Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ztrátový Opel směle plánuje

  12:45aktualizováno  12:45
Z těžkých ztrát, které nenechají management Opelu klidně spát, by automobilku měly dostat především nové modely vozů. Je slibována agresivní strategie, během jednoho roku by se měly kromě přicházející vectry objevit na trhu další tři vozy. Pro další léta v Russelsheimu plánují přivést na svět nový model každých šest měsíců.

Již zanedlouho se na ženevském autosalonu představí malé MPV na bázi corsy. Jeho produkce je však ještě v plenkách, neboť výrobce stihne dodat první vozy na trh nejdříve začátkem roku 2003.

Na počátku příštího roku se také představí velký automobil, který koncern GM zařazuje do třídy mezi luxusní limuzínu a větší MPV. Půjde o auto velmi blízké konceptu signum, jenž jsme měli možnost spatřit na několika posledních autosalonech. Podvozek převezme z nové vectry, který je odborníky zatím velice vychvalován. Jen dojde k jeho prodloužení zhruba o 13 centimetrů, aby se získalo více místa pro pasažéry vyžadující luxus v podobě prostoru. Je totiž jednoznačné, že se nový Opel zalíbí především lidem z vyšších příjmových vrstev.

Další lahůdkou, která zpestří autopark Opelu (či Vauxhallu v Británii), se stane sportovní kabriolet na bázi tigry. Měl by mít plně ztahovací pevnou střechu, čímž se jednoznačně stane přímým konkurentem Peugeotu 206 CC. Spekuluje se, že jeho vzhled bude částečně inspirován i studií s názvem frogster, jež byla k vidění na zářijovém frankfurtském autosalonu.

Exteriér Conceptu M dozná jen malých změn, za rok by se v této podobě měl již začít vůz vyrábět.

Inspirace pro novou tigru cabrio?

Velice podobný konceptu Signum bude nový vůz, který se začne prodávat v příštím roce.

Autor:




Nejčtenější

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.