Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

ženevské novinky

aktualizováno 
-
KIA RIO. Model Shuma končí, nahrazuje jej Rio. Kromě tří- a pětidveřové verze se novinka nabídne také jako čtyřdveřový sedan. O zákazníky se bude s konkurenty rvát hlavně nižší cenou.

CHRYSLER PT CRUISER. Přesně za rok dorazí na evropský trh americký retro-vůz s vnitřním prostorem blížícím se kategorii minivanů.

SUZUKI WAGON R+. Bratr Opelu Agila je už druhou generací japonského mikrovanu. Jeho předchůdce se na českém trhu prodává za necelých 330 tisíc korun.

OPEL SPEEDSTER. Na výstavišti dostal cenu Kabriolet roku 2000. Cenově překoná hranici milionu korun, v prodejích však rekordy trhat nebude. Automobilka chce vyrábět jen omezené několikatisícové série ročně. Svezení speedsterem se má blížit snad až požitku z jízdy tvrdou motokárou.

RENAULT AVANTIME. Luxusní francouzské auto avantgardních tvarů s dvojicí dveří a bez středového sloupku míří na evropský trh. Jeho cena se bude pohybovat kolem 40 tisíc euro (asi 1 400 000 korun).

FERRARI 360 MODENA SPIDER. První kabriolet italské automobilky s hliníkovou karoserií. Poznávací znamení: červená barva, průhledná kapota motoru a maximální rychlost 300 kilometrů v hodině.

VOLKSWAGEN SHARAN. Do poslední chvíle utajovaná novinka byla jediným překvapením na stánku Volkswagenu. Německá automobilka ztratila na začátku roku dech na svém domácím trhu.

ALFA ROMEO 156 SPORTWAGON. Stejně jako například u kombíků bavorské značky BMW jde také u italské automobilky více o sportovní švih než o praktický otvor kufru a ohromující objem zavazadlového prostoru.
Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.