Diskuze
Závodivé řidiče zbrzdí unikátní semafor s radarem
Děkujeme za pochopení.
Ochlupoun
HLOUPOST - pokračování
Ještě jedna věc. Mohem účinější by bylo, kdyby ten radar hříšníka vyfotil a úřad ho potrestal. No jenže to by úředníci museli začít pracovat, že a to se jim asi moc nechce. Semafor s radarem je však jako odstupek. Úředník nemusí pracovat ani o vteřinu déle a když se něco stane může úřad tvrdit, že za všechno může ten parchant řidič, vždyť tam je 10km/h a ještě ten semafor. Opravdu bych každého kdo koupí takovouhle hovadinu a nainstaluje ji vyhodil ze státních služeb, protože to je pouze vyhazování našich peněz, které bohužel musíme na daních platit.
Ochlupoun
HLOUPOST
Nemůžu se zbavit dojmu, že to JE hloupost. Myšlenka je dobrá - jenže člověk, který nedodržuje rychlost porušuje předpisy. Ty samé předpisy mu zakazují jet na červenou. Logický důsledek je pouze a pouze v tom, že ten hříšník tam na tu červernou zastaví jednou, dvakrát a potřetí ji bude ignerovat úplně stejně jako rychlostní omezení. A takovýto člověk najednou začne jezdit na červenou i jinde - prostě proto že si zvykne. O jednom takovémto semaforu vím. Dokonce je i na křižovatce. A místní jezdí vesele na červenou, protože ví, že ten semafor neřídí dopravu ale lidově řečeno pouze "buzeruje". Unikátní semafor je prostě neunikátní blbost, která znevažuje význam červené na semaforu. A to je špatně. Podle mě takováhle věc nemá na silnici co dělat.
Tomáš Marný
Re: HLOUPOST
A za tím rychle jedoucím blbem budou muset zastavit i ty, co jedou předpisově. Takovou debilitu může snad vymyslet akorát příznivec KSČSSD.
noumelesek
NOVINKA???
Tenhleten semafor máme v Karviné užněkolik let!
Isbjoerna
"Nápad jsme viděli v zahraničí, ale tento semafor jsme ve firmě vyvinuli my...".
Tato zarizeni jsou installovana v Evrope (v Nemeckua v Italii, mozna i jinde) jiz delsi cas. Zvlaste v okoli skol...
HoSt
Většina opět nepochopila
S tímto semaforem jsem se setkal již před lety v Itálii. Funguje to tam tak, že na semaforu svítí zelená a kdo jede v obci správně 50 tak jede volně dál, kdo jede rychleji, tak mu naskočí červená. Zde je to jen jistá variata a rozhodně i zde bude platit: KDO JEDE PODLE PŘEDPISŮ, NENÍ ZDRŽOVÁN A PLYNULE JEDE DÁL, KDO NEDODRŽUJE RYCHLOST, MUSÍ ZASTAVIT. Já s tím souhlasím!
Tomáš Marný
Re: Většina opět nepochopila
A ti co jedou podle předpisů a přijedou za toho, co musel zastavit, ho můžou objet a jet na červenou? Myšlení bolí, co?
MiHor
double
takže nám lidi budou jezdit nejen rychle ale i na červenou :o) chtělo by to závory :o)
MadDOG
Muhehe...
...tak a máme tady trest stop and go za překročení limitu. Kdy zavedete trestná kola nebo start z boxové uličky?
zbyndadoe
zklidnuje dopravu?
zastavenim provozu (byt jen jednoho automobilu)?
("Projekt podporuji. Vede k ochraně zdraví lidí a zklidňuje dopravu,“ uvedl Hořín)
zbyndadoe
Re: zklidnuje dopravu?
no je fakt ze zejmena k ochrane dusevniho zdravi lidu bezduvodne prudke brzdeni a akcelerace jiste prispeje...
pV.
Tohle se používá už dávno třeba v Polsku
A je to fajn - zpravidla to mají na přechodech u škol. Funguje to bezvadně - při rychlosti 40 km/h tam skočí právě včas zelená, když člověk jede rychleji, holt si musí zastavit...
obyčejný člověk
Re: Tohle se používá už dávno třeba v Polsku
Tak už chápu, proč jsou poláci nejhorší řidiči v Evropě (podle počtu mrtvých na 1000 obyvatel). Debilní buzerace je učí nerespektovat jakékoliv předpisy a pak to tak vypadá, že se stírá rozdíl mezi červenou a zelenou.
FastDriver
Bože to je ale kravina
takže jen tak prudisemafor??? Co třeba rozjezdy aut a ekologie? Ten kdo tohle vymyslel je teda ultra *i*m*b*e*c*i*l a zasloužil by přes držku.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....