Diskuze
Zpověď mechanika: Stáčím tachometry, no a co?
Děkujeme za pochopení.
Laďa
a
proč dávat trestní oznámení na mechanika?Ten dělá jenom svoji práci a buď rád, že si to můžeš přečíst jak to doopravdy funguje naivko
Tony
koupě
Taky jsem koupil oktávku z Německa 1,9tdi 01, na
budíku 96tis což je blbost nechal jsem si to napíchnout a vylezlo 176tis, což
není tak moc počítal jsem více, každopádně auto jsem kupoval podle technického
stavu a ne podle kilometru,
R-Man
Verbez jedna za s rana
To je poznat, co je to za verbez, ti automechanici a bazaristi. Okradaji lidi a jeste se smejou jak jsou hloupi (presto, ze nemaji prakticky moznost nenaletet). Proste normalni hovada. Vsak ono se jim to vrati, treba na detech :-)
ss
Jmeno a adresa mechanika
Jake jejmeno a adresa toho mechanika. stalo by za to na nej podat trestni oznameni pro napomahani trestneho cinu podvodu formou spolupachatelstvi. Na takovy je treba si doslapnout
JuaHele
km
Servisni knizky se bezne padelavaji ke stocenym kilometrum, problemy neexistuji, jen reseni
JuaHele
km
servisni knizky se dneska bezne padelavaji ke stocenym kilometrum...jsou pitomci, co ji chteji, tak ji maji...
JuaHele
km
Ojetiny: Servisni knizky se bezne padelavaji ke kilometrum, v dobe pocitacu, dobrych skaneru je to moucha, razitko vyrobi dneska kazdy v papirnictvi.
Nove vozy: Ja to resim jinak a inteligentneji: abych mel porad zaruku na svem novem aute (do 100.000km) nebo 3 roky, tak si nechavam stacet tachac pred kontrolami u dealera. Samozrejme ze olej si menim, na volantu mam potah, na sedadlech taky, pedaly a radicka jsou menene na sportovni), puvodni mam mirne omakane a dobre ulozene. Autu pribyvaji kilace jen velmi pomalu, vsechno je pozichrovane, kdyz si to po trech letech a pred prodejem bude nekdo neco overovat u dealera, tak nikdo nic netusi. Zaruku potrebuji, jezdim hodne a uz mi menili zdarma turbo i napr.prevodovku a dalsi veci. Dela to obrovska spousta lidi, historie vozu je svata a servisni knizka dokonce prava!
Major
BMW
Tak mi prosim prozradte, jak se staci tachac u BMW. Kdyz vytahnu klicek (tedy cipovou kartu), tak se ulozi snad uplne vsichno, jako VIN, stav km, stav paliva, napeti baterie, stav oleje, stav brzdovych desticek atd atd. Kdyz servisman zastrci klicek do ctecky, co ma na stole, aby mohl provest servisni ukon, obsah klice se hned presype do serveru u BMW. Takze je jedno, do ktereho servisu zajdu a hned je videt kompletni hostorie vsech ukonu apod. Bez klicku nelze vystavit fakturu (minimalne v Nemecku)....
tnt
Re: BMW
U každého dnešního auta se do řídící jednotky ukládá skutečný proběh kilometrů a eviduje se to i ve značkovém servisu. Problém ale je to, že údaj na vlastním tachometru lze změnit a při prodeji nebude mít kupující čtečku karet nebo počítač se sotwarem pro zjištění skutečného stavu kilometrů a tak se neboj o to, že by se to tvý bmw s úpravou kilometrů neprodalo... Pravda, ale je, že pokud budeš jezdit do značkového servisu, tak ta historie půjde dohledat, což zdělí i po telefonu. Já takhle naštěstí nekoupil zánovní audinu s údajnými 75 tisící, u které se po dotazu u importéra zjistilo, že byla naposled na servisu ve 120 tisících a pak rok nic, takže kdo ví co se s ní dělo...
Tristan
Ojetinu? Nikdy!
Nchapu, ze si porad jeste nekdo mysli, ze usetri penize na ojetine. Ojetina prijde vzdycky draz nez nove auto. Nejde jenom o stocene kilometry. Spousta ojetin mela bouracky, ktere nejsou evidovane, staci zmerit tloustku laku ...
von Kleist
Re: Ojetinu? Nikdy!
Boze to blabol.... Jedina vada ojetiny je to, ze neni nova - coz muze byt pro mnoho lidi problem, to beru. Samozrejme, ze existuji vyse zminena rizika a ruzni xindlove, co s tim vselijak cachruji - ale netyka se to vetsiny aut.
Ale obecne tvrdit, ze autokilometr na ojetine je drazsi nez na novem voze je neskutecna hloupost. Znam lidi, co koupili za 30 starej klumpr, na udrzbu dali tak 20 a najezdili pres 100tkm. To je <0.5Kc/km... Tedy asi jako predstava, ze s novou oktavkou za pul mega se s nulovou investici nalita mega - to asi ne, ze?
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“, který právě před 30 lety osiřel
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...