Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zahraniční novináři: Fabia je kombi životního stylu

aktualizováno 
Škoda Fabia kombi si vysloužila na stránkách německých a britských motoristických magazínů chválu za design a zpracování, naopak kritika patří špatným vlastnostem základního benzinového motoru 1.4 s výkonem 50 kilowattů.
Škoda Fabia kombi si vysloužila na stránkách německých a britských motoristických magazínů chválu za design a zpracování, naopak kritika patří špatným vlastnostem základního benzinového motoru 1.4 s výkonem 50 kilowattů.

Kombíky jako výraz životního stylu mají podle marketingových stratégů oslovit mladé zákazníky, kteří vedle velkého kufru, o jehož naplnění se stará náčiní pro koníčky a volný čas, hledají u vozidla pěkné tvary. Dosud bylo zvykem vídat taková auta ve vyšších kategoriích a příkladem může být BMW třetí řady nebo Alfa Romeo Sportwagon. Nyní myšlenka životního stylu poprvé přichází i do třídy malých kombíků - díky fabii. Ta se vyznačuje pohlednou zaoblenou zádí, která však zmenšuje prostor pro zavazadla.
Auto Motor und Sport, Německo

Zavazadlový prostor Fabie kombi je o 66 litrů větší než u Alfy Romeo Sportwagon.
Auto Motor und Sport, Německo

Pro fabii konkurenční Volkswagen Polo Variant - to je v zadní části praktická, hranatá karoserie. Ale jako pěknou označí karoserii pola asi málokdo.
Auto Motor und Sport, Německo

Ve srovnání s Felicií kombi udělala fabia obrovský krok kupředu. Škoda už není značkou nízké ceny, nýbrž dobré kvality.
Auto Bild, Německo

Fabia kombi - to je životní styl. A tento přístup velí: design má přednost před praktickou stránkou.
Auto Bild, Německo

Kokpitu vévodí velké plastové plochy. To je trochu jednoduchý životní styl.
Auto Bild, Německo

Motor 1.4 (55 kW) s automatickou převodovkou ve Fabii kombi nepředstavuje harmonické spojení. Při předjíždění je toto auto pomalé a řidič má hodně času na to, aby si rozmyslel, zda si vybral dobře.
Auto Bild, Německo

Po sklopení sedadel se objeví nezakryté molitany ve spodní části zadních sedadel. Vše by spravilo pár feniků, za které se dá pořídit černá lepenka.
Auto Bild, Německo

Škodovky mívají měkčí pérování než ostatní vozy z koncernu Volkswagen. Mladoboleslavští inženýři vědí, jak vypadají nekvalitní východoevropské silnice. Fabii kombi jsme vyzkoušeli přímo v České republice. Tam jsme našli ty pravé vozovky, pro které byla fabia postavena.
Autocar, Anglie

Autor:




Nejčtenější

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.