Diskuze
Autopojištění zdraží, rostou totiž ceny oprav stále složitějších aut
Děkujeme za pochopení.
P36e42t77r 29B82á85č87a
zdrazte si to laskave tem tocvolantum co neustale bouraji.
Ja nemam za 15 let a pres milion najezdenych km jedinou nehodu
P74a56v12e82l 22J10o60n47á88š
Logická úvaha, jenže když se zdraží všem, tak se taky víc trhne, takže to nevidím na vítězství zdravého rozumu. Nakonec je ale i logické, že se pojišťovny snaží napakovat, takže nakonec ta logika zvítězí. To je veletoč, co?
L51u41k57á30š 96A14d91a54m29e39c
Auta nejsou stále složitější, jsou jen čím dál tím mizernější a obsahují čím dál tím více EU nařízených a nepotřebných nesmyslů.
M75a42r21e17k 46H78r54u27b91y
Pokud pojistovna za lakovani jednoho dilu obycelnym lakem bez reci vysoli 30 tisic, neni se cemu divit. To neni o slozitosti auta, to je o nastaveni smluvnich cen.
Z85d20e28n17ě29k 27F10i76b27i86c86h
klidně budu platit na povinném víc, ale chci aby v případě nehody pojišťovna bez odkladu zaplatila a ne jen hledala kličky proč neplatit/ platit méně, nebo platbu neustále zdržovat
S31t52a98n35i49s11l92a23v 68C44h34y48t71r19a
V zahraničí je běžné, že dáte za pojištění auta (nemyslím havárku) jeden plat. U nás tomu tak není, silniční daň soukromé osoby u nás taky neplatí, ale lidi pořád řvou, že je naše pojištění drahé. To, co tady platíme je výsměch, co by se mělo platit. Žil jsem v zahraničí a dokážu to velice dobře posoudit. Např. v Itálie 100kw osobák za 2,500euro. 50ccm skútr 500e (a to jsou ceny bez silniční daně).
Přijdou vám české pojistky stále drahé? A nepočítejte platy. Životní náklady jsou u nás pořád velice nízké.
M77a96r72e37k 28H62r64u79b44y
Mechanik opravujici auto pracuje za cesky plat, cenu nahradnich dilu si taky kazdy dokaze zjistit. Prestrelene jsou akorat ceny smluvnich oprav.
Driv stal tukanec skodovky na predek kolem 30 tisic, dneska v pohode 4x tolik.
Presto, ze porad jde jen o plechy a plasty, nejslozitejsi dil je nadrzka ostrikovace
I88v22a90n 93D58í24t38ě
Po přečtení článku mi začalo být těch téměř krachujících pojišťoven líto...
A82r14n27o52š42t 24P78á17t79e34k
kecy. slozitost odrazi cena auta. a tim i cena pojistky. proste rostou platy, tak si chteji od lidi ukousnout. kdyby alespon rekli, ze je drazsi lidska prace a tak rostou ceny oprav... ale tyhle trapny vymysly, co se vzdycky vyroji, kdyz vyskoci inflace nebo platy... divim se ze jim to novinari zerou a pousti tyhle bludy do medii.
L76u94d80ě89k 46N50o18v20ý
"a tím i cena pojistky" ... no, vždyť o to právě jde, ne? Stouply ceny aut i cena práce servisů, tak pojišťovny chtějí zdražit pojistky. Jednoduché, logické.
R58o17b43e97r40t 22P18e10l87n30á12ř
Ze by nejaka pojistovna prisla zkratka je nesmysl, proste jen chtej zrat vic a vic a tak to bylo vzdycky.
J60o29s78e60f 61Š91o55l97t21e85s
No třeba to BMW i3 je z hlediska pojišťovny noční můra. Ano, lehký ťukanec znamená jen výměnu plastového dílu za nový, to není žádná hrůza. Ale už jen o něco větší náraz znamená v podstatě totálku, protože v případě, že dojde k narušení celistvosti CFRP karoserie, je to prakticky neopravitelné (i když BMW tvrdilo při vývoji něco úplně jiného) a to proto, že to nikdo neumí a nedělá. Fyzická cena opravy by skutečně byla nižší než svařování hliníku nebo oceli.
A78r89n60o36š45t 58P46á47t66e96k
A? Pojištění na každý auto stojí jinak. Stačí zdražit pojištění BMW, když má drahý opravy ne?
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...