Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Žlutí andělé nepřijeli ani po dvou hodinách

  9:50aktualizováno  9:50
Před odjezdem z České republiky zakoupili redaktoři u firmy ÚAMK sešit "Eurokombi", který zajišťuje technickou pomoc po celé Evropě.
Před odjezdem z České republiky zakoupili redaktoři u firmy ÚAMK sešit "Eurokombi", který zajišťuje technickou pomoc po celé Evropě. Pro víkendovou lyžařskou výpravu stačilo zaplatit 650 korun na čtrnáctidenní záruku mobility. Uprostřed lyžařských radovánek, tedy přesněji v noci ze soboty na neděli, se vybila u vozu baterie, což představuje jednu z nejběžnějších zimních potíží. Druhý den ráno selhala snaha personálu penzionu vůz roztlačit, a tak bylo třeba pomoci odbornější. Ve čtvrt na devět redaktor zavolal na dispečink ÚAMK z veřejného automatu na mince, a protože operátor ÚAMK ochotně souhlasil se zpětným zavoláním, stačilo na první kontakt 15 šilinků. Skutečně, dispečer obratem volal zpět. Nejprve žádal údaje o sešitu Eurokombi, poté o vozidle a nakonec i o řidiči. Nato se zeptal na problém s autem. Nakonec oznámil, že do Rakouska posílá fax a že mechanik bude na místě do hodiny. Následovalo téměř dvouhodinové čekání, které redaktor přerušil kontrolním, tedy druhým telefonováním do Prahy. Dispečer ho ujistil, že věc prověří a že zavolá zpět. Až v jedenáct hodin telefonuje rakouský dispečer: "Dostali jsme fax před pěti minutami. Mechanik je na cestě." "Myslíte, že přijede do hodiny?" "Nevím." "Mohl by přijet dříve?" "Nevím." "Víte, kde teď váš mechanik je? Máte na něj telefon?" "Ano. Trváte ještě na službě...?" Za takové situace naši redaktoři svou žádost o technickou pomoc zrušili a využili nabídky místního člověka - baterii oživili startovacími kabely. Směrem ke sjezdovce bylo tedy možné se vydat ne v osm hodin ráno, jak by si víkendový lyžař přál, ale až před polednem.


Autor:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.