Diskuze
Ženy se za volantem častěji zraní, dokázala studie
Děkujeme za pochopení.
xyz315
Kdo je tedy za volantem ve větším nebezpečí zatím nevíme ...
Hlavně, že bylo o čem psát
B_B_Lobo
pojisteni
to znamena ze ted by se mely alarmovat pojistovny, aby zvedly pojisteni osobam mensiho vzrustu a zenam vsem. a zaroven vyrobcum automobilu naridit, aby byly instalovany dodatecne mechanizmy, ktere by v pripade nehody bez zraneni prumerneho ridice tohoto ridice alespon priskrtily, nebo zlomily ninimalne jednu koncetinu. jinak se te diskriminace nezbavime.
kdo chce hledat problem jen aby mel o cem psat, ten ho vzdycky najde...
Tryskomys Muf
A proto jezdete vsichni jako prasata
A proto jezdeme vsichni jako prasata, po dalnicich alespon 200km/h, abychom zamezili diskriminaci zen, neb pri vyssich rychlostech maji nehody vysledky obdobne.
nepetr
problém bude
Hlavně v nastavení sedaček a volantů. Jako automechanik si sednu za rok do X aut a řidičky kolikrát vysoké jako Já 177 cm né li vyšší sedí nalepené na volantu se sedačkou co nejvíc zvedlou. Něco jiného je to u lidí kolem 150 cm
kubas_86
Re: problém bude
sem autoelektrikař a zaživam ty samy problemy :) lidi třeba skoro stejně vysoky jako ja seděj uplně nalepeny na volantu a palubce, že ja se tam bez posunu sedačky nemužu ani nasoukat :) Jinak tu sedařku maj obvykle nejvic zvednutou lidi co maj dlouhy nohy ale kratkej trup, treba jeden muj znamej ma skoro dva metry ale sedačku ma zvedlou tak že ja bych při každym retarderu mlatil hlavou o strop :) a ja mam o 10-15 čisel mín ...
zmrzlina
...
S tím jsem smířená, že při svých 156 cm a 47 kg dopadnu při případné nehodě s dolámanýma nohama, protože sedačku mám úúúúplně vepředu, jinak bych nevymáčkla spojku
net.Xtreme se nevzdává
ehm
"Statistika nuda je, má však cenné údaje." Zaplatil novinář autorovi? Pokud vím, tak v poslední odbě pár lidí soudy s texty "mají si kde hrát" a "Upeč třeba zeď" prohrálo...
Jinak, že starší řidičky jsou lepší než teenageři je fajn, ale znamená to, že zatímco z teenagerů budou super řidiči, tak z příšerných teenagerek se stanou "jen" špatné řidičky:-))
net.Xtreme se nevzdává
Heh
"V prvním seděla za volantem figurína, která reprezentovala průměrně vzrostlého řidiče. Z čelního nárazu v padesátikilometrové rychlosti vyvázla bez větších zranění.V druhém testu bourala se starým Opelem Corsa metr a půl vysoká řidička"
A ta první figurína bourala v jakém autě? Jestli v novém SUV, tak výsledky chápu:)
Ale vážně, důvody, proč se víc žen zraní jsou zřejmé, sedí časěji přilepené na volantu a nemají žádný prostor, který by je po nárazu chránil...kromě toho mají o málo, ale přece slabší postavu a ke zranění jim stačí menší působící síly.
Banjo Banjo
Re: Heh
Jestli to měřili na figurínách, pak asi posez za volantem byl plusmínus stejný.
venecek.nebo.rakvicku
No, ono zase většina žen...
se zraní díky tomu, že za volantem dělá hovadiny.
pokladník
zemřou leknutím?
Myslím, že o hodnotě závěrů průzkumu (a tohoto článku) vypovídá nejlépe věta: "ženy se totiž při nehodách častěji zraní, ale muži častěji zemřou."
u.boat
Re: zemřou leknutím?
vyznělo to tak.
Ono to bude ale trochu jinak. Když chlap nabourá, většinou "pořádně" (strom ve 150 a tak)
f0rr35t
.
Auta jsou stavěná na lidi větší postavy? A kde proboha? V Asii? Měřím cca 190 cm a co se komfortu týče, rozhodně s tím nemůžu souhlasit. To bych si musel pořídit sedmičkový BMW, abych si v autě připadal stejně, jako normovaný 175 cm vysoký a 70 kg vážící "typický Evropan" v Octavii
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Inspektor/ka Oddělení dohledu nad zpracováním biologických materiálů
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha