Diskuze
Zahřívat, či nezahřívat? Studený motor netrapte, dopřejte mu správný olej
Děkujeme za pochopení.
T29o44m49á63š 86Z71e38m61á25n15e48k
U dieselu většinou napoví jeho zvuk za studena. Za mě jednoznačně nejdřív pomalejší jízdou zahřát a pak teprve jet naplno.
J32i17ř39í 67P84a67j75k
Mám raději důkazy než dohady. Můj palubní počítač hovoří jasně. Pokud auto nenechám ráno zahřát a vyjedu ledový, je má celková spotřeba ranní cesty do práce 8,5 litru. Jinak 4,9.
A22n42t88o25n52í92n 19S65e48b66e79r40a
Kdžy tu pořád někdo prudí s Webastem.
Kolik výjde komplet zkaoupení a montáž tohoto nebo levnějšího přídavnohé topení do menšího sedanu? I s tím systémem že to aktivju pomocí SMS ?
A71n62t77o88n20í87n 12S60e52b14e91r79a
Tady mají nezávislé topení za 500 Kč :-D
http://www.autodoplnky-nabijecky.cz/p/4638-Topeni-do-auta-CWH-EL01/?kamid=303&prk=1
V84l33a87d12i73m51í67r 43O60n54d83r92á63č14e90k
Parkuji zasadne nad kanalem, aby mi motor predehrivalo zemni teplo :)
J55o54s31e32f 70K80a84r43f85í54k
A navíc máte krásně provoněné auto
K28a28t78e81ř17i32n18a 50V18ý39b28o15r16n90á
Motor se zásadně ohřívá při částečném zatížení, nikdy na volnoběh. Na volnoběh se totiž zahřívá neúměrně dlouho (diesel na provozní teplotu na volnoběh při nízkých teplotách díky absenci škrtící klapky neohřenete vůbec) a zbytečně se opotřebovává.
P96a98v46e78l 26Z77a84j34í15č96e56k
co presne se tam opotrebovava a proc bych ho nezahral? ;) třbea takovy koncernovy 1,9tdi skrtici klapku samozrejme ma ;) Problem jizda vs volnobeh spise souvisi s jinymi vecmi treba prevodovkou prostupem tepla na jine komponenty ktere se diky stani nezahrivaji. Ale kazde ato to ma jinak zalezi na konstrukci automobilu. Treba u meho hydrodynamickeho menice zalezi hodne na specifikaci oleje na jeden se nesmi stat na p ci n moc dlouho.
K16a31r80e30l 98H10y89n12e57k
Hm na tom videu redaktor mluví o zahřátí na provozní teplotu a zdůrazňuje teplotu na displeji. Jenže ta ukazuje teplotu vodu v chladícím zařízení. Možná mnohem důležitější je teplota oleje, jenže tu u mnoha aut uživatelé ani nezjistí.
P55a32v87e60l 53Z31a75j52í55č73e72k
jinak ja menim olej co 5 max 6 dle vyrobce je max 10. a mam dodelany autorizakem startovani na dalkove ovladani. takze jen cvaknu dalkacem auto se samo nastartuje spusti se vyhrev skel, klima nastavena na nejakou teplotu, nastavi zrcatka, autoradio, sedacka na muj profil. A prijdu z domu do vyhrateho auta i se sedackama. Jedine co me stve ze to nema vyhrivani volantu.
J50i47n40d35ř71i44c15h 27Š17k69o92p23e81k
pokud přijdeš do vyhřátého auta, tak na co postrádáš vyhřívaný volant ?
K35a11r11e36l 29M19a39z38a13č
Podle mě zahřívat pár minut je jen dobře. Pokud nezahřeju motor u motorky, tak prostě nevyjedu - cuká to, jedině se sytičem na vysoký otáčky (určitě platí u karburátorových). Když teda musím ohřát motorku, tak autu to určitě neuškodí.
F20r84a35n93t11i41š78e40k 34L15u67p89í54n57e64k
Ja necham auto par minut bezet, nez ocistim snih. Kdyz to neni potreba, vyjedu hned, ale zvolna. Zadna veda a nikdy nebyl s zadnym mym motorem problem. Olej co cca 15 tisic km +-. Zadna veda v tom neni.
M93i72r93o87s62l19a16v 35P51e30t48e33r46k44a
Prca je vyrazet v minus dvaceti s Nivou. Ne ze by mela nejaky problem startovat ci jet (koneckoncu kdyz vezmu v potaz zemi puvodu, nase zimy jsou ji asi k smichu), ale nez se rozhybou oleje v prevodovkach a diferacich, tak je to docela prca v ty kabine
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...