Diskuze
Roztržka mezi pneumatikáři. Zimní gumy nejsou třeba, říká šéf Michelinu
Děkujeme za pochopení.
J86o22z23e51f 30Z46e29d70n42í91č52e53k
Skratka je to je to jedna nenazrana gumarenska mafianska banda.
Ale to prakticky je tak vo vsetkych oblastiach.
B69l90a14ž80e85j 64M70o69t58y70č59k49a
Souhlasím, mam naježděno 35 let, zimní gumy dávám pouze odjíždím-li na hory, jinak s 95 procent nejsou potřeba a obejdete se bez ních.
J90i45n60d12ř32i30c72h 21Š87k15o76p51e82k
Problém je pouze v případě, kdy se nenadále dostaneš bez zimních pneu na sníh.
Potkal jsem před lety borce na letních cestou na Kvildu, začátku na plužené silnici asi vzal rychlji a letní ho poslaly mimo silnici. Chtěl vytáhnout, říkal jsem si, kdybys měl zimní, tak to zkusím. Takhle jsem mu dal číslo na odtahovku, ať si za vytažení zaplatí, když ušetřil za přezutí
M96a48r98o82s 56R24o17s79k68o
mal som celorocne a nic im nechybalo aj v zime aj v lete pohode som normalny jazdec ziadny pretekar a dodrzujem rychlost .... mam nove auto ale na ten rozmer som nevedel kupit celorocne inak by som ich mal ... takze cele toto halo je pre bezneho cloveka onicom . malo ludi vie posudit ako mu sedia gumy ako jazdi a aku chybu spravi ... dolezita je len jedna vec fyziku neoklames... t a mozes mat gumy ake chces
L28u31d46ě41k 47N16o43v85ý
Nesmysl, mám toho naježděno za 20 let už docela dost a v zimě je prostě znatelný rozdíl mít a nemít zimní gumy. Jediné, na co výrobcům neskáču, je doporučení nedojíždět končící zimáky (pod 4 mm) v létě. To absolutně není nebezpečné, byl by ekonomický nesmysl takové pneu vyhodit. A to je taky důvod, proč nám tzv. "odborníci" lžou, že dojíždět zimáky v létě je o život. Není.
J76i26n61d72ř59i83c85h 27Š48k22o28p41e64k
no ono záleží, jaké ty zimní pneu jsou. Pokud budu mít
zimní 165/80/R13, tak ty v létě jsou plavací dost, pokud to budou pneu třeba 215/55/R15,16, tak ty se budou v létě chovat stabilněji.
J63i23n62d97ř88i25c70h 86Š12k55o52p68e31k
nejvyšší Micheliňák to tvrdí z jasných důvodů - potřebuje povzbudit prodej jejich univerzálů.
Lidi je nechtějí tak, jak si marketingoví manažeři nalinkovali, že je chtít budou. Je to jasné, ne všichni lidi jsou hloupí a chtějí riskovat.
P27e38t64r 89K81o66z76á12k
To je dost pravděpodobné, ovšem s hledejme za jeho slovy i značnou část pravdy. Kupříkladu ono vrstvení kvůli testům nemám důvod nevěřit, jsou to částy tržeb v MLD € !!!
V37l59a88d19i46m63i23r 64H18o12p88p
Dodržujte předpisy , hlavně ty co se týkají rychlosti a budete mít vystaráno. Takové řeči o tom jaké gumy vám drží nejlépe mě děsí, jak to asi dotyčný zkouší a kde.Ale tady asi mezi rádoby závodníky neuspěji. Tak hodně kilometrů bez nehody.
I48v14o 63B17o83u43š58e
Už můj otec říkal, že na pneumatikách, oleji a palivu šetří jen blbec.
M72i97r74o69s19l13a38v 66K56a62š57p39a60r
Tak já poctivě přezouvám, ono tady na Vysočině to jinak nejde obzvlášť když některé "okresky" jsou jen plužené max ošetřené inertem. Je pravdou že zimáky pod 4 mm sjíždím přes léto ač se to nedoporučuje
J64i61n35d62ř72i88c51h 61Š56k31o93p53e63k
Pro ty co tvrdí, že limit 4 mm na zimních je vyhazování pneu v půlce životnosti, dokážu, že se mýlí.
Nová pneu má cca 9mm, limit (mimo zimních) je 1,6 mm. Takže k dispozici je cca 7,4 mm vzorku.
Pokud se vyhodí 4 mm zimní pneu (v zimě již použít nelze), tak vyhazuji 4 - 1,6 mm = 2,4 mm vzorku.
A 2,4 mm z 7,4 mm je necelých 33 %, žádná půlka. (půlka by to byla, pokud by pneu šli legálně dojíždět až na výšku vzorku 0 mm)
M30i27r62e30k 79G56a32j75e13r
Takze spravne by bylo napsano, ze zakon vyzaduje vyrazovat zimni pneumatiky ve dvou tretinach jejich zivotnosti. Vzhledem k tomu, ze tu nejde o zadne presne vypocty, ale o hovorove oznaceni, tak ta "pulka zivotnosti" je take celkem spravne tvrzeni.
K14a62r88e79l 15H18o95r65á12k
Takže už i zimní pneumatiky obsahují kazítka?
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Prodej bytu 1+KK, Vršovice 30 m2
Praha 10 - Vršovice
4 499 000 Kč