Diskuze
Žena za volantem = nebezpečí na silnici? Právě naopak!
Děkujeme za pochopení.
davexx
Jen se pánové nepředvádějte
Myslím si o tomhle tématu zhruba tohle: ženy všeobecně se huře orientují v prostoru, hůře odhadují vzdálenosti a rozdíly rychlostí, neznají do podrobna funkce jednotlivých součástí vozu. V kontrastu s tím ženy neriskují jako muži, pro ženy není problém dodržovat předpisy, protože se narozdíl od mužů nepotřebují předvádět, přirozeně si více uvědomují riziko. Výsledkem je to, že ženy dělají rýhy na kapitách, posunují garážová vrata, ničí gumy a ráfky, naprotitomu muži jezdí bezohledně a ohrožují, případně zabíjejí ostatní i sebe. Když to vezmu kolem a kolem, více mi vyhovují ženy za volantem, raději dojedu později než nikdy.Corwin_x
Jedna ze zivota
Taky jednu pridam: Silnice z kopce, ridi moje draha polovcka. 50 m pred autem zatacka do praveho uhlu, pod ni 5 metru sraz a les. Rychlost zhruba 70. Jak se tak priblizujem k zatacce, halvou mi probihaji myslenky: "Tak uz sakra bude brzdit, ne? (30m) Tak co je? (20m)" Kdyz byla tak 10m zo zatacky tak uz jsem to nevydrzel a zarval "Ku*va, brzdi!" Rakce samozrejme zadna, vytresteny oci... No dopadlo to tak, ze jsem od spolujezdce popad volant, s vykrikem "Na brzdu uz ani nekoukej" strhnul auto do zatacky, srovnal smyk (dikybohu za dva dny stare zimni gumy) a jenom koukal, jak vedle ted uz stabilniho auta prosvistela tatra... At zijou statistiky - schvalne, kolik pruseru zen - ridicek zachranili muzi - spolujezdci?trinity
Re: Jedna ze zivota
Tvá manželka prostě a jednoduše neumí řídit. Kdybych tohle dělala, tak za volant nesedám.black_gamespot
Zenska za volantem ...
Zenska za volantem - auto bez ridice.martin
add to ta moje
situace 4 : jdu tak věčer domů a koukám že se to světlo na kapotě nějak divně láme = u pumpy ta hadice moc čouhala , protože jí nějakej blbej chlap málo zastrčil = blatník , 2x dveře lak + blinkr. takže do tý doby něž dostane nějakou malou pikslu, s autem šlus. A udržbu sama , jinak bych nedělal nic jiného , auto je bráno jako věc chlapa = plať to všechno. Dobrá řidička = jezdí denně, je technik a musí být sportovní typ( ty maj aspoň odhad) Ta moje je kombinace filozofa a učitelky, čili smrtící. Jo víte jak se pokládají lyže ? no přeci hranama na lak (ty toho naděláš) (perleťová metla na 307 .-( ) ...Bych vraždil.martin
to ta moje
Situace1: klasická křižovatka do pravých úhlů v absolutní rovině, moje drahá ( 2násobný filozof .-( )naviguje. Kam mám jet? zní dotaz . ( míněno vpravo , vlevo , rovně) Odpověď zní : DOLU ! , prosím tě o je to dolu? no to je přeci v PRAVO!! to je stejný ne? si snad blbej??.......... Situace 2: Telefon : Zlato máme nové kolo na autě , ti pánové v servisu byli hrozně hodní ( to kolo bylo výška 85 nikoliv 70 jako ta zbývající 3!!) Tu cihlu na silnici jsem vůbec neviděla ( měla ji v kufru) nebyla to cihla ale dlažební čedičová kostka 20x20x20 cm, ráfek v pr..li ( na anglické auto se moc dobře schání. Situace 3 : Jízda rychlostí cca 70 km/h , dvkrát jsem ji upozornil na blížící se odbočku , byl jsem odměněn pohledem jak na de..la , v okamžiku kdy byla odbočka přímo vlevo strhla volant bez jakékoliv přibrždění( kolem byla tráva tak jsem držel pusu) výsledek = 5 metrů mimo silnici ....si myslela že to vyjde!! situace 4 : jdu tak věčer domů a koukám že se to světlo na kapotě nějWarťan
Předchozí příspěvek...
