Diskuze
Psycholog: je znát, když řídí ženy. Na cestě jsou bezpečnější
Děkujeme za pochopení.
D61a42v13i69d 66K71o46t98e85k
Vetšina žen bezdůvodně brzdí provoz, vůbec neznají pravidla a poděkovat za to, když je pustím?? Ani si toho nevšimnou..Tohle je ale chyba autoškol, které je tyhle věci nenaučí.. proč by měl mít každý ridičák?!
J93i67ř62í 56K42ü51h68r
Většina řidičů mezná pravidla či se jimi odmítá řídit.
M24i48c56h41a51l 33T79o35m53á36n79e55k
jiste ze jsou bezpecnejsi, treba odbocuji doleva a jedou v odbocovacim i primem pruhu zaroven, pripadne si nadjizdi jako by ridili kamion, nebo jedou 40 na magistrale v levem pruhu a kdyz je pradjizdite tak vidite ze neco mumla do telefonu a u toho svaci, proste jsou sama bezpecnost, nerikam ze vsehcny ale jakmile nekdo jede nebezpecne pomalu ci blokuje pruhy tak to z 90% je bud duchodce nebo zenska a pak se nedivim ze okolni pani ridic jsou agresivejsi
R73a76d76o72v51a88n 98D90l58u15g19o82s12z
Zcela souhlasím. Ženy jsou bezpečné. Tak bezpečné, že pro muže je nejbezpečnější sledovat provoz vozu před vozem řízeným ženou, neboť k vozu řízeným ženou s "bezpečnosti" souvisí nepředvidatelné jednání vybočující ze většinového vzorku všech řidičů na komunikaci se pohybujících. Dle osobního sledování vyplývá jedno. Ženy jsou prosty předvidatelnosti, čímž jsou vytvořeny nebezpečné situace.
Imho to samé, co článek uvádí pro ženy - maskulinní typ vs. feminní typ lze pozorovat i u mužů, výsledek statistiky je tedy dosti zavádějící, příčiny neřešící.
Za daleko důležitější ukazatel místo procentuálního držení ŘP ženy vs. muži považuji přehled kilometr/osoba/muž vs. kilometr/osoba/žena vztaženého k počtu dopravních nehod a závažnosti dopravních nehod. Poté se můžeme bavit o bezpečnějším pohlaví.
P23a56v50e43l 92J86e79ř41á66b90e34k
Obávám se, že některým z mužů silně haraší, když za jízdy mají čas sledovat zda před nimi jede či nejede žena.
Přede mnou jede maximálně nějaké auto, kdo ho řídí nepotřebuji vnímat - ve své podstatě jsem zpravidla v bezpečném odstupu, že sledovat kdo sedí za volantem je obtížné.
Ale nahrál jste si do kalhot, protože v porovnání závažnosti nehod ženy mají nehody méně závažné - většinou to jsou plechy. U nás mužů se přidává ještě mnoho krve a pracovníků pohřebních služeb.
Vyježděnost - dokud ženy jen dělají servis dětem a jejich manželé dřepí v práci, protože a na děti nemají čas, tak toho ženy moc nenajezdí. A někdy je obdivuji, že dokáží řídit a ještě poslouchat dětičky na zadních sedačkách. Asi by mi z toho hráblo.
Na společnou cestu - "rádoby" hlava rodiny sedí za volantem, žena vedle. Ne aby jí posadil za volant, aby se vyjezdila.
Ty diskuse o tom neustálém rozdílu pohlaví jsou ale zbytečné - nevedou k toleranci, ale naopak někteří z jedné či druhé strany si vylévají jen své emoce a prezentují svoji neschopnost respektovat druhé.
R34i39c44h37a62r76d 26M39i91c90h35a18l27o94w20s67k42i
Neschopný psycholog by měl vypadnout z kanclu a podivat se, jak vypadá skutečný provoz. Je to právě naopak. V 90% případů Vás na přechodu řidička nepustí.
V60l20a18s39t73i39m37i75l 39K91o59c49u98r23e16k
Ženy jsou lepší řidičky než muži v mnoha aspektech, především vás nezajdou na přechodu a nevybrž ́dují na dálnici. V některých aspektech jsou zase lepší muži, zpravidla mají také zřejmě najeto více km, a umí lépe řešti krizové situace na silnici.
K84a51r47e22l 54V70a37c80h88u78t
Mýlíte se, na víceproudé silnici vás (bohužel) může přejet i žena řidička. Stačí přehlédnout existenci přechodu pro chodce a neštěstí je hotovo... (a stát se to může naprosto každému, stačí malá nesoustředěnost)
M89i21c86h47a32l 47K82r29č46á80l
Pokud jede někdo mimo obec místo povolených 90 km/h jenom 70km/h, tak se o něm říká že jede opatrně a bezpečně. To že ohrožuje spoustu jiných řidičů kteří jsou nuceni ho předjíždět už ale nikdo neřeší.
