Diskuze
K žalobě na Volkswagen se v Německu připojilo přes tři sta tisíc lidí
Děkujeme za pochopení.
M93a53r96e22k 80K24l47u87f90a
Je zajímavé, že tolika řidičům vadí, jaké má auto emise a pak jdou a koupí si SUV!
M81a18r27t48i50n 15K53a86r21á41s79e58k
No ono takove audi Q7 ma cca stejne emise jako Citigo (plni stejnou emisni normu), jedine cim se lidi je produkce CO2 (to je jedine primo umerne spotrebe)...
M49a22r92e62k 47K94l72u15f77a
Jo, jo, jen po těch automobilkách pořádně paste, aby musely začít masově vyrábět ty elektroklumpry korespondující se slepou vývojovou větví. Pak nezapomeňte navštívit stránky toho uřvanýho zelenýho zmetka a koupit si tu nejdelší prodlužovačku, kterou na těch svých stránkách má, abyste se mohli vůbec někam pohnout.
F44i81l25i92p 93Z21á18v93o29d13n34ý
Už aby pomalu sepisovali žalobu na stát, až začne ve větším měřítku omezovat používání dieselů, i nových "voňavých". Protože diesely jsou nyní v nemilosti, byť je donedávna ouřadové protěžovali coby vysoce ekologické.
J55i89ř39í 47S40c68h51w37a22c49h
stát nastavuje mantinely emisní normou pro výrobce a následně pro provozovatele. Stávající lokální omezení už nejsou věcí v rukách státu.....
Na tom že je něco "ekologické", protože to produkuje méně CO2 se vůbec nic nezměnilo. Současná omezení se ale nedějí z důvodu nižší produkce CO2.
J90i78n58d61ř53i40c13h 59Š42k28o74p82e22k
Už se těším, jak budou dokládat/prokazovat, že si dané auto vybrali ke koupi právě z důvodu určité hodnoty emisí
P47e35t11r 54Č55e93r45m91á91k
Ono to v reálu dokládat nebudou protože by jim to bylo k ničemu - ta auta formálně měla všechno v pořádku, a to že se v jiných režimech chovala jinak než by si někdo představoval je už jen jejich problém, to nikdo nedeklaroval.
P38e54t12r 59Č82e55r32m78á52k
To nemůžou v žádném případě, uvedené specifikace to právě splňovalo. To je to proč tu dnes dieselgate nemáme a proč zatím všechny soudy VW vyhrál.
P44e92t37r 53Č13e65r40m50á79k
Patřilo pod příspěvek níže, neřadí se to jak má...
J14o44s85e83f 58Š72o76l90t22e38s
Podle mě by je mohli utáhnout na tom, že jim prodali produkt, který nesplňoval uváděné specifikace, což je vlastně podvod. Tím zákazníkovi VW nepochybně způsobil škodu.
J23i94ř42í 75S56c97h50w14a59c92h
Jsem zvědav jak to dopadne.
Emisní předpisy pro NOx stanovili jasné hranice.
V automobilkách (nejen VW) si řekli, něco na tom vyděláme, když metodiku měření ošulíme SW úpravou, splnění limitů prakticky zadarmo!
Jenže se to provalilo.....
Pověst dieselů byla velmi poškozena, ale majitelům aut v podstatě žádná přímá škoda nevznikla.....
Ale jen do té doby, než se začalo řešit překračování limitů NOx ve velkých německých městech zákazem vjezdu aut s poškozenou pověstí.....přece jen 5-10 krát vyšší emise NOx se někde musí projevit.
A to vede už k potencionálním škodám pro jejich majitele, kvadratura kruhu je uzavřena.....
P57e57t37r 63Č75e39r89m83á93k
Jiříku to já popravdě taky (bez ironie). Jak jsi správně nastínil - formální stránka věci je poměrně jasná a na to je nikdo neutáhne (koneckonců těch soudů už za ty 3 roky proběhlo mraky).
Průkaznost toho že by pár německých měst začlo omezovat diesly v souvislosti s americkou dieselgate je v podstatě taky neprůchozí - nízkoemisní zóny mají němci dlouhý roky a to že zpřísňujou vstup nějakým plaketám se dělo již několikrát, takže to nic. A to že v reálu do dvou ulic nemůže vjet diesel není možný dávat do souvislosti s hromadnou žalobou na vw.
Takže pokud bude zachován zdravý rozum a právo tak VW slutečně musí vyhrát což je také vysoce pravděpodobné.
Na druhou stranu doba je jaká je, eurohujerema počínaje (viz naše Jourová), přes ekoteroristický sluníčka pokračujíc, až po soudy co podléhají mediálním tlakům či přímo té hujerské legislativě. Zažili jsme to v Praze (někdejší nesmyslný snížení rychlosti na magistrále kvůli hluku), zažívají to němci s dieslema. Realita sice ukázala že to je nesmysl a dané věci to nijak nepomůže, ale přesto se to stalo. Ve světle (spíše stínu) těchto skutečností je tedy možné vlastně cokoliv...
J31a44r24o15m24í40r 57H16l53u95b39e81k
Nenažranci, to se jim nevyplatí. Bůh je ztrestá. Skočili na špek novodobým komunistům a chtějí z toho vytřískat kapitál. Tak to nefunguje.
P90e42t92r 64B57á12č26a
Jak jde o prachy...
Rikam porad, ze Nemci jsou stejni burakos jak vsichni ostatni.
J79a54n 62M61a80c57h31á56č
Tak,tak,jen to žeňte co nejvejš.Třeba až do Štrasburgu. Ať VW zaplatí co nejvíc.A kdyby se náhodou položil,tak ale pak neplakejte,že přijde Německo o slepici,co snášela zlatý vejce.....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...