...svatá pravda! Jeden lehký příběh z malebné vesničky, kde mám chatu: V té době jsem ještě jezdil na kole a neměl jsem mobil, resp. mobily nebyly pro běžného smrtelníka. Kolo jsem postavil k budce, telefonoval jsem a přijelo tam Clio řízené slečinkou, kterou jsem znal z osady. Nevím, co bylo dál, ale odjížděla dříve, než já se slovy "to kolo!!" Holka totiž asi neuměla zařadit zpátečku a couvat. V té době jsem ještě neřídil a byl jsem přeslušný, tak jsem s kolem uhnul. V dnešní době jsem už jen velmi slušný, ale na tohle bych něco řekl. Něco v tom smyslu, ať za to neleze, když neumí prachobyčejně odcouvat 20 cm, nebo ať mě příště tak nedojíždí na blatník- opět, nelogičnost a neumění ovládat auto. Co auto, miniautíčko Clio 3dv.mikey_m
Statistika :-)
mikey_m
Re: Statistika :-)
Warťan
Trochu "nestranný" článek...
Bohužel s tím nemůžu v nejmenším souhlasit. Týká se totiž tak 5% řidiček u nás. Zbytek jezdí nejen nelogickým stylem, ale vypjaté situace řeší rovněž nelogicky a pokaždé tak, aby k nehodě spíše došlo, než ne. Řidičky (zejména mladé s "ťuťuňuňu" autíčky) často esemeskují (více než muži), stylem- MilackuZaChviliJsemDoma a za skutečnou chvíli- TrochuJsemBouralaPrijeduPozdeji. Nebo si kontrolují stínování a řasy a jsme u toho zase. Nedokážou se vcítit do technických potřeb vozidla a silnic jako takových a to samo o sobě způsobuje neschopnost k dobrému řízení. Vím, že doba si ženy za volantem vyžaduje, ale pokud se nejedná o skutečnou profi- řidičku (v tramvaji, kamionu, nebo busu- pár jich znám) je lepší se od nich držet dál. Mám aktuální historku s holkou v zeleném Favoritu, přidám to k tisícům dalších historek pod názvem "nelogický styl jízdy řidičky se znervózněním druhého". Takových případů bylo a budeme se s tím asi potýkat pořád. Takže pozor na řidičky...vik
zmetek jeden...
Co si budem povídat, ženský žádná sláva, ale dneska v 6 hodin ráno mě nas.ral dědek "čepičář", ty jsou úplně nejhorší na silnici.Martin
Nojo, vděčný téma - každý zas dělá chytrýho
- každý se rád pochlubí s tím, kde mu kdo co na silnici udělal - dělá chytrýho, ale milion svých chyb zamlčí (možná proto, že o nich ani neví :-)))
- diskutovat, kdo je lepší nebo horší je podle mně hloupost (i když taky mam svůj názor - mám najeto kolem 0,5 mil. km) - hlavně záleží na přístupu a praxi.
- co mě ale s... nejvíc, jsou tyhlety debilní statistiky!!! Dokud to někdo nepřepočítá na ukazatel počet nehod / počet najetých km, tak vůbec není co srovnávat!!! A ani to nebude až tak směrodatný - poněvadž pravděpodobnost nehody je v Praze, Brně a dalších větších městech mnohem vyšší. Mimochodem: bojíte se chodit do nemocnic? Vždyť je tam umírají lidé nejčastěji! Statistika prostě vůbec není jednoduchá, tak si takovými čísly nenechte vymývat hlavu!
Lucie
Re: Nojo, vděčný téma - každý zas dělá chytrýho
Většinou nemám potřebu se k čemukoliv vyjadřovat, ani teď ne. Chci jen poděkovat Martinovi za osvícený příspěvek. Díky.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...