Diskuze
Zmije IROC: Nic pro zelenáče
Děkujeme za pochopení.
martin
:-)
Konečně hezký VW, moc se mi líbí. Doufám že je to první vlaštovka a že nuda posledních 20 let produkce je tímto u konce :-) Moc bych si to přál, vážně.
rudastraka
anti vw
pukate zavisti co?? z 1.4 vytahnout 210 koni. a to to nema otacky jako motorek z leteckyho modylku, ale tipuju to na 6tis. takze tocivy moment jako atmosfericky dvaapullitr
qwas
Re: anti vw
No ono se to podepíše na životnosti toho motoru... Není problém dostat z 1300ccm i 1000 koní. Jinak pro sportovní auto této kategorie bych raději viděl dvoulitr.
Neznalek
Civic 3D 92-95
.. ze zadu s hlavně z boku je to jako Civic 5 generace.
pavelthelong
clanek je hezky prevzaty
vcetne fotografii z nemeckych serveru....napr zde magazin.autoscout24.de/.../mz_ng_news/mz_ng_news_34_2006_vwiroc.asp Nikde se ale nepise o Giugiarovi jako autoru NOVEHO, ale jen stareho scirocca. Za designem noveho stoji soucasny sefdesigner Murat Günak (zda je skutecne autorem nebo jen sefem skupiny, neni napsano) Od nej pochazi i novy Golf VI a vzhled obou to jen potvrzuje (http://www.autobild.de/erlkoenige/neuheiten/artikel.php?artikel_id=10992&artikel_seite=1)
Jinak podle jmen se hodi vice scirocco, patri (podle jmen vetru) do stejne vyznamove skupiny jako Bora, Passat, Vento...:-)
tatami
no nevim
ze by Scirocco byla nejaka legenda? Leda tak na ceskych srotovistich. A co se tyce tohoto dila-vzdyt je to krabicka od sardinek s nacpanym motorem. To je tak dobre pro infantilni hracickare kteri omamuji holky na predmesti protacenim kol. Na jezdeni to asi moc nebude. Co se tyce designu- Giugiari nikdy neudelal pekne auto.
laksymacsek
Re: no nevim
neboj se nic! --- u nas spis corado
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...