Diskuze
Střídáte v zácpách pruhy? Jen je zhoršujete
Děkujeme za pochopení.
L90a98d44a 13N16o88v63a77k
že zhoršuju pruhy mě nezajímá.., z dlouhodobého hlediska mám ověřené, že při chytrém střídání pruhů můžu být rychlejší... Mimochodem neni nad to nestřídat pruhy, abych je nezhoršoval a trčet v pruhu, který musí například uvolnit prostor pro zipující řidiče a tím je zákonitě pomalejší... Na pár kilometrech v takovém pruhu je to sakra znát....
L40u43d58v22í48k 89G92a26j63d56o74š87í56k
Jen by mě zajímalo, jaká je bezpečná vzdálenost mezi vozidly, která stojí.
I65v96a76n 12K10o59p23t80a
Měl by jste vidět i vozovku. Tedy nechat si místo na případně manévrování.
T92o89m62á56š 13Z74e27m68a28n
A víte co je daleko horší než kličkování v koloně?
Vynucené kličkovaní dané tím, že průběžné pruhy se mění na odbočovací.
To je daleko horší mor silnic než nějaký kličkující taxikář.
P79e56t50r 31K64n26ě95b46o23r52t
Už dávno jsem zjistil, že ať vjedu do jakýhokoliv pruhu, tak ten jede pomaleji.
B37ě67l44a 54H10o39r68á59k80o56v28á
V každé koloně je někdo první a dělá špunt.
Když je tam 80, tak někdo začne asi schválně zpomalovat, protože proč by jinak často jela kolona 30 kdyby bylo volno.
J37a84n 49N35o80v45a43c26e43k
Myslím, že v tom článku/videu je spíše popsáno jak může taková zácpa vznikout a je to jeden z případů. Vysledovaná skutečná příčina je ale jinde. U zůžení je to především důvod ten, že ve zůženém úseku dělají řidiči často větší rozestupy nežli v normálním provozu. Proč? Protože po 15 min čekání v zácpě jsou otupělí a už se nikam necpou, nejedou na kufr, nerozjedou se tak rychle jako dřív protže myslí, že budou zas čekat..... A ta zácpa resp. její čekání v ní je pak součet času, kdy je kvůli těmto rozestupům silnice nevyužitá (rozestup delší nežli je potřeba). Podle teorie dopravního proudu, je totiž nejvyšší propustnost v 40km/h a je to dáno právě minimálními rozestupy mezi vozidly a ještě rozumnou rychlostí.....
Vysledováno na D1, kde kvůli zůžení čekáte i 45 min, a pak kamion jede s 100 m rozestupem (bojí se brzdít z prudkého kopce, nebo už prostě při rozjetí z 0 na 70 už nikdy vozidlo před ním nedojede)...
P60a62v72e40l 25P95o98s17p81í49š81i27l
Duvod je hlavne takovy, tedy jednim z hlavnich duvodu, ze mnozi ridici naprosto nerespektuji pravidlo zipu. Nebo ho neumi... a to na obou pruzich... v prubeznem nejediz az na kraj a blokuji nesmyslne klidne x set/x desitek metru pred sjezdem, a v hlavnim pruhu zas auta nepousteji . V prvnim pripade je to amaterstvi a v druhem dokonce i poruseni pravidel
D60a23n28i82e85l 19P26a66n76e62k
Podivejte se na maly test v kruhu: https://www.youtube.com/watch?v=Suugn-p5C1M
D71a69n28i49e17l 23P24a49n88e11k
https://www.youtube.com/watch?v=19S3OdK6710 a tady jeste jeden stejny test, ale lepe vysvetleno. Vc rad. Ano tohle jsou ty duvody. Male rozestupy pro korekci rychlosti bez nutnosti brzd nebo caste stridani pruhu. Staci jeden takovej "blbec" a za par chvil to stoji aniz by k tomu byl duvod. Nepravidelna jizda.
M34a33r16c73e94l 14S39t13a39r61ý
tak tohle se ví a publikuje už desetiletí, ale furt se najdou vynervovaný paka, co holt musí přejíždět, kličkovat a ve finále je potkáte na dalším semaforu o 3 auta před sebou
P77e41t73r 11S76t71e30j52s93k36a26l
Podival jsem se na video a modrak za cervenym moc brzdi a zbytecne zdrzuje provoz
K59a66r96e90l 12V22a75c88h84u92t
A ještě nám, prosím, nabídněte video, které by stejně názorně předvedlo, jak se ZIPUJE správně, a jak je to špatně (nesprávně)... = Děkuji.
K42a59r80e92l 36V17a54c87h81u79t
Podle mne je nesprávné zipování vlastně de facto tím samým, čím je nerozumné přejíždění z pruhu do pruhu. - Je zkrátka nerozumné to dělat příliš BRZO. - Řada vozidel se tím jen natahuje a tedy to trvá déle.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Pronájem byt 3+1, 110m2 - Těšetice
Těšetice, okres Znojmo
15 000 Kč/měsíc