Diskuze
Závodníci na silnicích přijdou o řidičák
Děkujeme za pochopení.
jb
.
už konečně by měl někdo začít dělit řidiče na nebezpečné svému okolí a ty druhé.Domnívám se,že strejda v klobouku nebo osmnáctiletá slečna v třítunovém offroudu je ostatním nebezpečnější,než vyježděný řidič v dobrém autě,jedoucí rychleji...
davexx
Re: .
To jsou pověry, ta 18letá slečna může mít vrozené vlohy pro řízení (navíc ženy jak známo řídí vesměs bezpečněji než muži). To, že jste vyježděný, jak říkáte, znamená, že nějaký pátek už jezdíte, to taky znamená, že jste starší a mát pravděpodobně horší reakce, než třeba sice nevyježděný, ale zato mladý řidič.
Já mám v nebezpečných řidičích jasno, jsou to ti, kteří porušují pravidla, ti, kteří se chovají na cestě nejasně a nečitelně, a pak ti, kteří jsou agresivní a bezohlední.
Jaroslav Novák
Jak jezdit rychle a bezpečně? II
Velký rozdíl je přece i v osobních autech. Škoda 100 zastaví ze 100km/h na cca 75 metrech. Nové auto střední třídy zabrzdí (Škoda Octavia a pod.) cca na 40-48 metrech. Mé auto, které váží 1750 kg zastaví na 35 metrech. Ze 200km/h zastavím na méně jak 140 m! To jsou ty brzdy! To je ta jistota. Rád bych pisatele článku svezl. Myslím, že by se cítil velmi bezpečně a vůbec by neměl tušení kolik vlastně jedeme. Přijme tu výzvu?
davexx
Re: Jak jezdit rychle a bezpečně? II
Celkem přesně jste to vystihnul: "bude se cítit bezpečně" a to je právě ta zrada, fyzika není o pocitech. Ty údaje o brždění, které uvádíte, nepočítají s tím, že nezačnete brzdit hned, je třeba vždy připočítávat i reakční dobu. A mimochodem možná i o těch číslech by se asi dalo úspěšně polemizovat, hodně by to záleželo na površích a obutí těch aut. U brždění samozřejmě jde i o brzdy, to je bez diskuse, ale hlavně jde o přenesení brzdné síly na vozovku, takže o gumy. Když si uvědomíme, že se auto dotýká cesty jen plochou cca čtyř lidských dlaní, tak zjistíme, že tam je to nejkritičtější místo.
Jaroslav Novák
Jak jezdit rychle a bezpečně? I
Všechny nehody jsou z nepozornosti a ze špatného odhadu situace. Jezdím velmi rychle a baví mě to. Je to úžasné. Řidičský průkaz mám již 32 roků a nemám žádnou nehodu. Jak je to možné? Ve vesnici jezdím podle citu vůbec se nedívám na tachometr. V některých částech města jedu dobrovolně i 40km/h a nemusí mě to nikdo nařizovat. Jezdím pouze podle brzd. To znamená, že moji rychlost mi v každé situaci dávají mé brzdy. Vždy musím zabrzdit když je potřeba. Dále je potřeba se soustředit pouze na jízdu na nic jiného! Když chcete jet rychle nesmí vás bolet hlava, břicho dokonce nesmíte mít puštěné ani rádio. A pokud ano snižuje to vaši rychlost Vaši rychlost snižuje i houstnoucí provoz! Rozdílné brzdy je opravdu problém. Nemůžeme přece srovnávat nákladní auto nebo naložený kamion, které jede 50km/h a osobní auto. Je to nesmysl!
Vaginator II
Re: Jak jezdit rychle a bezpečně? I
tyhlety divoké sny míváš často, nebo jen teď - z toho horka
Radek
Nečtu Blesk?
Nechápu styl psaní přízpěvku, a dělat neskutečné drama z toho, že řidič dodávky jel o "příšerných" 11 km/h rychleji než měl... To je redaktor z Blesku, nebo co? Souhlasím s přísností u výrazného překračování rychlosti víc, ale to že bych měl platit 1000,- za minimální překročení není dobré řešení. To pak je umocňuje negativní pohled na policisty...
davexx
Re: Nečtu Blesk?
To, že někdo dělá důsledně svou práci na něj vrhá špatné světlo? Tak to je dost dobrý.
Podle mne je jednou stanoven limit a ten se nesmí překročit - jasné a jednoduché pravidlo, to snad chceme, kéž by i zbytek zákona byl tak průzračný.
A jak by to teda melo být, podle Vás?
cejkis
dálnice vr. obce
V obci jezdím 50, na dálnici co to jde.
