Diskuze
Zpověď mechanika: Stáčím tachometry, no a co?
Děkujeme za pochopení.
Laďa
a
proč dávat trestní oznámení na mechanika?Ten dělá jenom svoji práci a buď rád, že si to můžeš přečíst jak to doopravdy funguje naivko
Tony
koupě
Taky jsem koupil oktávku z Německa 1,9tdi 01, na
budíku 96tis což je blbost nechal jsem si to napíchnout a vylezlo 176tis, což
není tak moc počítal jsem více, každopádně auto jsem kupoval podle technického
stavu a ne podle kilometru,
R-Man
Verbez jedna za s rana
To je poznat, co je to za verbez, ti automechanici a bazaristi. Okradaji lidi a jeste se smejou jak jsou hloupi (presto, ze nemaji prakticky moznost nenaletet). Proste normalni hovada. Vsak ono se jim to vrati, treba na detech :-)
ss
Jmeno a adresa mechanika
Jake jejmeno a adresa toho mechanika. stalo by za to na nej podat trestni oznameni pro napomahani trestneho cinu podvodu formou spolupachatelstvi. Na takovy je treba si doslapnout
JuaHele
km
Servisni knizky se bezne padelavaji ke stocenym kilometrum, problemy neexistuji, jen reseni
JuaHele
km
servisni knizky se dneska bezne padelavaji ke stocenym kilometrum...jsou pitomci, co ji chteji, tak ji maji...
JuaHele
km
Ojetiny: Servisni knizky se bezne padelavaji ke kilometrum, v dobe pocitacu, dobrych skaneru je to moucha, razitko vyrobi dneska kazdy v papirnictvi.
Nove vozy: Ja to resim jinak a inteligentneji: abych mel porad zaruku na svem novem aute (do 100.000km) nebo 3 roky, tak si nechavam stacet tachac pred kontrolami u dealera. Samozrejme ze olej si menim, na volantu mam potah, na sedadlech taky, pedaly a radicka jsou menene na sportovni), puvodni mam mirne omakane a dobre ulozene. Autu pribyvaji kilace jen velmi pomalu, vsechno je pozichrovane, kdyz si to po trech letech a pred prodejem bude nekdo neco overovat u dealera, tak nikdo nic netusi. Zaruku potrebuji, jezdim hodne a uz mi menili zdarma turbo i napr.prevodovku a dalsi veci. Dela to obrovska spousta lidi, historie vozu je svata a servisni knizka dokonce prava!
Major
BMW
Tak mi prosim prozradte, jak se staci tachac u BMW. Kdyz vytahnu klicek (tedy cipovou kartu), tak se ulozi snad uplne vsichno, jako VIN, stav km, stav paliva, napeti baterie, stav oleje, stav brzdovych desticek atd atd. Kdyz servisman zastrci klicek do ctecky, co ma na stole, aby mohl provest servisni ukon, obsah klice se hned presype do serveru u BMW. Takze je jedno, do ktereho servisu zajdu a hned je videt kompletni hostorie vsech ukonu apod. Bez klicku nelze vystavit fakturu (minimalne v Nemecku)....
tnt
Re: BMW
U každého dnešního auta se do řídící jednotky ukládá skutečný proběh kilometrů a eviduje se to i ve značkovém servisu. Problém ale je to, že údaj na vlastním tachometru lze změnit a při prodeji nebude mít kupující čtečku karet nebo počítač se sotwarem pro zjištění skutečného stavu kilometrů a tak se neboj o to, že by se to tvý bmw s úpravou kilometrů neprodalo... Pravda, ale je, že pokud budeš jezdit do značkového servisu, tak ta historie půjde dohledat, což zdělí i po telefonu. Já takhle naštěstí nekoupil zánovní audinu s údajnými 75 tisící, u které se po dotazu u importéra zjistilo, že byla naposled na servisu ve 120 tisících a pak rok nic, takže kdo ví co se s ní dělo...
Tristan
Ojetinu? Nikdy!
Nchapu, ze si porad jeste nekdo mysli, ze usetri penize na ojetine. Ojetina prijde vzdycky draz nez nove auto. Nejde jenom o stocene kilometry. Spousta ojetin mela bouracky, ktere nejsou evidovane, staci zmerit tloustku laku ...
von Kleist
Re: Ojetinu? Nikdy!
Boze to blabol.... Jedina vada ojetiny je to, ze neni nova - coz muze byt pro mnoho lidi problem, to beru. Samozrejme, ze existuji vyse zminena rizika a ruzni xindlove, co s tim vselijak cachruji - ale netyka se to vetsiny aut.
Ale obecne tvrdit, ze autokilometr na ojetine je drazsi nez na novem voze je neskutecna hloupost. Znam lidi, co koupili za 30 starej klumpr, na udrzbu dali tak 20 a najezdili pres 100tkm. To je <0.5Kc/km... Tedy asi jako predstava, ze s novou oktavkou za pul mega se s nulovou investici nalita mega - to asi ne, ze?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...