Diskuze
VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu
Děkujeme za pochopení.
J12a81n 90V13a37š58á14t22k94o
Kola si přehazuji sám a střídám to tak aby všechna byla sjetá rovnoměrně. A za pět let koupím celou sadu 4 kol a je klid. Není to žádná věda. A takové nesmysly, že nechat sjeté vepředu a dozadu dát nové si nechte. K čemu? Nepomůže to rozjezdu, brzdná dráha se nezkrátí a v první zatáčce předek poletí ven stejným způsobem, jako kdybych si nechal sjeté všechny 4.
M62a16r17t72i74n 75V22o77j91á91č68e48k
dozadu jako do kufru? nebo myslíte na auto ,jako že bych měl vyšší profil pneu vzadu .trochu divný
S43e23i16d40l 92P53e66t96r
A neměli by jste páni redaktoři Dvořáku a Helikare tento a podobné článečky raději zařadit do rubriky ONADnes či Revue?
Tam by se snad svou "fundovaností" hodily lépe, ne? ..
T74o56m37á96š 37K45r44a63i26n62a
Kdo si to hlídá a pravidelně přehazuje přední / zadní (seč to kolikrát v pneuservise nedoporučují), je z obliga. Problém je u fullleasingových aut - většina uživatelů to má na háku a leasingová společnost striktně trvá na minimální hloubce dezénu + jakési rozpočtové kalkulaci. Takže jsou-li jedny gumy 3,9 mm a druhé 4,1 mm, výměnu všech čtyř neschválí ani za nic. (nepřesáhl-li jste onu kalkulaci, jinak nechtějí zaplatit výměnu ani slicků...)
J98i55n34d60ř16i18c83h 69Š35k71o20p85e67k
není důvod, proč neprohazovat přední zadní. Pokud se nemění směr otáčení, neexistuje důvod, proč by to mělo něčemu vadit.
J95i50n63d47ř77i95c95h 65Š59k54o97p15e16k
pneu střídám mezi zadní a přední nápravou, takže jsou navyhození vždy všechny 4 najednou
Z78d19e45n39ě40k 57M61o38r92á22v23e82k
No ale vždycky při přezutí dáte ty lepší na předek (předpokládám předokolku), kde se rychleji sjíždějí. Aby to bylo rovnoměrněji.
J16a97r55o32s28l93a86v 87L88e41b55e73d97a
<irony>Pro mě z toho vyplynulo, že jezdit na staších pneu je nebezpečné, to je v testu velice dobře vidět.
Tak jsem se rozhodl, že si pro jistotu budu kupovat sadu nových pneu každý měsíc. Snad to těch 1500 - 1800 km měsíčně nějak vydrží. Když budu po dvou týdnech přehazovat přední a zadní. </irony>
Z66d67e29n95ě48k 11M36o54r10á39v73e34k
Jak jsem ve své reakci dole napsal, tak jsem na 90% přesvědčen, že průjezdy které se nepovedly byly dělány ve vyšších rychlostech tak, aby to nevyšlo.
Z95d40e61n33ě38k 12M38o49r64á70v97e49k
Na závěr bych se chtěl zeptat pana Ladislava Kohoutka, instruktora bezpečné jízdy, jestli takovýmto testů propůjčuje svou tvář běžně a jak se potom ráno dívá na svou tvář do zrcadla.
Z43d41e60n20ě26k 27M47o63r71á41v73e89k
Všimli jste si jedné věci? Oni sice doporučili nechat sjeté na předku a nové dát dozadu, ale v tom testu to ani nevyzkoušeli. Tedy já si myslím, že vyzkoušeli a možná i několikrát a pokaždé to dopadlo tak, že to prostě předvést nemohli. To auto patrně jelo rovně pokaždé, jinak si to vysvětlit nedovedu. Zadní kola brzdily lépe a tak přední posílaly směrem odstředivé síly, tedy za těžkým motorem.
P41e42t54r 21B86á37č15a
Na to jejich jezdeni do Kauflandu vikendovy je mnohem lepsi dat lepsi na hanci napravu aby tam vubec vyjeli. O nejake stabilite pri jejich rychlosti se netreba bavit.
Jinak kdo jezdi pravidelne si vetsinou jen dve gumy nekupuje, takze tech se tohle netyka.
J67a81n 96D31l62o34u63h59ý
A kdo ma vsechny pohromade, tak si kupuje auto takove, aby mel i na druhy kola a 4 pneumatiky Na "obycejne" low-endove auto stojej gumy nejakych 3500kc (VSECHNY 4 !!!). Pokud nemate necele 4 tisice jednou za 4 roky na nove zimni pneu (to je 1000kc rocne), pak si auto radsi ani neporizujte! Jo a pokud mate nejakou stoletou plecku (aka Felicie) nova zimni guma na takovy simply clever auto stoji 1 kus cca 500kc. Takze cely auto prezuty za 2jku Nejhorsi je potkat na silnici blba v aute za mega s nahonem 4x4 s blbyma pneumatikama, protoze na to proste nema prachy. Pro ilustraci Jeep Grand Cherokee - jedna guma klidne 4500kc
M27i33c42h94a69l 78N62a16j49m25a37n
Tak hodně lidí najezdí kolem 10 tis. km/rok. Těm pak zimní pneu vydrží třeba 4-5 let. A to už pak vychází jen na necelých 1 000 kč na rok.......
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč