Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zlín má dost míst pro auta i v centru

aktualizováno 
Zlín nabízí motoristům dostatek parkovacích míst, která však nejsou plně využita. "Mnozí řidiči - aby nemuseli platit - raději nechají vozy v zákazech stání," říká Pavel Dohnal z městského úřadu. "K dispozici přitom jsou plochy v těsné blízkosti centra i městské hromadné dopravy.

Záchytná parkoviště

Největší je v Březnické ulici a využít je mohou přijíždějící od Uherského Brodu i od Otrokovic. Většina míst je volných, přestože je centrum snadno dostupné i pěšky a den stání přijde na 15 korun. Od Fryštáku je k dispozici parkoviště u hypermarketu Kaufland. "Záchytné parkoviště naopak chybí ve směru od Vizovic a Vsetína," informuje Pavel Dohnal.

Parkovací automaty

Při troše trpělivosti řidič najde i ve všední den místo u parkovacích hodin. Cena je od 20 do 60 korun za hodinu. Platit lze i po čtvrthodinách.

Nadzemní garáž

Při krátké návštěvě centra lze auto odstavit také ve vícepodlažní garáži u nadjezdu, která nabízí téměř 200 míst s cenou deset korun za hodinu stání. Využito je zatím jen z deseti procent, byť je od hlavního náměstí vzdáleno pět minut chůze.

Parkoviště v centru

Na rozdíl od některých jiných velkých měst má Zlín v centru rozsáhlejší povrchová parkoviště. Hodina stání je za deset korun a tip lze dát na plochy pod Velkým kinem, pod Priorem, u Rya nebo u kostela.


Autor:


Témata: Kaufland


Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.