Diskuze
Nebezpečí ve zúženích: 86 % řidičů neví, jak široké je jejich auto
Děkujeme za pochopení.
P89e69t55r 79N43e27h44a93s41i97l
potkal jsem tam blba v BMW SUV, který pro jistotu jel uprostřed těch 2 pruhů. Takže celou cestu blokoval levý pruh a to jen aby ho nepředjela úzká fabie.
Takže kvůli tomuhle idiotovi museli všichni 8 km jet 70-kou. Tak tomu se říká plynulost.
V47á95c80l10a41v 33D39o32k87s84a65n31s76k72ý
To je dobrej nesmysl. Vidím to dnes a denně na silnicích. Většina řidičů oa na spis pocit že řídí kamion a není schopna jet uzsim pruhem.
A42n93t93o89n45í58n 37S25v66o24b36o93d33a
když vidím SUV v pravém pruhu na čáře, tak se předjíždí hůř než kamion :-(, když potkám na okresce terénní auto, tak na 50% neuhne a drží se hodně daleko od své krajnice, asi má strach, aby se pod ním neutrhla :-)
M44a74r69t92i27n 67P50o43s35p31í60š92i80l
Asi takhle: v zúžení je obvykle 80, kamiony jedou obvykle 85. Tak kam se cpát.
M65a57r63t43i69n 68P91e82l46u49c33h
Tak jeď v pravém mezi kamiony, nech ty rychlejší jet a je to v pořádku.
P54e58t81r 69M32i38c66h72a47l
Proč já vždycky narazím na ty, kteří si jenom myslí, že v tom levém pruhu umí jet?
M98a94r56t28i90n 47K62o36l38á17ř
Levý pruh ve zúžení má mít 2,5m? Proč tedy jsou všude značky 2,2m?
P71e42t96r 63M91i79c60h33a53l
Protože to je rezerva, 15 cm na každou stranu.
V67á11c50l96a35v 46P48o68l85á80k
Největší nebezpečí je dlouhá doba a množství těch zúžení. Když vyfakturujeme desítky milionů korun za opravu, tak to nemůže být hotové za dva dny
J21o95s64e87f55f 81M70u10s45i51l
Všichni si zvykli jezdit uprostřed a pak, když si musí hlídat jednu stranu tak finýto. A když je ještě z druhý strany na půl metru auto, tak aorta jede naplno.
R32o15b65e54r39t 76K89o56c93i89á88n
Většina řidičů ani neví, že jejich auto má plynový pedál, zrcátka a blinkry, natož aby znala jeho rozměry...
L70u15k22á14š 45Š57m96a30h81e51l
Blinkry věřím, ale bez plynového pedálu by se jaksi nerozjeli...
P78a76v55e26l 20R17e54z50n81i30c78e25k
Tak tento clanek by si hlavne meli precist vsichni zavodnici v dodavkach kuryrnich spolecnosti... Za posledni pulrok jsem pravidelne jezdil brno-praha i nekolikrat tydne a konkretne kuryrni dodavky (jejich ridici) jsou jedni z nejhorsich ucastniku provozu... Na volne dalnici bezne 150+ km/h ve zuzeni permanentne v levem pruhu 100km/h i vice... Co dodat
P62e45t95r 67K58n55ě90b73o94r90t
U nich totiž nejvíc platí: Čas jsou peníze.
P49a89v51e82l 19L33á73n79í63k
Normální. na D1 v těch z ́ženích kde jsou sice dva pruhy ale hodně na těsno se snaží předjíždět kde kdo, klidně i široký kamiony atd... a když se tam nevejde tak začne problikávat dálkovejma, super taktika :D
Samozřejmě o nějaký dodržování 80 Km/h u těchto lidí nemůže být řeč
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej bytu 5+1 a větší, 165 m2, Kosořice
Kosořice, okres Mladá Boleslav
3 990 000 Kč