Diskuze
Ženy se za volantem častěji zraní, dokázala studie
Děkujeme za pochopení.
xyz315
Kdo je tedy za volantem ve větším nebezpečí zatím nevíme ...
Hlavně, že bylo o čem psát
B_B_Lobo
pojisteni
to znamena ze ted by se mely alarmovat pojistovny, aby zvedly pojisteni osobam mensiho vzrustu a zenam vsem. a zaroven vyrobcum automobilu naridit, aby byly instalovany dodatecne mechanizmy, ktere by v pripade nehody bez zraneni prumerneho ridice tohoto ridice alespon priskrtily, nebo zlomily ninimalne jednu koncetinu. jinak se te diskriminace nezbavime.
kdo chce hledat problem jen aby mel o cem psat, ten ho vzdycky najde...
Tryskomys Muf
A proto jezdete vsichni jako prasata
A proto jezdeme vsichni jako prasata, po dalnicich alespon 200km/h, abychom zamezili diskriminaci zen, neb pri vyssich rychlostech maji nehody vysledky obdobne.
nepetr
problém bude
Hlavně v nastavení sedaček a volantů. Jako automechanik si sednu za rok do X aut a řidičky kolikrát vysoké jako Já 177 cm né li vyšší sedí nalepené na volantu se sedačkou co nejvíc zvedlou. Něco jiného je to u lidí kolem 150 cm
kubas_86
Re: problém bude
sem autoelektrikař a zaživam ty samy problemy :) lidi třeba skoro stejně vysoky jako ja seděj uplně nalepeny na volantu a palubce, že ja se tam bez posunu sedačky nemužu ani nasoukat :) Jinak tu sedařku maj obvykle nejvic zvednutou lidi co maj dlouhy nohy ale kratkej trup, treba jeden muj znamej ma skoro dva metry ale sedačku ma zvedlou tak že ja bych při každym retarderu mlatil hlavou o strop :) a ja mam o 10-15 čisel mín ...
zmrzlina
...
S tím jsem smířená, že při svých 156 cm a 47 kg dopadnu při případné nehodě s dolámanýma nohama, protože sedačku mám úúúúplně vepředu, jinak bych nevymáčkla spojku
net.Xtreme se nevzdává
ehm
"Statistika nuda je, má však cenné údaje." Zaplatil novinář autorovi? Pokud vím, tak v poslední odbě pár lidí soudy s texty "mají si kde hrát" a "Upeč třeba zeď" prohrálo...
Jinak, že starší řidičky jsou lepší než teenageři je fajn, ale znamená to, že zatímco z teenagerů budou super řidiči, tak z příšerných teenagerek se stanou "jen" špatné řidičky:-))
net.Xtreme se nevzdává
Heh
"V prvním seděla za volantem figurína, která reprezentovala průměrně vzrostlého řidiče. Z čelního nárazu v padesátikilometrové rychlosti vyvázla bez větších zranění.V druhém testu bourala se starým Opelem Corsa metr a půl vysoká řidička"
A ta první figurína bourala v jakém autě? Jestli v novém SUV, tak výsledky chápu:)
Ale vážně, důvody, proč se víc žen zraní jsou zřejmé, sedí časěji přilepené na volantu a nemají žádný prostor, který by je po nárazu chránil...kromě toho mají o málo, ale přece slabší postavu a ke zranění jim stačí menší působící síly.
Banjo Banjo
Re: Heh
Jestli to měřili na figurínách, pak asi posez za volantem byl plusmínus stejný.
venecek.nebo.rakvicku
No, ono zase většina žen...
se zraní díky tomu, že za volantem dělá hovadiny.
pokladník
zemřou leknutím?
Myslím, že o hodnotě závěrů průzkumu (a tohoto článku) vypovídá nejlépe věta: "ženy se totiž při nehodách častěji zraní, ale muži častěji zemřou."
u.boat
Re: zemřou leknutím?
vyznělo to tak.
Ono to bude ale trochu jinak. Když chlap nabourá, většinou "pořádně" (strom ve 150 a tak)
f0rr35t
.
Auta jsou stavěná na lidi větší postavy? A kde proboha? V Asii? Měřím cca 190 cm a co se komfortu týče, rozhodně s tím nemůžu souhlasit. To bych si musel pořídit sedmičkový BMW, abych si v autě připadal stejně, jako normovaný 175 cm vysoký a 70 kg vážící "typický Evropan" v Octavii
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...