Diskuze

VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu

Doba přezouvání na zimní obutí začíná. Měníte jen dvě pneumatiky? Dejte je na zadní nápravu auta i přesto, že vaše auto má poháněná přední kola.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kola si přehazuji sám a střídám to tak aby všechna byla sjetá rovnoměrně. A za pět let koupím celou sadu 4 kol a je klid. Není to žádná věda. A takové nesmysly, že nechat sjeté vepředu a dozadu dát nové si nechte. K čemu? Nepomůže to rozjezdu, brzdná dráha se nezkrátí a v první zatáčce předek poletí ven stejným způsobem, jako kdybych si nechal sjeté všechny 4.

0 0
možnosti

dozadu jako do kufru? nebo myslíte na auto ,jako že bych měl vyšší profil pneu vzadu .trochu divný

0 0
možnosti

S43e23i16d40l 92P53e66t96r

25. 10. 2017 0:03

A neměli by jste páni redaktoři Dvořáku a Helikare tento a podobné článečky raději zařadit do rubriky ONADnes či Revue?

Tam by se snad svou "fundovaností" hodily lépe, ne? ..:-)

0 0
možnosti

Kdo si to hlídá a pravidelně přehazuje přední / zadní (seč to kolikrát v pneuservise nedoporučují), je z obliga. Problém je u fullleasingových aut - většina uživatelů to má na háku a leasingová společnost striktně trvá na minimální hloubce dezénu + jakési rozpočtové kalkulaci. Takže jsou-li jedny gumy 3,9 mm a druhé 4,1 mm, výměnu všech čtyř neschválí ani za nic. (nepřesáhl-li jste onu kalkulaci, jinak nechtějí zaplatit výměnu ani slicků...)

0 0
možnosti

není důvod, proč neprohazovat přední zadní. Pokud se nemění směr otáčení, neexistuje důvod, proč by to mělo něčemu vadit.

0 0
možnosti

pneu střídám mezi zadní a přední nápravou, takže jsou navyhození vždy všechny 4 najednou

0 0
možnosti

No ale vždycky při přezutí dáte ty lepší na předek (předpokládám předokolku), kde se rychleji sjíždějí. Aby to bylo rovnoměrněji.

0 0
možnosti

<irony>Pro mě z toho vyplynulo, že jezdit na staších pneu je nebezpečné, to je v testu velice dobře vidět.

Tak jsem se rozhodl, že si pro jistotu budu kupovat sadu nových pneu každý měsíc. Snad to těch 1500 - 1800 km měsíčně nějak vydrží. Když budu po dvou týdnech přehazovat přední a zadní. </irony>

4 0
možnosti

Jak jsem ve své reakci dole napsal, tak jsem na 90% přesvědčen, že průjezdy které se nepovedly byly dělány ve vyšších rychlostech tak, aby to nevyšlo.

0 0
možnosti

Na závěr bych se chtěl zeptat pana Ladislava Kohoutka, instruktora bezpečné jízdy, jestli takovýmto testů propůjčuje svou tvář běžně a jak se potom ráno dívá na svou tvář do zrcadla.

6 0
možnosti

Všimli jste si jedné věci? Oni sice doporučili nechat sjeté na předku a nové dát dozadu, ale v tom testu to ani nevyzkoušeli. Tedy já si myslím, že vyzkoušeli a možná i několikrát a pokaždé to dopadlo tak, že to prostě předvést nemohli. To auto patrně jelo rovně pokaždé, jinak si to vysvětlit nedovedu. Zadní kola brzdily lépe a tak přední posílaly směrem odstředivé síly, tedy za těžkým motorem.

1 0
možnosti

P41e42t54r 21B86á37č15a

24. 10. 2017 11:18

Na to jejich jezdeni do Kauflandu vikendovy je mnohem lepsi dat lepsi na hanci napravu aby tam vubec vyjeli. O nejake stabilite pri jejich rychlosti se netreba bavit.

Jinak kdo jezdi pravidelne si vetsinou jen dve gumy nekupuje, takze tech se tohle netyka.

4 0
možnosti

J67a81n 96D31l62o34u63h59ý

24. 10. 2017 10:05

A kdo ma vsechny pohromade, tak si kupuje auto takove, aby mel i na druhy kola a 4 pneumatiky R^ Na "obycejne" low-endove auto stojej gumy nejakych 3500kc (VSECHNY 4 !!!). Pokud nemate necele 4 tisice jednou za 4 roky na nove zimni pneu (to je 1000kc rocne), pak si auto radsi ani neporizujte! Jo a pokud mate nejakou stoletou plecku (aka Felicie) nova zimni guma na takovy simply clever auto stoji 1 kus cca 500kc. Takze cely auto prezuty za 2jku;-D Nejhorsi je potkat na silnici blba v aute za mega s nahonem 4x4 s blbyma pneumatikama, protoze na to proste nema prachy. Pro ilustraci Jeep Grand Cherokee - jedna guma klidne 4500kc R^

5 0
možnosti

Tak hodně lidí najezdí kolem 10 tis. km/rok. Těm pak zimní pneu vydrží třeba 4-5 let. A to už pak vychází jen na necelých 1 000 kč na rok.......

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...