Diskuze
Ženy se za volantem častěji zraní, dokázala studie
Děkujeme za pochopení.
xyz315
Kdo je tedy za volantem ve větším nebezpečí zatím nevíme ...
Hlavně, že bylo o čem psát
B_B_Lobo
pojisteni
to znamena ze ted by se mely alarmovat pojistovny, aby zvedly pojisteni osobam mensiho vzrustu a zenam vsem. a zaroven vyrobcum automobilu naridit, aby byly instalovany dodatecne mechanizmy, ktere by v pripade nehody bez zraneni prumerneho ridice tohoto ridice alespon priskrtily, nebo zlomily ninimalne jednu koncetinu. jinak se te diskriminace nezbavime.
kdo chce hledat problem jen aby mel o cem psat, ten ho vzdycky najde...
Tryskomys Muf
A proto jezdete vsichni jako prasata
A proto jezdeme vsichni jako prasata, po dalnicich alespon 200km/h, abychom zamezili diskriminaci zen, neb pri vyssich rychlostech maji nehody vysledky obdobne.
nepetr
problém bude
Hlavně v nastavení sedaček a volantů. Jako automechanik si sednu za rok do X aut a řidičky kolikrát vysoké jako Já 177 cm né li vyšší sedí nalepené na volantu se sedačkou co nejvíc zvedlou. Něco jiného je to u lidí kolem 150 cm
kubas_86
Re: problém bude
sem autoelektrikař a zaživam ty samy problemy :) lidi třeba skoro stejně vysoky jako ja seděj uplně nalepeny na volantu a palubce, že ja se tam bez posunu sedačky nemužu ani nasoukat :) Jinak tu sedařku maj obvykle nejvic zvednutou lidi co maj dlouhy nohy ale kratkej trup, treba jeden muj znamej ma skoro dva metry ale sedačku ma zvedlou tak že ja bych při každym retarderu mlatil hlavou o strop :) a ja mam o 10-15 čisel mín ...
zmrzlina
...
S tím jsem smířená, že při svých 156 cm a 47 kg dopadnu při případné nehodě s dolámanýma nohama, protože sedačku mám úúúúplně vepředu, jinak bych nevymáčkla spojku
net.Xtreme se nevzdává
ehm
"Statistika nuda je, má však cenné údaje." Zaplatil novinář autorovi? Pokud vím, tak v poslední odbě pár lidí soudy s texty "mají si kde hrát" a "Upeč třeba zeď" prohrálo...
Jinak, že starší řidičky jsou lepší než teenageři je fajn, ale znamená to, že zatímco z teenagerů budou super řidiči, tak z příšerných teenagerek se stanou "jen" špatné řidičky:-))
net.Xtreme se nevzdává
Heh
"V prvním seděla za volantem figurína, která reprezentovala průměrně vzrostlého řidiče. Z čelního nárazu v padesátikilometrové rychlosti vyvázla bez větších zranění.V druhém testu bourala se starým Opelem Corsa metr a půl vysoká řidička"
A ta první figurína bourala v jakém autě? Jestli v novém SUV, tak výsledky chápu:)
Ale vážně, důvody, proč se víc žen zraní jsou zřejmé, sedí časěji přilepené na volantu a nemají žádný prostor, který by je po nárazu chránil...kromě toho mají o málo, ale přece slabší postavu a ke zranění jim stačí menší působící síly.
Banjo Banjo
Re: Heh
Jestli to měřili na figurínách, pak asi posez za volantem byl plusmínus stejný.
venecek.nebo.rakvicku
No, ono zase většina žen...
se zraní díky tomu, že za volantem dělá hovadiny.
pokladník
zemřou leknutím?
Myslím, že o hodnotě závěrů průzkumu (a tohoto článku) vypovídá nejlépe věta: "ženy se totiž při nehodách častěji zraní, ale muži častěji zemřou."
u.boat
Re: zemřou leknutím?
vyznělo to tak.
Ono to bude ale trochu jinak. Když chlap nabourá, většinou "pořádně" (strom ve 150 a tak)
f0rr35t
.
Auta jsou stavěná na lidi větší postavy? A kde proboha? V Asii? Měřím cca 190 cm a co se komfortu týče, rozhodně s tím nemůžu souhlasit. To bych si musel pořídit sedmičkový BMW, abych si v autě připadal stejně, jako normovaný 175 cm vysoký a 70 kg vážící "typický Evropan" v Octavii
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“, který právě před 30 lety osiřel
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...