Diskuze
Roztržka mezi pneumatikáři. Zimní gumy nejsou třeba, říká šéf Michelinu
Děkujeme za pochopení.
J85o93z29e54f 42Z78e14d16n57í54č46e10k
Skratka je to je to jedna nenazrana gumarenska mafianska banda.
Ale to prakticky je tak vo vsetkych oblastiach.
B35l80a71ž59e67j 30M46o49t78y29č41k42a
Souhlasím, mam naježděno 35 let, zimní gumy dávám pouze odjíždím-li na hory, jinak s 95 procent nejsou potřeba a obejdete se bez ních.
J20i53n33d56ř19i58c92h 64Š30k49o27p70e88k
Problém je pouze v případě, kdy se nenadále dostaneš bez zimních pneu na sníh.
Potkal jsem před lety borce na letních cestou na Kvildu, začátku na plužené silnici asi vzal rychlji a letní ho poslaly mimo silnici. Chtěl vytáhnout, říkal jsem si, kdybys měl zimní, tak to zkusím. Takhle jsem mu dal číslo na odtahovku, ať si za vytažení zaplatí, když ušetřil za přezutí
M44a55r58o96s 65R13o49s97k41o
mal som celorocne a nic im nechybalo aj v zime aj v lete pohode som normalny jazdec ziadny pretekar a dodrzujem rychlost .... mam nove auto ale na ten rozmer som nevedel kupit celorocne inak by som ich mal ... takze cele toto halo je pre bezneho cloveka onicom . malo ludi vie posudit ako mu sedia gumy ako jazdi a aku chybu spravi ... dolezita je len jedna vec fyziku neoklames... t a mozes mat gumy ake chces
L12u53d57ě93k 12N17o73v86ý
Nesmysl, mám toho naježděno za 20 let už docela dost a v zimě je prostě znatelný rozdíl mít a nemít zimní gumy. Jediné, na co výrobcům neskáču, je doporučení nedojíždět končící zimáky (pod 4 mm) v létě. To absolutně není nebezpečné, byl by ekonomický nesmysl takové pneu vyhodit. A to je taky důvod, proč nám tzv. "odborníci" lžou, že dojíždět zimáky v létě je o život. Není.
J31i35n79d59ř48i94c52h 45Š16k85o62p11e69k
no ono záleží, jaké ty zimní pneu jsou. Pokud budu mít
zimní 165/80/R13, tak ty v létě jsou plavací dost, pokud to budou pneu třeba 215/55/R15,16, tak ty se budou v létě chovat stabilněji.
J52i84n90d90ř80i62c38h 92Š21k21o64p81e16k
nejvyšší Micheliňák to tvrdí z jasných důvodů - potřebuje povzbudit prodej jejich univerzálů.
Lidi je nechtějí tak, jak si marketingoví manažeři nalinkovali, že je chtít budou. Je to jasné, ne všichni lidi jsou hloupí a chtějí riskovat.
P44e69t28r 42K52o82z77á93k
To je dost pravděpodobné, ovšem s hledejme za jeho slovy i značnou část pravdy. Kupříkladu ono vrstvení kvůli testům nemám důvod nevěřit, jsou to částy tržeb v MLD € !!!
V19l74a98d58i69m59i13r 90H54o14p73p
Dodržujte předpisy , hlavně ty co se týkají rychlosti a budete mít vystaráno. Takové řeči o tom jaké gumy vám drží nejlépe mě děsí, jak to asi dotyčný zkouší a kde.Ale tady asi mezi rádoby závodníky neuspěji. Tak hodně kilometrů bez nehody.
I11v72o 13B20o35u21š57e
Už můj otec říkal, že na pneumatikách, oleji a palivu šetří jen blbec.
M27i19r23o25s76l41a89v 17K75a87š53p20a27r
Tak já poctivě přezouvám, ono tady na Vysočině to jinak nejde obzvlášť když některé "okresky" jsou jen plužené max ošetřené inertem. Je pravdou že zimáky pod 4 mm sjíždím přes léto ač se to nedoporučuje
J91i58n74d25ř90i31c91h 78Š88k29o66p59e18k
Pro ty co tvrdí, že limit 4 mm na zimních je vyhazování pneu v půlce životnosti, dokážu, že se mýlí.
Nová pneu má cca 9mm, limit (mimo zimních) je 1,6 mm. Takže k dispozici je cca 7,4 mm vzorku.
Pokud se vyhodí 4 mm zimní pneu (v zimě již použít nelze), tak vyhazuji 4 - 1,6 mm = 2,4 mm vzorku.
A 2,4 mm z 7,4 mm je necelých 33 %, žádná půlka. (půlka by to byla, pokud by pneu šli legálně dojíždět až na výšku vzorku 0 mm)
M13i71r65e17k 16G40a35j59e83r
Takze spravne by bylo napsano, ze zakon vyzaduje vyrazovat zimni pneumatiky ve dvou tretinach jejich zivotnosti. Vzhledem k tomu, ze tu nejde o zadne presne vypocty, ale o hovorove oznaceni, tak ta "pulka zivotnosti" je take celkem spravne tvrzeni.
K59a31r27e79l 51H37o13r11á93k
Takže už i zimní pneumatiky obsahují kazítka?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.