Diskuze
Zpověď mechanika: Stáčím tachometry, no a co?
Děkujeme za pochopení.
Laďa
a
proč dávat trestní oznámení na mechanika?Ten dělá jenom svoji práci a buď rád, že si to můžeš přečíst jak to doopravdy funguje naivko
Tony
koupě
Taky jsem koupil oktávku z Německa 1,9tdi 01, na
budíku 96tis což je blbost nechal jsem si to napíchnout a vylezlo 176tis, což
není tak moc počítal jsem více, každopádně auto jsem kupoval podle technického
stavu a ne podle kilometru,
R-Man
Verbez jedna za s rana
To je poznat, co je to za verbez, ti automechanici a bazaristi. Okradaji lidi a jeste se smejou jak jsou hloupi (presto, ze nemaji prakticky moznost nenaletet). Proste normalni hovada. Vsak ono se jim to vrati, treba na detech :-)
ss
Jmeno a adresa mechanika
Jake jejmeno a adresa toho mechanika. stalo by za to na nej podat trestni oznameni pro napomahani trestneho cinu podvodu formou spolupachatelstvi. Na takovy je treba si doslapnout
JuaHele
km
Servisni knizky se bezne padelavaji ke stocenym kilometrum, problemy neexistuji, jen reseni
JuaHele
km
servisni knizky se dneska bezne padelavaji ke stocenym kilometrum...jsou pitomci, co ji chteji, tak ji maji...
JuaHele
km
Ojetiny: Servisni knizky se bezne padelavaji ke kilometrum, v dobe pocitacu, dobrych skaneru je to moucha, razitko vyrobi dneska kazdy v papirnictvi.
Nove vozy: Ja to resim jinak a inteligentneji: abych mel porad zaruku na svem novem aute (do 100.000km) nebo 3 roky, tak si nechavam stacet tachac pred kontrolami u dealera. Samozrejme ze olej si menim, na volantu mam potah, na sedadlech taky, pedaly a radicka jsou menene na sportovni), puvodni mam mirne omakane a dobre ulozene. Autu pribyvaji kilace jen velmi pomalu, vsechno je pozichrovane, kdyz si to po trech letech a pred prodejem bude nekdo neco overovat u dealera, tak nikdo nic netusi. Zaruku potrebuji, jezdim hodne a uz mi menili zdarma turbo i napr.prevodovku a dalsi veci. Dela to obrovska spousta lidi, historie vozu je svata a servisni knizka dokonce prava!
Major
BMW
Tak mi prosim prozradte, jak se staci tachac u BMW. Kdyz vytahnu klicek (tedy cipovou kartu), tak se ulozi snad uplne vsichno, jako VIN, stav km, stav paliva, napeti baterie, stav oleje, stav brzdovych desticek atd atd. Kdyz servisman zastrci klicek do ctecky, co ma na stole, aby mohl provest servisni ukon, obsah klice se hned presype do serveru u BMW. Takze je jedno, do ktereho servisu zajdu a hned je videt kompletni hostorie vsech ukonu apod. Bez klicku nelze vystavit fakturu (minimalne v Nemecku)....
tnt
Re: BMW
U každého dnešního auta se do řídící jednotky ukládá skutečný proběh kilometrů a eviduje se to i ve značkovém servisu. Problém ale je to, že údaj na vlastním tachometru lze změnit a při prodeji nebude mít kupující čtečku karet nebo počítač se sotwarem pro zjištění skutečného stavu kilometrů a tak se neboj o to, že by se to tvý bmw s úpravou kilometrů neprodalo... Pravda, ale je, že pokud budeš jezdit do značkového servisu, tak ta historie půjde dohledat, což zdělí i po telefonu. Já takhle naštěstí nekoupil zánovní audinu s údajnými 75 tisící, u které se po dotazu u importéra zjistilo, že byla naposled na servisu ve 120 tisících a pak rok nic, takže kdo ví co se s ní dělo...
Tristan
Ojetinu? Nikdy!
Nchapu, ze si porad jeste nekdo mysli, ze usetri penize na ojetine. Ojetina prijde vzdycky draz nez nove auto. Nejde jenom o stocene kilometry. Spousta ojetin mela bouracky, ktere nejsou evidovane, staci zmerit tloustku laku ...
von Kleist
Re: Ojetinu? Nikdy!
Boze to blabol.... Jedina vada ojetiny je to, ze neni nova - coz muze byt pro mnoho lidi problem, to beru. Samozrejme, ze existuji vyse zminena rizika a ruzni xindlove, co s tim vselijak cachruji - ale netyka se to vetsiny aut.
Ale obecne tvrdit, ze autokilometr na ojetine je drazsi nez na novem voze je neskutecna hloupost. Znam lidi, co koupili za 30 starej klumpr, na udrzbu dali tak 20 a najezdili pres 100tkm. To je <0.5Kc/km... Tedy asi jako predstava, ze s novou oktavkou za pul mega se s nulovou investici nalita mega - to asi ne, ze?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...