Diskuze
Zásuvky patří do pravěku, elektromobily bude Toyota nabíjet bezdrátově
Děkujeme za pochopení.
Karátek
Zásuvka
Protože se již vozím ve vlastním elektromobilu, tak mám tu zásuvku nejraději (pomalé noční nabíjení), denně stejně něco zapojuji (doma, sklep, atd.) do zásuvek a elektroauto mi navíc potíže nedělá. Pak pouze odpojím a vyrazím. A ted co je důležité, přenos vysokých proudů přes kabel, abych mohl nabít rychle je už problém, kabel je těžký a neskladný, proto bezdrátové nabíjení nezatracuji a líbí se mi ten nápad. Přes slabý kabel nepřenesete 400V 128A, takže něco váží.
Leinad
Na co?
Kdo je tak líný, aby si zapojil kabel do zásuvky? Opravdu ta ztráta účinnosti stojí za to?
Johnny006
Re: Na co?
já bych to radši zapojil i kdyby to bylo o 99 % už pro dobrý pocit...
fryzy
Kdybyste
radši už konečně postavili kloudný elektroauto místo vymýšlení takovýchto hovadin ...
Leinad
Re: Kdybyste
Myslíte Škodu Eltra (Favorit) která byla dobově použitelná, ale prodalo se ji tak málo kusů? Nebo Peugeot iON či P106e(nemám rád pežot, ale na trhu je)?
l.g
Elektromobil - trochu děsivá představa
Elektromobil je bezvadný, když jich po silnici jezdí pár desítek a čerpají proud z obyčejné zásuvky za "levno".
Jenže v okamžiku, kdy celý automobilový průmysl přejde na elektřinu, bude proud úplně stejně drahý jako dnes benzín a žádná úspora to nebude. Má to ale malý háček, že s takto drahým proudem budeme doma i svítit.
Dnes to je možné jasně oddělit Ti co mají auto kupují do něj benzín. Těch co auto nemají se benzín netýká.
V okamžiku, kdy auta budou na elektřinu, budou i ti co auto nemají doplácet na rostoucí cenu energie kvůli obrovské poptávce v automobilismu. Situace bude do značné míry podobná tomu, jako když si dnes doma někdo svítí za pomoci benzínového agregátu.
Leinad
Re: Elektromobil - trochu děsivá představa
Já bych fandil tomu, aby distributoři elektřiny opět ve většině tarifech začali rozlišovat "denní" a "noční" proud, tedy aby ve špičce byla elektřina daleko dražší, než při "přebytku."
Také bych při odběru elektřiny v nějakém rozsahu (odhaduji 0,1W-5W) nechával digitální elektroměr běžet, jako na horní hranici tohoto rozsahu - tedy "ve stand-by bude jenom to co musí(lednička) jinak si zaplatíš. "
Neříkám, že by se tím vyřešilo vše, ale pár věcí by se změnilo.
Mimochodem já si myslím, že potřeba automobilů tak jako tak v budoucnu klesne. Hodně věcí lze řešit prostřednictvím MHD (dobře, instalatér jezdící k zákazníkům s nářadím by nemohl celý den jezdit HD - ale kolik je takových v poměru k úředníkům či učitelům?) náklady lze často převážet vlakem.
l.g
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.
Myslím, že dobře udělaný konektor na podlaze garáže na který auto jednoduše najede a připojí se tak spolehlivým metalickým spojem k nabíječce vyjde mnohonásobně levněji a komfortní to bude úplně stejně. Když se takhle umí nabíjet robotické sekačky trávy, nebo vysavače, proč by to měl být problém u auta?
Hagenbaden
Blbost!!!
Kdyz si odmyslim, ze elektricke auto nema v podstate zadnou vyhodu (nebo me jeste nikdo nepresvedcil o jakekoliv), tak musim uznat, ze tohle je tresinka na dortu. Prenaseni anergie vzduchem ma proste sva jista fyzikani omezeni, ktere zadny PR clanek neokeca. Naprosta blbost, atejne, jako vize o "benzinkach", kde vam vymeni baterku za nabitou. Sorry, ale baterka je 50% ceny auta, tak proc bych mel chtit vymenit svoji novou, co jeste neco vydrzi za starou s buh vi kolika nabijecimi cykly.
net.Xtreme bojuje s eXtrémismem
Re: Blbost!!!
Je tiché, motor se dá dát do každého kola...těch výhod je nepřeberně:-) V podstatě jedinou nevýhodou je baterka.
mnbmnbmnb
Další modla pro ovečky zelené církve:
1) zaparkujte hybrid do garáže a nabíjejte bezdrátově. Těch min. 10% z 10kW je zanedbatelná ztráta
2) honem utíkejte domů zkontrolovat, zda máte vytaženu nabíječku mobilu a TV /ve standby/ za zásuvky - zde můžete docílit úspory 100%!. A to už nehovořím o tom, kolik CO2 by způsobila výroba toho prodlužováku mezi zásuvku a auto......
Halelujah!
socka namyslena
Re: Další modla pro ovečky zelené církve:
na ekologii je potreba funkcni mozecek,jenze u nas si ho ekologove usmazili pri vytahovani zastrcky
Honx
Takové nabíjen má jen jeden drobný problém
a to EFEKTIVITU. Kabelem mi toho do baterky nateče o dost více než jaká je efektivita podobného "bezdrátového nabíjení". Neboli za dobití auta zaplatím podstatně více, než kolik bych zaplatil v případě zapojení do zásuvky.
No ale pokud někdo touží být natolik IN aby měl i bezdrátové nabíjení, tak ať si to užije
net.Xtreme bojuje s eXtrémismem
Re: Takové nabíjen má jen jeden drobný problém
kabelem dáš 99%, tady tím dáš 90% (ideálně 95, ale to moc nehrozí), takže ti kabel ušetří cca 10% nákladů, ale musíš ho ručně zastrčit, což je spousta práce.
cenzore_zdar
Totalni blbost
Tak soused zaparkuje v garazi, ja to fouknu pred jeho garaz a zadarmo si to dobiju :-D. Jo a co na to pole reknou kreditni karty, HDD v notebookach atd?! Tohle bych si domu neporidil
KvakMekRampa
...
To mi příjde jako pěkná kr.ávovina. Ano, pohodlné to sice bude, ale zbytečně neefektivní, drahé a navíc to bude znamenat asi dost brutální zvýšení elktromagnetického smogu a s tím spojené rušení dalších elektronických zařízení, o možných dopadech na zdraví nemluvě
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...