Diskuze
VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu
Děkujeme za pochopení.
J87a61n 88V65a18š34á39t62k57o
Kola si přehazuji sám a střídám to tak aby všechna byla sjetá rovnoměrně. A za pět let koupím celou sadu 4 kol a je klid. Není to žádná věda. A takové nesmysly, že nechat sjeté vepředu a dozadu dát nové si nechte. K čemu? Nepomůže to rozjezdu, brzdná dráha se nezkrátí a v první zatáčce předek poletí ven stejným způsobem, jako kdybych si nechal sjeté všechny 4.
M94a10r14t29i26n 30V62o97j27á72č79e77k
dozadu jako do kufru? nebo myslíte na auto ,jako že bych měl vyšší profil pneu vzadu .trochu divný
S25e86i44d39l 34P91e77t50r
A neměli by jste páni redaktoři Dvořáku a Helikare tento a podobné článečky raději zařadit do rubriky ONADnes či Revue?
Tam by se snad svou "fundovaností" hodily lépe, ne? ..
T48o71m58á92š 56K17r82a58i50n83a
Kdo si to hlídá a pravidelně přehazuje přední / zadní (seč to kolikrát v pneuservise nedoporučují), je z obliga. Problém je u fullleasingových aut - většina uživatelů to má na háku a leasingová společnost striktně trvá na minimální hloubce dezénu + jakési rozpočtové kalkulaci. Takže jsou-li jedny gumy 3,9 mm a druhé 4,1 mm, výměnu všech čtyř neschválí ani za nic. (nepřesáhl-li jste onu kalkulaci, jinak nechtějí zaplatit výměnu ani slicků...)
J20i16n56d96ř16i79c66h 95Š13k61o97p93e67k
není důvod, proč neprohazovat přední zadní. Pokud se nemění směr otáčení, neexistuje důvod, proč by to mělo něčemu vadit.
J98i18n52d27ř27i70c18h 35Š77k44o81p89e49k
pneu střídám mezi zadní a přední nápravou, takže jsou navyhození vždy všechny 4 najednou
Z72d93e40n26ě46k 65M13o68r89á38v59e66k
No ale vždycky při přezutí dáte ty lepší na předek (předpokládám předokolku), kde se rychleji sjíždějí. Aby to bylo rovnoměrněji.
J82a53r13o68s93l48a63v 64L40e79b74e83d38a
<irony>Pro mě z toho vyplynulo, že jezdit na staších pneu je nebezpečné, to je v testu velice dobře vidět.
Tak jsem se rozhodl, že si pro jistotu budu kupovat sadu nových pneu každý měsíc. Snad to těch 1500 - 1800 km měsíčně nějak vydrží. Když budu po dvou týdnech přehazovat přední a zadní. </irony>
Z21d24e25n40ě42k 79M40o66r67á77v31e33k
Jak jsem ve své reakci dole napsal, tak jsem na 90% přesvědčen, že průjezdy které se nepovedly byly dělány ve vyšších rychlostech tak, aby to nevyšlo.
Z94d48e61n88ě67k 13M23o60r87á61v37e86k
Na závěr bych se chtěl zeptat pana Ladislava Kohoutka, instruktora bezpečné jízdy, jestli takovýmto testů propůjčuje svou tvář běžně a jak se potom ráno dívá na svou tvář do zrcadla.
Z40d77e18n39ě98k 46M70o80r74á57v74e22k
Všimli jste si jedné věci? Oni sice doporučili nechat sjeté na předku a nové dát dozadu, ale v tom testu to ani nevyzkoušeli. Tedy já si myslím, že vyzkoušeli a možná i několikrát a pokaždé to dopadlo tak, že to prostě předvést nemohli. To auto patrně jelo rovně pokaždé, jinak si to vysvětlit nedovedu. Zadní kola brzdily lépe a tak přední posílaly směrem odstředivé síly, tedy za těžkým motorem.
P29e34t24r 43B32á25č75a
Na to jejich jezdeni do Kauflandu vikendovy je mnohem lepsi dat lepsi na hanci napravu aby tam vubec vyjeli. O nejake stabilite pri jejich rychlosti se netreba bavit.
Jinak kdo jezdi pravidelne si vetsinou jen dve gumy nekupuje, takze tech se tohle netyka.
J80a44n 97D98l12o75u72h75ý
A kdo ma vsechny pohromade, tak si kupuje auto takove, aby mel i na druhy kola a 4 pneumatiky Na "obycejne" low-endove auto stojej gumy nejakych 3500kc (VSECHNY 4 !!!). Pokud nemate necele 4 tisice jednou za 4 roky na nove zimni pneu (to je 1000kc rocne), pak si auto radsi ani neporizujte! Jo a pokud mate nejakou stoletou plecku (aka Felicie) nova zimni guma na takovy simply clever auto stoji 1 kus cca 500kc. Takze cely auto prezuty za 2jku Nejhorsi je potkat na silnici blba v aute za mega s nahonem 4x4 s blbyma pneumatikama, protoze na to proste nema prachy. Pro ilustraci Jeep Grand Cherokee - jedna guma klidne 4500kc
M61i32c49h59a86l 38N59a12j12m32a37n
Tak hodně lidí najezdí kolem 10 tis. km/rok. Těm pak zimní pneu vydrží třeba 4-5 let. A to už pak vychází jen na necelých 1 000 kč na rok.......
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?
Alergie je nepřiměřená reakce imunitního systému na běžné, obecně neškodné látky v okolním prostředí. Taková látka, která vyvolává alergickou...