Ztrátový Opel směle plánuje

Z těžkých ztrát, které nenechají management Opelu klidně spát, by automobilku měly dostat především nové modely vozů. Je slibována agresivní strategie, během jednoho roku by se měly kromě přicházející vectry objevit na trhu další tři vozy. Pro další léta v Russelsheimu plánují přivést na svět nový model každých šest měsíců.

Již zanedlouho se na ženevském autosalonu představí malé MPV na bázi corsy. Jeho produkce je však ještě v plenkách, neboť výrobce stihne dodat první vozy na trh nejdříve začátkem roku 2003.

Na počátku příštího roku se také představí velký automobil, který koncern GM zařazuje do třídy mezi luxusní limuzínu a větší MPV. Půjde o auto velmi blízké konceptu signum, jenž jsme měli možnost spatřit na několika posledních autosalonech. Podvozek převezme z nové vectry, který je odborníky zatím velice vychvalován. Jen dojde k jeho prodloužení zhruba o 13 centimetrů, aby se získalo více místa pro pasažéry vyžadující luxus v podobě prostoru. Je totiž jednoznačné, že se nový Opel zalíbí především lidem z vyšších příjmových vrstev.

Další lahůdkou, která zpestří autopark Opelu (či Vauxhallu v Británii), se stane sportovní kabriolet na bázi tigry. Měl by mít plně ztahovací pevnou střechu, čímž se jednoznačně stane přímým konkurentem Peugeotu 206 CC. Spekuluje se, že jeho vzhled bude částečně inspirován i studií s názvem frogster, jež byla k vidění na zářijovém frankfurtském autosalonu.

Exteriér Conceptu M dozná jen malých změn, za rok by se v této podobě měl již začít vůz vyrábět.

Inspirace pro novou tigru cabrio?

Velice podobný konceptu Signum bude nový vůz, který se začne prodávat v příštím roce.