Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ženevské překvapení od Škodovky: Fabia RS i v provedení kombi

Víme první   13:20aktualizováno  15:13
Škodovka přichystala na ženevský autosalon nečekané překvapení. V programu se kromě očekávaných faceliftů fabie a roomsteru objevilo také odhalení modelu Škoda Fabia RS s výkonem 180 koní. Podrobnosti zatím automobilka tají, "zuřivou" fabii i ve variantě combi pouze zařadila do seznamu světových premiér.

Autosalon Ženeva - Škoda Fabia s novou tváří čeká na premiéru | foto: Michal Šafránek, iDNES.cz

Zpravodajství ze ženevského autosalonu

Na oficiálních stránkách ženevského autosalonu se v přehledu světových premiér objevila také kombíková škodovka s motorem 2.0 TFSI s výkonem 200 koní. Dobře informovaný zdroj ale redakci sdělil, že jde o chybný údaj, který zveřejnilo tiskové oddělení autosalonu. Fabia RS dostane motor 1.4 TSI s výkonem 180 koní.

Nejrychlejší fabie tak bude mít stejnou motorizaci jako její koncernoví příbuzní Seat Ibiza Cupra a Volkswagen Polo GTI. Pro škodovku bude přelomovým momentem uvedení kombíkové verze "zuřivé" fabie.

Podle oficiálního prospektu ženevského autosalonu bude základní převodovkou sedmistupňový automat, potvrzují se tak předchozí informace, že Fabia RS dostane dvouspojkovou převodovku DSG. Poháněna budou pouze přední kola.

Podle mluvčího automobilky Evžena Krauskopfa se automobilka k tajemné novince nebude zatím vyjadřovat. "Premiéry ženevského autosalonu odhalíme dnes večer," říká Krauskopf.

Prozatím je ženevský stánek škodovky obehnán černým závěsem.

Informace je uvedená v oficiálních programu autosalonu

Informace je uvedená v oficiálním programu autosalonu

Více informací o nových škodovkách najdete ZDE

Autoři: ,




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Další z rubriky

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.