P56a81v94e60l 10J16e61ř33á84b65e89k
A když tam jede traktor, tak taky ohrožuje?
Myslím, že je to jen v hlavě řidičů.
Ale taky z těch couralů nemám radost, zejména na dálnici.
M91a76r28t32i74n 56O97š23m71e33r38a
Muži jsou špatní a ženy jsou správné, to je jediné skutečné sdělení tohoto článku. Nejen, že je to založeno na syrových statistických údajích, kterou jsou v tomto kontextu zcela nesprávné a to tak jasným způsobem, že se až nabízí myšlenka, že to je záměr. Ale dokonce tato evidentně nesprávná tvrzení jsou vydávána za zcela známou pravdu, se kterou asi musíme všichni souhlasit, nezbývá mi než usoudit, že nejde o nic jiného než projev skrytého sexismu namířeného proti mužům ze strany radikální feministky nebo něčeho podobného. Mimochodem takové články vídám častěji než bych považoval za vhodné, ale nikdy nevidím článek s opačným nepravdivým tvrzením, jako by byl např.
"Je znát, když mluví muž. Má totiž o cca. 20% větší mozek, a proto mluví věcně a rozumně na rozdíl od žen."
Proti těmto urážlivým nesmyslům založených na záměrně mylné interpretaci vědeckých faktů snad máme i zákony, nebo ne? Domnívám se, že článek by měl být doplněn omluvou redakce a uvedením věcí na pravou míru, nebo alespoň smazán.
P29a59v82e28l 49J38e16ř53á76b29e62k
Nezáleží na objemu, ale na ploše mozku. Takže pokud máte mozek s minimem !závitům", tak ten kdo ho má objemově menší, ale členitější, je povrchově větší.
Takže článku o velikosti mozku bych se bál, abychom jako muži nakonec neztratili poslední kousky sebedůvěry.
M41i59r13o55s86l21a47v 19S14u95c32h88y
Statistiky jsou k ničemu. Já najezdím ročně 40.000 km, moje manželka 5.000 km. Tak, a teď porovnávejte čísla. Pokud je žena dostatečně "vyježděná", řídí dost podobně jako muž. Pokud sedne muž za volant 2x do roka, jede naprosto katastrofálně. Je ale pravda, že ženy jsou za volantem méně agresivní, a pokud má někdo potřebu se předvádět, tak je to zpravidla nějaký frája.
Stejné je to i s klišé "takhle parkuje žena". Odmítám s manželkou nakupovat, raději sedím v autě a čekám. Když si nečtu, sleduji okolí. Když někdo špatně zaparkuje (přes čáru), tak je to blbec. A statisticky jsou na tom ženy lépe. Většina těch "přes čáru" jsou frajírci, co si nechtějí škrábnout svého plechového miláčka mastodontních rozměrů.
S tvrzením, že je nějaká skupina lidí na cestě bezpečnější ale nesouhlasím. Pokud jedete za autem v obci 30-40 km/h, chvíli to vydržíte (třeba hledá, kde má odbočit). Čím déle to ale trvá, začne vám to zdržování vadit. Když pak dotyčný(á) mimo obec "zrychlí" na 60 km/h, začnete hledat každou příležitost k předjetí. Chybu neudělá ploužící se překážka provozu, ale nezkušený řidič, který ten manévr nezvládne.
J74a56k28u62b 45F76e81i65f33a27r
První věta titulku je zcela pravdivá!
V 9 z 10 případů to poznám také, když jede přede mnou. Nečitelně, nejistě, zbytečně brzdí do přehledných zatáček, zastaví před prázdným kruhovým objezdem atd atd
M40a87r69e39k 45T68ů29m29a
Za půl miliónu kilometrů, co mám za ty roky najeto jsem měl jednu nehodu, a to, že řidič za mnou to prostě nedobrzdil... Myslím si, že jedinými objektivními měřítky bezpečnosti v rámci statistiky jsou počet najetých km a doba, jak dlouho má ten, či ona řidičák.
P69a86v74e61l 29J41e95ř69á84b84e80k
To, že najedete velké množství kilometrů bez nehody neznamená, že jste dost dobrý řidič. nehoda je často o náhodě - na hloupém místě v nesprávný čas.
Za další v jakém provozu řidič jezdí.
A co se za nehodu považuje.
Když vezmu jedno období, kdy jsem se točením volantu živil, ve své podstatě nehod bylo poměrně dost. Ale žádná nebyla vyšetřovaná, protože odehrály v terénu. A škody byly minimální. Nicméně - klasifikace by byla nepřizpůsobení ... .
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!