Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zamaskovaný civic trénuje na okruhu. Honda slibuje dokonalé svezení

Po futuristickém civiku současné generace přijde na podzim konzervativnější nástupce. Honda zatím jeho podobu tají, veřejnosti představila jen zamaskovaný prototyp. Předností novinky mají být výborné jízdní vlastnosti a opět velmi praktický interiér.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mrazik007

7. 8. 2011 9:47
nechapu

Sranda je, ze se tu kritizuje zadni naprava a pritom rozdily se poznaji leda tak na okruhu a jeste se zkusenym ridicem. Treba ja mel v escortu take kus zeleza vzadu a pritom jsem v zatackach mel navrh oproti octaviim, golfum a to jen diky tomu, ze se dani ridici bali s tim projet zatacku rychleji, i kdyz meli lepsai podvozek nez escort. Pred kazdou zatackou zbesile brzdeni, asi aby se jim to neprevratilo.

Takze z toho mi vychazi, ze 99,9% ridicu nepozna rozdil.

0 0
možnosti

truthspeaker

7. 8. 2011 10:58
Re: nechapu

Promiň ale píšeš fakt úplné nesmysly, je to přesně naopak.

Na okruhu samozřejmě sportovně naladěná torzní tyč není žádná výhodna ani nevýhoda vůči multilinku. Jezdí s ní spousta sportovích speciálů bez problémů. Na okruhu nemáš nerovnosti. Na druhou stranu tvrdit, že je multilink nějak znevýhodněn a řidič musí brzit dřív, to je teda pěkná blbost.

Mimo okruh naproti tomu je multilink jasně lepší, je to mnohem komplexnější náprava a lze ji naladit mnohem unverzálněji. Tedy sportovně a přitom u toho nebudou praskat obratle, jako v Civicu Type-R.

0 0
možnosti

hives

5. 8. 2011 21:57
Dokonalé svezení?

Co nová generace Civicu, to primitivnější podvozek. Kde jsou doby uchycení kol dvojitými rameny. Už současná generace má vzadu zkrutnou tyč a u nové se evidentně nic nezmění. Že má Golf víceprvek? No a. Že měla minulá "MPV" generace lepší jízdní vlastnosti než současná? No a. Hlavně, že ušetříme penízky. Ono toho místa v kufru tahle náprava zase tolik nepřidá. A volný prostor pod zadníma sedačkama je daný hlavně přesunem nádrže pod přední sedačky, ne typem nápravy. Radši nevědět, co tenhle praktický přesun dělá s rozložením hmotnosti. Jediné přednosti současné generace vidím v originálním designu exteriéru a hlavně interiéru a VTEC dvoulitru. Jestli i tohle zabijou, tak se zařadí Civic do šedi průměru až podprůměru "Dokonalé" svezení od Hondy ale už dávno nečekám.

0 0
možnosti

ryccardo

8. 8. 2011 8:28
Re: Dokonalé svezení?

Přesně jak píšeš, hlavně, že ušetříme penízky! Já bych jen dodal: pak tam přidáme 2-4 airbagy a to by bylo aby sme toho zákazníka nepřesvědčili o tom, že má bezpečnější auto ;-D

0 0
možnosti

truthspeaker

5. 8. 2011 12:06
to jistě

Děkujeme, že nám PR vysvětlí, jak je lešenářská trubka bezvadná a jaký má skvělý přínos pro jízdní vlastnosti. Vůbec ale vůbec Honda neobětovala multilink kvůli zlevnění, že jo.... ;-D Buďto to bude trvdý jako prase, nebo na hrbolech končí.

Chápu přínosy - je to levný, víc místa v kufru a docela odolný. Ale ať tu nikdo netvrdí, že při zátěži v zatáčce mu sedí celá pneu na asfaltu.

Já mám teda poháněnou zadní nápravu, negativní odklon a multilink a s torzní tyčí bych se už někde dávno rozplác.

2 0
možnosti

Lucass

5. 8. 2011 12:35
Re: to jistě

Děkujeme že jste nám všem předvedl, jaký jste hlupák ;-)

0 0
možnosti

Stork.

5. 8. 2011 8:00
Mám staršího Civica MA8 1.4 96HP

A pořád jezdí docela pěkně:-)...vezme si 6l/100km a nedávno jsem zjistil, že má z 0-100 za 8 sec.R^

0 0
možnosti

Škubi

5. 8. 2011 0:18
Obávám se

že civic už nikdy nebude jako civic. Tím myslím malý, lehký, nízký a sakra svižný sporťáček... Ne, ty časy už jsou pryč - tohle je úúúplně jiný auto, bezpečnější, praktičtější. Prostě to není civic

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...