Diskuze

K žalobě na Volkswagen se v Německu připojilo přes tři sta tisíc lidí

Ke vzorové žalobě na koncern Volkswagen kvůli emisnímu skandálu se v Německu připojilo přes tři sta tisíc lidí, což je o poznání více, než se čekalo. Uvedla to veřejnoprávní televize ARD.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je zajímavé, že tolika řidičům vadí, jaké má auto emise a pak jdou a koupí si SUV! ;-D

7 0
možnosti

No ono takove audi Q7 ma cca stejne emise jako Citigo (plni stejnou emisni normu), jedine cim se lidi je produkce CO2 (to je jedine primo umerne spotrebe)...

0 0
možnosti

Jo, jo, jen po těch automobilkách pořádně paste, aby musely začít masově vyrábět ty elektroklumpry korespondující se slepou vývojovou větví. Pak nezapomeňte navštívit stránky toho uřvanýho zelenýho zmetka a koupit si tu nejdelší prodlužovačku, kterou na těch svých stránkách má, abyste se mohli vůbec někam pohnout. ;-D

5 3
možnosti

Už aby pomalu sepisovali žalobu na stát, až začne ve větším měřítku omezovat používání dieselů, i nových "voňavých". Protože diesely jsou nyní v nemilosti, byť je donedávna ouřadové protěžovali coby vysoce ekologické.

0 0
možnosti

stát nastavuje mantinely emisní normou pro výrobce a následně pro provozovatele. Stávající lokální omezení už nejsou věcí v rukách státu.....

Na tom že je něco "ekologické", protože to produkuje méně CO2 se vůbec nic nezměnilo. Současná omezení se ale nedějí z důvodu nižší produkce CO2.

1 0
možnosti

Už se těším, jak budou dokládat/prokazovat, že si dané auto vybrali ke koupi právě z důvodu určité hodnoty emisí;-D

3 1
možnosti

Ono to v reálu dokládat nebudou protože by jim to bylo k ničemu - ta auta formálně měla všechno v pořádku, a to že se v jiných režimech chovala jinak než by si někdo představoval je už jen jejich problém, to nikdo nedeklaroval.

0 1
možnosti

To nemůžou v žádném případě, uvedené specifikace to právě splňovalo. To je to proč tu dnes dieselgate nemáme a proč zatím všechny soudy VW vyhrál.

2 1
možnosti

Patřilo pod příspěvek níže, neřadí se to jak má...

0 0
možnosti

Podle mě by je mohli utáhnout na tom, že jim prodali produkt, který nesplňoval uváděné specifikace, což je vlastně podvod. Tím zákazníkovi VW nepochybně způsobil škodu.

1 0
možnosti

Jsem zvědav jak to dopadne.

Emisní předpisy pro NOx stanovili jasné hranice.

V automobilkách (nejen VW) si řekli, něco na tom vyděláme, když metodiku měření ošulíme SW úpravou, splnění limitů prakticky zadarmo!

Jenže se to provalilo.....

Pověst dieselů byla velmi poškozena, ale majitelům aut v podstatě žádná přímá škoda nevznikla.....

Ale jen do té doby, než se začalo řešit překračování limitů NOx ve velkých německých městech zákazem vjezdu aut s poškozenou pověstí.....přece jen 5-10 krát vyšší emise NOx se někde musí projevit.

A to vede už k potencionálním škodám pro jejich majitele, kvadratura kruhu je uzavřena.....

1 0
možnosti

Jiříku to já popravdě taky (bez ironie). Jak jsi správně nastínil - formální stránka věci je poměrně jasná a na to je nikdo neutáhne (koneckonců těch soudů už za ty 3 roky proběhlo mraky).

Průkaznost toho že by pár německých měst začlo omezovat diesly v souvislosti s americkou dieselgate je v podstatě taky neprůchozí - nízkoemisní zóny mají němci dlouhý roky a to že zpřísňujou vstup nějakým plaketám se dělo již několikrát, takže to nic. A to že v reálu do dvou ulic nemůže vjet diesel není možný dávat do souvislosti s hromadnou žalobou na vw.

Takže pokud bude zachován zdravý rozum a právo tak VW slutečně musí vyhrát což je také vysoce pravděpodobné.

Na druhou stranu doba je jaká je, eurohujerema počínaje (viz naše Jourová), přes ekoteroristický sluníčka pokračujíc, až po soudy co podléhají mediálním tlakům či přímo té hujerské legislativě. Zažili jsme to v Praze (někdejší nesmyslný snížení rychlosti na magistrále kvůli hluku), zažívají to němci s dieslema. Realita sice ukázala že to je nesmysl a dané věci to nijak nepomůže, ale přesto se to stalo. Ve světle (spíše stínu) těchto skutečností je tedy možné vlastně cokoliv...

2 2
možnosti

Nenažranci, to se jim nevyplatí. Bůh je ztrestá. Skočili na špek novodobým komunistům a chtějí z toho vytřískat kapitál. Tak to nefunguje.

0 2
možnosti

P90e42t92r 64B57á12č26a

3. 1. 2019 20:11

Jak jde o prachy...

Rikam porad, ze Nemci jsou stejni burakos jak vsichni ostatni.

0 0
možnosti

J79a54n 62M61a80c57h31á56č

3. 1. 2019 19:44

Tak,tak,jen to žeňte co nejvejš.Třeba až do Štrasburgu. Ať VW zaplatí co nejvíc.A kdyby se náhodou položil,tak ale pak neplakejte,že přijde Německo o slepici,co snášela zlatý vejce.....

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...