A jaký je v tom problém ? Porušuju nějaký papír, který sepsali dementi. Jak jinak si vysvětlit, že přejíždění z pruhu do pruhu na dálnici bez blinkru se netrestá, nedodržení odstupu není přestupek.
Hlavně, že si sednou s radarem za sloup na dálnici a měří A jsou schopní vás odmávat i na dálnici v noci a čekají jestli vás tam někdo smete. To je vizitka dopravní policie. Holt dělají to co je pro ně pohodlné tj. sedí na prdeli v autě a čumí do monitoru.
davexx
Re: dálnice vr. obce
No jo, jenomže my jsme si ty dementy, jak říkate, zvolili, že jo? Což takhle si vzít na mušku každý toho svého a požadovat, aby s tím něco udělal?
Lukáš
Jak se nenechat změřit...
Jak dělám, že mě nezměří? Stačí dělat následující a pravděpodobnost je fakt malá:
Rychle jezdím jen na známých trasách, kde vím, kde měří (při současných laservých pistolích je třeba nová místa zařadit do evidence)
Požívám přenosný detektor radarů - díky chybě v zákoně je to navíc stále legální, i po novele. Nesmí se používat pouze rušičky radarů. Více viz zde: http://www.antiradar.info/aktuality_detail.php?aktualita=18" target="_blank" rel="nofollow">http://www.antiradar.info/aktuality_detail.php?aktualita=18
Když už mě změří a já si toho všimnu, ihned zasatvím, počkám 5 minut, pak zalezu do 2metrového závěsu za kamion a kolem hlídky policajtů projedu.
Přiznávám, že výraz blbci, který jsem dříve v této diskuzi (zalistujte na druhou stránku od začátku) použil pro platící řidiče je poněkud expresivní - nechte mě chybu napravit a použít výraz "Ti, co jim placení zas tak nevadí".
Keep on dreaming
Re: Jak se nenechat změřit...
tak to bych tě chtěl vidět, jak "zastavuješ na 5 minut" na dálnici před Plzní, když jedeš od Rozvadova - kde končí dálnice, je sjezd do údolí - měří na jedné straně a inkasují na druhé straně údolí. A na dálnici si nemůžeš jen tak někde postát... nemluvě o tom, že zrovna jako na potvoru tam nebude projíždět žádný kamijón... takže keep on dreaming
Radek
To jsou hrozný bláboly
ještě před pár lety se jezdilo v obci normálně 60 a dneska se z toho dělá pomalu trestný čin. Navíc, když pojedu v luxusním sedanu (ne Kia...) tak zastavím ještě na o polovinu kratší vzdálenosti než v nejrozšířenějším autě v ČR....Jedině demagog může napsat takový článek (letěl 71!!!) a ještě větší (magor) s tím může souhlasit.
davexx
Re: To jsou hrozný bláboly
S tou poloviční brzdnou vzdáleností jste vedle jak ta jedle, protože nejvíce se do té brzdné dráhy při nízké rychlosti projeví reakční doba a ta je stejná v jakémkoli autě, protože závisí na řidiči. Nevěřte pověrám.
Mrázek
Luxusní kia se řítila 70 km/h........
Ukrutná rychlost, Montoya by strachy zavíral oči.
Tomach
Re: Luxusní kia se řítila 70 km/h........
No to spojeni luxusni kia me taky dostalo. Na druhou stranu faktem je ze pokud Ti vlitne pred auto malej harant, tak je tech 30km/h sakra rozdil a troufnu si rict ze rozdil mezi prezitim a neprezitim toho dotycneho pacholka. O tom kdo je v pravu a podobne nema smysl diskutovat, decka sou holt decka a proste nektery obcas ulitnou.
Axl
D E M O G R A C Y J E
Tak mame tady tu demogracyjy, nebo ne?
Pokud vetsina ridicu svym chovanim "hlasuje" pro vyssi rychlostni limity, tak jak to, ze je tu uz nemame?
Hater
možná tak většina náctiletých hnojů na stránkách idnesu se Š 120L nebo BMW r.v. 1980, ale jinak výrazná menšina řidičů chce vyšší rychlostní limity!!!!!!!!!
Fotodokumentarista (manuální)
Od 1. července chodím měsíc pěšky...
...a pražskou integrovanou sockou. Plus na krk si pověsím foťák a budu si fotit situaci na těch místech v Praze, kde se páchají největší zvěrstva proti předpisům, mírovému soužití a zdravému rozumu. Uvidíme, kde se na můj fototermín dostaví i nějaká policejní hlíka, koho bude zastavovat a co bude řešit.
Mak1
Re: Od 1. července chodím měsíc pěšky...
Chyba - to chce fotografovat prohřešky našich policejních ochránců, zasílat je na policii a žádat o vyrozumnění, jak byli potrestáni.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.