Diskuze

Zbrojení na legendární 24hodinovku. Pojede i letadlo bez křídel

Legendární závod 24 hodin Le Mans bude v příštích letech velmi zajímavou podívanou. Postarají se o to změny pravidel i noví startující. Příští rok se například vrátí Toyota, která změří síly s Audi a Peugeotem, v následujících letech se můžeme těšit i na další automobilky a unikátní speciál Deltawing, který připomíná letadlo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PU

Scraeder

1. 11. 2011 17:56
Deltawing

Priserny blabol, co se tu pise, poloha teziste predu/vzadu nema vubec vliv na to, jestli se auto bude pri brzdeni predklanet, na to ma vliv vyska teziste. Vnejsi kolo se opravdu blokovat nebude, protoze se normalne blokuje kolo vnitrni, a to i u normalnich aut. Jak tu vetsina pise, bude to hodne nedotacive, navic jestli nebude v predu zadny pritlak, jak to vypada z obrazku.

0 0
možnosti
P

pidapida

1. 11. 2011 8:22
deltawing

Nevím, ale myslím si, že deltawing bude silně nedotáčivý a rozhodně nebude konkurovat speciálům z LMP1, jak píšou v článku...

0 0
možnosti
PK

dolch

1. 11. 2011 8:52
Re: deltawing

To nemůže být v zatáčkách stabilní ani náhodou. Tomu neuvěřím, dokud to neuvidím na vlastní oči.

0 0
možnosti
J

jedno-velke-ucho

1. 11. 2011 3:28
prototyp

Vrtá mi hlavou, kde bude mít ten prototyp světla.

0 0
možnosti
P

pan.radek

1. 11. 2011 4:22
Re: prototyp

tady to je videt http://deltawingracing.com/ R^

0 0
možnosti
MK

Tom Hagen

1. 11. 2011 1:28
Vítěz

Poslední dobou mi připadá, že v této soutěži nejde ani tak o to, kdo je nejrychlejší a tím pádem ujede nejvíc km,

ale spíše kdo víc ujede na jednu nádrž  :-/:-/

0 0
možnosti
D

daa001

1. 11. 2011 7:28
Re: Vítěz

Není to až tak pravda. Tento rok ujel Peugeot na jedno natankování více (celkově byl v boxe o 3 zastávky méně než Audi) a stejně nevyhrál.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...