Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zimní autoškola: Co dělat, když to venku klouže

Velká část řidičů si o sobě myslí, že jsou zkušení a dokážou vozidlo vždy zvládnout. Ale je to tak i na nejnebezpečnějších povrchších, mezi něž patří namrzlá silnice, sníh či vozovka po prudkém dešti? Velmi nebezpečný je povrch silnice v prvních minutách deště, kdy se smíšením prachu a vody vytvoří mazlavé blátíčko, klouže například i mokré listí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Clayton

29. 12. 2006 19:00
každé ESP se chová jinak

Obecné rady bohužel nejsou v praxi moc platné, je třeba si to vyzkoušet s konkrétním autem, každé ESP se např. chová trochu jinak. Osobně mi dělá potíže např. Land Cruiser 120, jehož stabilizace nesnaší při přetáčivém smyku rychlé kontra (tak jak by mělo vypadat u aut bez elektroniky) a obávám se, že podobně fungují i jiné ESP. Pro optimální zvládnutí smyku je potřeba několik desetin sekundy ponechat kola ve směru zatáčky, ESP si uvědomí kam chci jet a začne pomáhat a teprve potom se dá autu pomoci drobným kontra. Při rychlém kontra ESP zcela "zblbne". Je třeba si to v klidu někde na polygonu vyzkoušet. Je docela problém přecházet mezi takovýmhle autem a sportovním, které má ESP nastavené úplně jinak...

0 0
možnosti

eda

29. 12. 2006 22:57
Re: každé ESP se chová jinak

pokud chvíli počkáš, bude pozdě.

0 0
možnosti

jánechci kTurkovi panePávek

31. 12. 2006 0:03
Re: Re: každé ESP se chová jinak

Já nechci k Turkovi ................. ;-(;-(;-(;-(;-(

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...