Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

ženevské studie a koncepty

aktualizováno 
-
CITROËN. Vidí budoucnost i v autech podobných studii Pluriel. Její variabilita umožňuje auto použít jako běžný vůz s pevnou střechou, kabriolet nebo malý pickup. Fanoušci nesmrtelné kachny - Citroënu 2CV - doufají, že tvary plurielu dají vzniknout nové legendě.

BERTONE. Italská karosárna pomohla před více než deseti lety dodat tvary Škodě Favorit, dnes přemýšlí o studii vozu Slim (štíhlý). Úzká karoserie nabízí svezení dvojici pasažérů v posedu zvaném mezi cyklisty "tandem". Proč je kabina tak úzká? Protože ve městech se parkuje stále hůře.

JEEP VARSITY. Agresivní tvary patří do kateogrie designérských studií. Stejně jako dnes již běžně prodávané vozy kategorie luxusních off-roadů, míří Varsity spíše na silnice než do lesa. Svědčí o tom i jeho zrychlení z nuly na sto kilometrů, které americká automobilka uvádí jako sedmivteřinové.

FORD. Sází na funkcionalsmus. Hned tři druhy jednoduché karoserie představil pod rouškou konceptů označovaných číslicemi 24.7. Buď si zákazník zvolí kupé, kabriolet nebo pick-up. Auta budoucnosti mají být podle názoru Fordu prošpikována komunikační technikou, se kterou však francouzský koncern PSA přichází již letos na trh.

Autor:


Témata: Citroën, Ford, Jeep, Škoda


Nejčtenější

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.