Myslím, že v tom článku/videu je spíše popsáno jak může taková zácpa vznikout a je to jeden z případů. Vysledovaná skutečná příčina je ale jinde. U zůžení je to především důvod ten, že ve zůženém úseku dělají řidiči často větší rozestupy nežli v normálním provozu. Proč? Protože po 15 min čekání v zácpě jsou otupělí a už se nikam necpou, nejedou na kufr, nerozjedou se tak rychle jako dřív protže myslí, že budou zas čekat..... A ta zácpa resp. její čekání v ní je pak součet času, kdy je kvůli těmto rozestupům silnice nevyužitá (rozestup delší nežli je potřeba). Podle teorie dopravního proudu, je totiž nejvyšší propustnost v 40km/h a je to dáno právě minimálními rozestupy mezi vozidly a ještě rozumnou rychlostí.....
Vysledováno na D1, kde kvůli zůžení čekáte i 45 min, a pak kamion jede s 100 m rozestupem (bojí se brzdít z prudkého kopce, nebo už prostě při rozjetí z 0 na 70 už nikdy vozidlo před ním nedojede)...
P12a73v12e52l 60P77o90s77p78í47š22i29l
Duvod je hlavne takovy, tedy jednim z hlavnich duvodu, ze mnozi ridici naprosto nerespektuji pravidlo zipu. Nebo ho neumi... a to na obou pruzich... v prubeznem nejediz az na kraj a blokuji nesmyslne klidne x set/x desitek metru pred sjezdem, a v hlavnim pruhu zas auta nepousteji . V prvnim pripade je to amaterstvi a v druhem dokonce i poruseni pravidel
D67a29n56i13e95l 68P56a88n29e82k
Podivejte se na maly test v kruhu: https://www.youtube.com/watch?v=Suugn-p5C1M
D37a60n62i32e80l 50P26a90n20e73k
https://www.youtube.com/watch?v=19S3OdK6710 a tady jeste jeden stejny test, ale lepe vysvetleno. Vc rad. Ano tohle jsou ty duvody. Male rozestupy pro korekci rychlosti bez nutnosti brzd nebo caste stridani pruhu. Staci jeden takovej "blbec" a za par chvil to stoji aniz by k tomu byl duvod. Nepravidelna jizda.
M10a62r67c18e76l 74S12t84a41r85ý
tak tohle se ví a publikuje už desetiletí, ale furt se najdou vynervovaný paka, co holt musí přejíždět, kličkovat a ve finále je potkáte na dalším semaforu o 3 auta před sebou
P49e62t14r 10S41t30e67j70s98k86a49l
Podival jsem se na video a modrak za cervenym moc brzdi a zbytecne zdrzuje provoz
K70a61r28e46l 50V89a38c95h50u61t
A ještě nám, prosím, nabídněte video, které by stejně názorně předvedlo, jak se ZIPUJE správně, a jak je to špatně (nesprávně)... = Děkuji.
K87a36r48e28l 14V61a47c35h31u65t
Podle mne je nesprávné zipování vlastně de facto tím samým, čím je nerozumné přejíždění z pruhu do pruhu. - Je zkrátka nerozumné to dělat příliš BRZO. - Řada vozidel se tím jen natahuje a tedy to trvá déle.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.