Diskuze
Zahřívat, či nezahřívat? Studený motor netrapte, dopřejte mu správný olej
Děkujeme za pochopení.
T92o20m43á89š 56Z53e87m34á66n55e43k
U dieselu většinou napoví jeho zvuk za studena. Za mě jednoznačně nejdřív pomalejší jízdou zahřát a pak teprve jet naplno.
J48i89ř16í 41P15a87j59k
Mám raději důkazy než dohady. Můj palubní počítač hovoří jasně. Pokud auto nenechám ráno zahřát a vyjedu ledový, je má celková spotřeba ranní cesty do práce 8,5 litru. Jinak 4,9.
A21n49t26o41n20í74n 80S54e19b89e31r45a
Kdžy tu pořád někdo prudí s Webastem.
Kolik výjde komplet zkaoupení a montáž tohoto nebo levnějšího přídavnohé topení do menšího sedanu? I s tím systémem že to aktivju pomocí SMS ?
A65n69t92o46n20í14n 71S68e29b13e93r74a
Tady mají nezávislé topení za 500 Kč :-D
http://www.autodoplnky-nabijecky.cz/p/4638-Topeni-do-auta-CWH-EL01/?kamid=303&prk=1
V43l79a34d33i39m78í56r 38O28n78d15r51á97č61e98k
Parkuji zasadne nad kanalem, aby mi motor predehrivalo zemni teplo :)
K52a95t36e42ř28i40n17a 54V50ý97b39o49r57n25á
Motor se zásadně ohřívá při částečném zatížení, nikdy na volnoběh. Na volnoběh se totiž zahřívá neúměrně dlouho (diesel na provozní teplotu na volnoběh při nízkých teplotách díky absenci škrtící klapky neohřenete vůbec) a zbytečně se opotřebovává.
P39a42v92e27l 86Z63a50j48í58č15e13k
co presne se tam opotrebovava a proc bych ho nezahral? ;) třbea takovy koncernovy 1,9tdi skrtici klapku samozrejme ma ;) Problem jizda vs volnobeh spise souvisi s jinymi vecmi treba prevodovkou prostupem tepla na jine komponenty ktere se diky stani nezahrivaji. Ale kazde ato to ma jinak zalezi na konstrukci automobilu. Treba u meho hydrodynamickeho menice zalezi hodne na specifikaci oleje na jeden se nesmi stat na p ci n moc dlouho.
K89a60r77e85l 82H29y94n98e47k
Hm na tom videu redaktor mluví o zahřátí na provozní teplotu a zdůrazňuje teplotu na displeji. Jenže ta ukazuje teplotu vodu v chladícím zařízení. Možná mnohem důležitější je teplota oleje, jenže tu u mnoha aut uživatelé ani nezjistí.
P97a96v56e62l 68Z28a60j85í14č64e18k
jinak ja menim olej co 5 max 6 dle vyrobce je max 10. a mam dodelany autorizakem startovani na dalkove ovladani. takze jen cvaknu dalkacem auto se samo nastartuje spusti se vyhrev skel, klima nastavena na nejakou teplotu, nastavi zrcatka, autoradio, sedacka na muj profil. A prijdu z domu do vyhrateho auta i se sedackama. Jedine co me stve ze to nema vyhrivani volantu.
J14i13n19d13ř13i47c31h 38Š67k23o48p58e77k
pokud přijdeš do vyhřátého auta, tak na co postrádáš vyhřívaný volant ?
K85a49r88e78l 39M56a23z97a27č
Podle mě zahřívat pár minut je jen dobře. Pokud nezahřeju motor u motorky, tak prostě nevyjedu - cuká to, jedině se sytičem na vysoký otáčky (určitě platí u karburátorových). Když teda musím ohřát motorku, tak autu to určitě neuškodí.
F48r65a53n90t94i45š84e10k 41L63u40p63í16n86e50k
Ja necham auto par minut bezet, nez ocistim snih. Kdyz to neni potreba, vyjedu hned, ale zvolna. Zadna veda a nikdy nebyl s zadnym mym motorem problem. Olej co cca 15 tisic km +-. Zadna veda v tom neni.
M74i81r44o96s65l41a34v 59P47e78t75e29r38k80a
Prca je vyrazet v minus dvaceti s Nivou. Ne ze by mela nejaky problem startovat ci jet (koneckoncu kdyz vezmu v potaz zemi puvodu, nase zimy jsou ji asi k smichu), ale nez se rozhybou oleje v prevodovkach a diferacich, tak je to docela prca v ty kabine
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!