"Nejsme odpovědni za jakékoli zálohy, které tamní firma přijímala," zní stanovisko z Mladé Boleslavi. Vyjádření mluvčího singapurského dealera poškozené zákazníky také vůbec neuspokojilo. "Bylo nepříjemné sledovat, jak se situace překvapivě vyvinula...," prohlásil zástupce JTA Motors.
Firmu, poté co zhruba 30 rozhořčených zákazníků podalo trestní oznámení, vyšetřuje singapurská policie. "Poškozených je ale pravděpodobně až 60," říká Bobby Pang, který nešťastné Singapuřany zastupuje. I on si objednal loni v prosinci Škodu Octavii 1,6 Ambitiente, přičemž zaplatil nemalou zálohu, ale dodnes své auto neviděl.
Přední singapurský deník Singapore Straits Times, který o události informuje, dále napsal, že posledních deset let, co JTA Motors Škodu zastupuje, žádné komplikace nenastaly. Problémy prý odborníci zaznamenali až letos.