Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zbývají dva týdny k uzavření povinného pojištění

aktualizováno 
- Zásady povinného ručení pro rok 2000 ve svém nejdůležitějším bodu konstatují, že smlouvu o pojištění je nutné uzavřít nejpozději do 31. prosince 1999. Dál je důležité vědět, že...


... doklad o uzavření smlouvy musí motorista vozit s sebou, jinak mu hrozí pokuta až 500 korun;

... kdo nezaplatí povinné ručení, může dostat pokutu až 20 tisíc korun a hrozí mu zákaz řízení až na rok;

... desetitisícová pokuta hrozí těm, kdo nezaplatí za neprovozované (ale stále přihlášené) vozidlo;

... s blížícím se posledním prosincovým dnem lze očekávat stále větší návaly v pojišťovnách;

... kdo jezdí často do zahraničí, ten by měl uzavřít pojistku s vyšším limitem plnění;

... některé pojišťovny nabízejí možnost splátek, ovšem pojistné je v takových případech většinou vyšší;

... pojišťovny lákají klienty na různé dárečky, ovšem vyplatí se předem zjistit, za jakých podmínek je klient získá;

... při prodeji auta dostává jeho původní majitel zbytek pojistného zpět, zatímco nový vlastník uzavírá smlouvu novou;

... u aut na leasing odpovídá za povinné ručení vlastník vozu, tedy leasingová společnost;

... v případě odcizení vozu je nezbytné povinné ručení co nejdříve zrušit;

... kvalita řidiče se projeví při uzavírání povinného ručení až v příštích letech, kdy začne platit systém bonusů a malusů, dosud známý jen z havarijního pojištění;

... při cestě do zahraničí je nezbytná zelená karta, která je mezinárodním dokladem o zaplacení povinného ručení za škody způsobené provozem motorového vozidla.

Autor:


Témata: Škoda


Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Mluvčí ÚAMK Petr Vomáčka (vlevo) a odborník na problematiku emisí Libor...
ROZSTŘEL: Za problémy s filtry pevných částic může zanedbaná údržba

Ovzduší znečišťuje také doprava. Mezi nejnebezpečnější znečišťovatele patří naftová auta s poškozenými či odstraněnými filtry pevných částic. Proč je auta mají...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.