Mnozí si jistě pamatují zimní dojíždění do práce na motocyklu, kdy nebylo ani tak důležité dobře vypadat, ale především se zahřát. To už je naštěstí minulostí a můžeme si užívat funkčních výdobytků moderní doby. Rozdíl jsme vyzkoušeli na vlastní kůži.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Teplo nakonec bylo oběma jezdcům, ale přiznejme si, že pokrok někdy není špatný.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Moc elegantní to není, ale zima vám nebude. Noviny zkrátka fungují.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Pro srovnání jsme vybrali stylovou Vespu LX 125, která je osazena „sloníma ušima“ pro ochranu rukou...
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
,... a ČZ 175/501 z roku 1962, které se lidově přezdívá Prase.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
"Psí dečku" snadno upevníte kolem pasu a utáhnete.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
"Psí dečku" snadno upevníte kolem pasu a utáhnete.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Za jízdy udrží psí dečka tepelný komfort a brání i promoknutí.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Zimní motorkářské rukavice zahřejí a skútr se v nich dobře ovládá.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
"Sloní uši" na řídítkách fungují báječně, nepromoknou a udrží ruce v teple. Skútr jde i s nimi bez problémů ovládat.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
"Sloní uši" na řídítkách fungují báječně, nepromoknou a udrží ruce v teple. Skútr jde i s nimi bez problémů ovládat.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
"Sloní uši" na řídítkách fungují báječně, nepromoknou a udrží ruce v teple. Skútr jde i s nimi bez problémů ovládat.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
"Vycpat" se novinami zkrátka funguje, nejlépe prý zateplovalo Rudé právo.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Vespu vybavenou na zimu poznáte hned.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Zatímco "prase" zůstává bez úprav.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Zatímco "prase" zůstává bez úprav, vespu vybavenou na zimu poznáte hned.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Oběma skútrů dělal při focení společnost slavný traktor Zetor, samozřejmě červený.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Teplo nakonec bylo oběma jezdcům, ale přiznejme si, že pokrok někdy není špatný.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Před lety se jezdilo hlavně v tom, co se našlo doma a v dílně.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
K motorce z roku 62 samozřejmě patří i dobová přilba. O ochraně proti chladu tu nemůže být řeč.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Teplo nakonec bylo oběma jezdcům, ale přiznejme si, že pokrok někdy není špatný.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
V roce 1962 si motorkáři o termoprádle a dečce na kolena mohli nechat jen zdát.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Silná vrstva prostě funguje a noviny fakt izolují.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Přiznejme si ale, že elegantně to rozhodně nepůsobí.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Přesvědčili jsme se, že některé fígly našich otců fungují dodnes a celkem bez problému.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Moderní skútrista si dnes pod zimní bundu, rukavice a „psí dečku“ může v klidu obléct běžné civilní oblečení nebo třeba oblek, který doveze čistý a suchý.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz
Teplo nakonec bylo oběma jezdcům, ale přiznejme si, že pokrok někdy není špatný.
Autor: František Chobot, pro iDNES.cz